Vraag

Hotmail op iPhone SE lukt niet

• 20 juli 2016
  • 3 reacties
  • 1458 Bekeken

Goedemiddag,

Ik krijg het maar niet voor elkaar om een hotmailadres op mijn Iphone toe te voegen. Ik heb 2 verschillende hotmail accounts: 1 staat live maar de ander dus niet:
- Ik heb het zowel via de 'outlook' als via de 'exchange' route geprobeerd.
- Beide routes geven aan 'succesvol toegevoegd'
- Maar, als ik dan de mail app open, geeft hij (1) weliswaar geen foutmelding maar (2) haalt en verstuurt hij geen mail. De app blijft gewoon leeg.

Ik heb de route op deze pagina gevolgd (https://support.office.com/nl-nl/article/E-mail-instellen-op-een-iPhone-of-iPad-iOS-apparaat-b2de2161-cc1d-49ef-9ef9-81acd1c8e234?ui=nl-NL&rs=nl-NL&ad=NL) maar hij heeft doet het dus niet (ondanks de melding 'succesvol toegevoegd').
Het vreemde is, is dat ik via de optie 'anders' bij nieuwe account toevoegen het betreffende emailadres wel aan de praat krijg. Maarja, dan zit mijn agenda er weer niet bij.

Kan iemand mij helpen want dit is knap frustrerend...
Alvast bedankt voor het meedenken!

3 reacties

Reputatie 7
Badge +15
Hey Roveltman,

Wat lastig dat het niet lukt!

Zou je in de instellingen eens willen kijken of je deze hetzelfde zijn voor beide adressen? (rechtsboven naar e-mail instellingen -> Opties -> POP en IMAP). Op deze pagina vind je trouwens meer informatie over instellen van je e-mail op de iPhone 6. Heb je ook al in de instellingen van Outlook gekeken of daar alles goed staat?

Houd je ons op de hoogte hier?
Goedemorgen Miekos,

Dank voor je snelle reactie. Dit is helaas niet het geval, geen mail van Apple... Andere suggesties?
Kijk eens op je E-mail via je pc of je een mail van Apple hebt. Het kan zijn dat je eerst bevestiging moet geven voordat iPhone je email pakt.

Reageer