Beantwoord

Handmatig instellen van je e-mail op de iPhone 6

  • 29 juli 2015
  • 3 reacties
  • 6961 Bekeken

Badge
  • T-Mobile Expert Kennisbank
  • 0 reacties
Hoe stel ik de e-mail handmatig in op mijn iPhone 6?
icon

Beste antwoord door RuudO 29 juli 2015, 12:30

Om je e-mail handmatig in te stellen op je iPhone 6 doe je het volgende:

Open Instellingen en selecteer Mail, Contacten, Agenda.
Kies voor Nieuwe account.
Kies bij welke provider je zit.
(zie je je provider niet in het lijstje staan, kies dan Anders)

Volg de stappen verder en voer de inloggegevens van je e-mail account in.

Let op: sommige providers hebben aparte servers voor inkomende en uitgaande e-mail.
Om deze servers te bereiken moet je hostnamen en serverpoorten invoeren.
Hieronder staat per provider precies wat je moet invoeren:

XS4All (POP, beveiligd)
Ziggo
Tele2 / Versatel
Zeelandnet
@Home
GMail
Hotmail
Yahoo (POP)
msn.com
Outlook (POP)
Bekijk origineel

3 reacties

Badge
Om je e-mail handmatig in te stellen op je iPhone 6 doe je het volgende:

Open Instellingen en selecteer Mail, Contacten, Agenda.
Kies voor Nieuwe account.
Kies bij welke provider je zit.
(zie je je provider niet in het lijstje staan, kies dan Anders)

Volg de stappen verder en voer de inloggegevens van je e-mail account in.

Let op: sommige providers hebben aparte servers voor inkomende en uitgaande e-mail.
Om deze servers te bereiken moet je hostnamen en serverpoorten invoeren.
Hieronder staat per provider precies wat je moet invoeren:

XS4All (POP, beveiligd)
Ziggo
Tele2 / Versatel
Zeelandnet
@Home
GMail
Hotmail
Yahoo (POP)
msn.com
Outlook (POP)
hallo,


ik ontvang al sinds 2-3 dagen geen emails meer op mijn iphone 6
ik heb mijn mail adres 2-3 x verwijdert en opnieuw ingesteld maar het wilt niet werken
ik heb even een andere email adres gebruikt en die doet het weer wel dus ik snap de probleem niet
kunnen jullie mij ermee helpen alvast bedankt
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Ramazan_20,

Welkom op ons forum! :)

Om welke e-mailprovider gaat het bij het e-mailadres dat niet werkt? Bij jouw telefoonnummer zie ik in ons systeem een Hotmailadres staan, gaat om dat account? Had je deze instructies ervoor gebruikt? Welke e-mailprovider werkte wel op je iPhone?

Ontvang je de e-mails niet via het mobiele netwerk én WiFi? Anders zou het nog zo kunnen zijn dat je dit bij het mobiele netwerk uitgeschakeld hebt staan, waardoor je geen e-mails kunt ontvangen. Kun je dit ook nog controleren voor de zekerheid?

We zien je antwoorden graag tegemoet, hopelijk kunnen we de oorzaak gauw achterhalen!

Reageer