Beantwoord

Help ik kan niet updaten iPhone 5

• 23 mei 2016
  • 6 reacties
  • 212 Bekeken

Hoi allemaal,
Het lukt mij niet om een nieuwe software update te maken pfff hij breekt af en krijg te lezen dat ik niet langer met het internet verbonden ben..? Heb nog niet lang een I phone dus miss is het een kleine instelling.??
icon

Beste antwoord door Hajar 24 mei 2016, 12:58

Hi Yvonne en siem,

Welkom op ons Forum!

Wat leuk dat jij je vraag hier stelt. Ik wil je natuurlijk verder helpen met je software update. Heb je weel goede WiFi verbinding en hangt je toestel wel aan de lader? Je moet namelijk wel genoeg batterij hebben om een update uit te voeren. Heb je ook genoeg beschikbare ruimte voor de update? Op deze pagina staat stapsgewijs uitgelegd hoe je een software update kan uitvoeren. Ook staan er een aantal oplossingen voor problemen die je kan tegenkomen tijdens update van je software.

Laat je mij weten of het hiermee lukt? Als ik je nog verder kan helpen, hoor ik het graag! 🙂
Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi Yvonne en siem,

Welkom op ons Forum!

Wat leuk dat jij je vraag hier stelt. Ik wil je natuurlijk verder helpen met je software update. Heb je weel goede WiFi verbinding en hangt je toestel wel aan de lader? Je moet namelijk wel genoeg batterij hebben om een update uit te voeren. Heb je ook genoeg beschikbare ruimte voor de update? Op deze pagina staat stapsgewijs uitgelegd hoe je een software update kan uitvoeren. Ook staan er een aantal oplossingen voor problemen die je kan tegenkomen tijdens update van je software.

Laat je mij weten of het hiermee lukt? Als ik je nog verder kan helpen, hoor ik het graag! 🙂
Hoi hoi nee het lukt niet.. Ik krijg deze melding ( zie foto)
Fb app kan ik wel downloaden maar niet openen..
Deze springt gelijk weg..

Gr yvonne
Reputatie 7
Badge +20
Hey Yvonne,

Zonde dat het nog niet werkt! Het lijkt een bekend probleem te zijn, gelukkig wel met een aantal oplossingen!

Via Apple Support vind je een aantal suggesties om dit probleem te omzeilen. Zou je dit eens kunnen proberen en laten weten of één van de opties effect heeft gehad? Als dit niet het geval is, denken we graag verder met je mee!

Mocht je nog vragen hierover hebben, laat het ons weten! We duimen dat het lukt! 😃
Oke bedankt voor de info.. Nu heb ik dus geen pc.. Alleen een tablet van samsung en daar kan ik niet op icloud inloggen.. Maar dan moet ik van de wk ff naar iemand toe met een pc..

En hoe zit het met de fb app..? Deze doet nog steeds niks is dit ook een bekend probleem of ligt het aan mijn toestel denk je.? Dan stap ik gauw over naar Samsung.!

Mvg
Yvonne
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Yvonne,

Graag gedaan namens onze vriendelijke collega David. 🙂

Ah, dat is wel verstandig. Laat ons weten als je het met een computer of laptop hebt uitgeprobeerd. We zijn erg benieuwd.

Heb je de Facebook applicatie al een keer verwijderd van je toestel en opnieuw geïnstalleerd? Op deze pagina vind je een troubleshoot voor dit probleem.

We horen graag of het gelukt is. Want dit moet natuurlijk opgelost worden!
Reputatie 3
Mocht de tip van Issam niet werken dan is het verstandig om eerst je toestel even een 'soft reset' te geven. Dit kun je doen door de aan/uit knop + home knop voor circa 15 seconden tegelijk ingedrukt te houden totdat je toestel weer aangaat. 😃

Reageer