Vraag

Hoe kan het dat mijn iPhone zomaar uitvalt?

Door onbekende reden was mijn iphone 4s uitgevallen.Ik heb hem weer aan gekregen door beide aan -uitknoppen 10 sec. in te drukken.Na het aan gaan viel mij op dat bij typen op het toetsenbord het geluid zachter is.Nu zijn mijn vragen deze hoe kan het dat mijn iphone zomaar uitvalt,kan het kloppen dat het geluid van het typen zachter is en hoe kan ik deze  weer hanrder zetten.(iphone is 3 maanden oud) 

5 reacties

Door onbekende reden was mijn iphone 4s uitgevallen.Ik heb hem weer aan gekregen door beide aan -uitknoppen 10 sec. in te drukken.Na het aan gaan viel mij op dat bij typen op het toetsenbord het geluid zachter is.Nu zijn mijn vragen deze hoe kan het dat mijn iphone zomaar uitvalt,kan het kloppen dat het geluid van het typen zachter is en hoe kan ik deze weer hanrder zetten.(iphone is 3 maanden oud)

Kan je mij het antwoord ook maillen?
Reputatie 6
Badge +16
@Petrus120

Welkom op het T-Mobile Forum!

Wat vreemd dat je toestel zomaar uitvalt. Het volume van je toetsenbord is gebonden aan de volume van je beltoon. Je kan dus met de volume knoppen aan de linkerkant van je toestel de volume van je toetsenbord verhogen. Daarnaast is het uiteraard niet normaal dat je toestel zomaar uitvalt. Zou je willen controleren of je de meest recente software versie op je toestel hebt staan? Dit kan je doen door je iPhone te koppelen aan iTunes. 🙂
Beste Razza
Volgens de gegevens van mijn telefoon is hij up to date.De volume is zonder te veranderen weer normaal.Zit alleen nog met de vraag waarom is hij zomaar uitgevallen?
Nog een vraag: ik reageer nu met mijn iPhone , maar hoe log ik nu hier op uit?
Reputatie 5

Nog een vraag: ik reageer nu met mijn iPhone , maar hoe log ik nu hier op uit?

Dat kan door rechtsboven in het browservenster op de 6 blokjes te klikken, maar zoals je zult merken heeft safari een haat-liefde verhouding met het T-Mobile Forum ;)
In dat geval.... Gewoon de pagina sluiten en klaar. 😉

Reageer