Beantwoord

Gespreksgeluid iPhone 6 erg zacht

• 4 december 2016
  • 7 reacties
  • 25835 Bekeken

gespreks geluid is erg zacht
icon

Beste antwoord door Skyrider 5 december 2016, 10:36

Ik zie vele topics hierover. Mischien is het volgende de oplossing(en)?

iphone 6 zacht geluid tijdens telefoongesprek

hee! ik ben er achter wat er nou aan de hand was bij mij!
Je moet de schakelaar links van je telefoon omhoog schuiven dan krijg je belsignaal te zien dan kan je hem harder zetten door je volume knoppen! Succes ik hoop dat het werkt bij mij ieder geval wel!

of:

@mb.mauritiaan

Heel vreemd.

Ik ga het toch voor de zekerheid vragen, maar heb je de beschermfolie al van je telefoon verwijderd? De beschermfolie die er standaard opzit bedekt de luidspreker namelijk. Versta je de mensen aan de andere kant van de lijn wel als je de luidspreker functie inschakelt?

Ik ben benieuwd naar je reactie!

of:

iphone 6 plus laag volume tijdens bellen

Verder, zou ik het helaas niet weten.

Vriendelijke groeten,
Skyrider
Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 4
Badge +9
Goedenavond martindemos.

Ik moet eerlijk zeggen dat je informatie erg 'vaag' is. Hoewel het duidelijk is dat je gesprek geluid erg zacht is, is het wel handig om wat meer informatie toe te voegen. Bijvoorbeeld, wat voor mobiel gebruik je? welke versie? Gesprek geluid zacht in normale stand of met luidspreker?

Vriendelijke groeten,
Skyrider
Helemaal gelijk het is de iphone 6 plus net nieuw en alles werkt prima alleen als ik bel naar iemand dan is het telefoongesprek erg zacht?

Gr

Martin de mos
Reputatie 4
Badge +9
Dank je!

Ik heb helaas niet veel kennis qua de Iphone. Maar ik vond het volgende:

Geluidsonderdrukking uitschakelen voor een natuurlijker geluid

• Open ‘Instellingen’
• Navigeer naar ‘Algemeen’
• Selecteer ‘Toegankelijkheid’
• Deactiveer de optie ‘Geluidsonderdrukking’

Misschien helpt dat. Laat me weten of het werkt 🙂.

Met vriendelijke groeten,
Skyrider
Goedemorgen Skyrider helaas nog geen resultaat het gepreksgeluid telefoon is erg zacht klinkt ver weg ik loop vandaag wel even naar de winkel, enorm bedankt voor je hulp of je moet nog meer tips hebben?
Reputatie 4
Badge +9
Ik zie vele topics hierover. Mischien is het volgende de oplossing(en)?

iphone 6 zacht geluid tijdens telefoongesprek

hee! ik ben er achter wat er nou aan de hand was bij mij!
Je moet de schakelaar links van je telefoon omhoog schuiven dan krijg je belsignaal te zien dan kan je hem harder zetten door je volume knoppen! Succes ik hoop dat het werkt bij mij ieder geval wel!

of:

@mb.mauritiaan

Heel vreemd.

Ik ga het toch voor de zekerheid vragen, maar heb je de beschermfolie al van je telefoon verwijderd? De beschermfolie die er standaard opzit bedekt de luidspreker namelijk. Versta je de mensen aan de andere kant van de lijn wel als je de luidspreker functie inschakelt?

Ik ben benieuwd naar je reactie!

of:

iphone 6 plus laag volume tijdens bellen

Verder, zou ik het helaas niet weten.

Vriendelijke groeten,
Skyrider
Goedemorgen nou het is gelukt hoor met je laatste aangevingen stond iets tussen over beschermhoesje en die zat er inderdaad nog omheen wat een giller zeg je hebt ons blij gemaakt enorm bedankt ....nog een fijne dag

Gr

Martin
Reputatie 4
Badge +9
Top! Ben blij dat het gelukt is. Wel een beetje vreemd dat een standaard beschermhoesje het probleem was. Maar, ben blij dat ik alsnog kon helpen. Ook al heb ik zelf geen iPhone.

Vriendelijke groeten,
Skyrider

Reageer