Beantwoord

Hotspot op Apple TV

• 28 februari 2017
  • 4 reacties
  • 2769 Bekeken

niet op apple tv zichtbaar zijn er beperkingen?
icon

Beste antwoord door Serviceweb 28 februari 2017, 10:58

Hi Mauirce,
Je bent lekker bezig met je hotspot, zag je andere topic ook al.

Je ziet op je Apple TV je eigen hotspot niet staan? Deze zou je normaal toch gewoon moeten kunnen koppelen, net zoals alle andere dingen die je wil laten lopen via je hotspot. Ik zou even kijken op https://Hulp bij wifinetwerken op een Apple TV.

Gaat dan wel over een normaal WiFi netwerk, maar dat moet het zelfde werken. Zet op je, ik neem aan dat je een iPhone hebt, je Wifi aan en Bluetooth, dan moet het goed komen.

Laat even weten of het is gelukt en als het niet lukt dan horen we het ook graag.
Fijne dag!
Bekijk origineel

4 reacties

Hi Mauirce,
Je bent lekker bezig met je hotspot, zag je andere topic ook al.

Je ziet op je Apple TV je eigen hotspot niet staan? Deze zou je normaal toch gewoon moeten kunnen koppelen, net zoals alle andere dingen die je wil laten lopen via je hotspot. Ik zou even kijken op https://Hulp bij wifinetwerken op een Apple TV.

Gaat dan wel over een normaal WiFi netwerk, maar dat moet het zelfde werken. Zet op je, ik neem aan dat je een iPhone hebt, je Wifi aan en Bluetooth, dan moet het goed komen.

Laat even weten of het is gelukt en als het niet lukt dan horen we het ook graag.
Fijne dag!
het punt is dat mijn airplay het netwerk niet vind.
Reputatie 7
Badge +20
Hey Mauirce,

Herkent jouw Apple TV andere netwerken in de omgeving wel? Anders ligt het aan (de zichtbaarheid van) jouw mobiele verbinding. Heb je deze wel op zichtbaar ingesteld?

Check ook even deze instructies van Apple zelf over problemen met Airplay. Hier staan een heel aantal handige tips, hopelijk kun je hier jouw probleem wel mee oplossen! :)

We horen graag of het gelukt is!
Gelukt, ik heb mijn telefoon verbonden met de hotspot van mijn vrouw haar mobiel en toen de Apple tv automatisch laten instellen.

Reageer