Beantwoord

Homeknop iPhone stuk

• 16 november 2016
  • 2 reacties
  • 99 Bekeken

Mijn homeknop van mijn iPhone 6s gaat stroef/ knakkerig. Toestel is 4 maanden uit. Heeft iemand tips? Is hier wat aan te doen? Of wordt het een reparatie?
icon

Beste antwoord door Amy 17 november 2016, 12:28

Hey Mrsaybia,

Wat balen van je toestel! 😞

Je hebt hier ondertussen ook via de chat contact over gehad en mijn collega's hebben nu jouw aankoopbewijs voor je opgevraagd zodat je het toestel ter reparatie kunt aanbieden. Als het goed is moet je de kopie ondertussen ontvangen hebben op je e-mail. Klopt dat?

Wist je overigens dat je in de tussentijd op je iPhone gebruik kunt maken van AssistiveTouch? Daarmee kun je eigenlijk alles wat je ook met de homeknop kunt. Op deze pagina lees je daar meer over.

Mocht je verder nog andere vragen hebben, let me know!
Bekijk origineel

2 reacties

Hallo.

Bel Apple maar op. Kan je het toestel opsturen. Wordt vergoed tenzij er waterschade aanzit.
Reputatie 7
Badge +15
Hey Mrsaybia,

Wat balen van je toestel! 😞

Je hebt hier ondertussen ook via de chat contact over gehad en mijn collega's hebben nu jouw aankoopbewijs voor je opgevraagd zodat je het toestel ter reparatie kunt aanbieden. Als het goed is moet je de kopie ondertussen ontvangen hebben op je e-mail. Klopt dat?

Wist je overigens dat je in de tussentijd op je iPhone gebruik kunt maken van AssistiveTouch? Daarmee kun je eigenlijk alles wat je ook met de homeknop kunt. Op deze pagina lees je daar meer over.

Mocht je verder nog andere vragen hebben, let me know!

Reageer