Beantwoord

Hotspot tussen 2 iPhones

• 18 maart 2017
  • 7 reacties
  • 900 Bekeken

Kan iemand mij uitleggen waarom de hotspot van mijn iphone 5se (soms)gevonden wordt op een andere iphone ,maar binnen een minuut weer verdwijnt?
Als ik klik op mijn hotspotfunctie is hij weer zichtbaar op de andere iphone.
Ja,ik heb alle mogelijke oorzaken (herstellingen) uitgeprobeerd welke op internet te vinden zijn en wat eventueel de oorzaak zou kunnen zijn.
Op mijn pc en tablet blijft hij wel actief en zichtbaar in de lijst.
Maar dus niet op een andere mobiel.
icon

Beste antwoord door Sam- 20 maart 2017, 11:43

Hoi Jawez,

Erg vreemd zeg. Je persoonlijke hotspot zou natuurlijk gewoon moeten werken.

Je geeft aan dat je toestel wel zichtbaar is voor je iPad en Macbook. Heb je ook verbinding gemaakt en deze verbinding uitgeprobeerd? Valt deze dan niet weg?

Zou je, zoals iAmPuk aangaf, een andere telefoon willen verbinden met de persoonlijke hotspot van je iPhone? Het toestel waarmee je verbinding probeert te maken, kan die wel verbinding maken met andere hotspots? Heb je deze al een keer terug gezet naar de fabrieksinstellingen?

Zou je voordat je jouw toestel herstelt naar de fabrieksinstellingen bij allebei de apparaten de netwerkinstellingen willen herstellen? Dit kan je doen door te gaan naar instellingen > algemeen > stel opnieuw in > herstel netwerk instellingen.

We zijn erg benieuwd naar je reactie jawez!
Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi Jawez,

Het internet is nogal groot, dus wij weten ook niet precies wat je allemaal geprobeerd hebt. 😉

Als je concreet aangeeft wat je getest hebt van bovenstaande suggesties en welke resultaten dit heeft opgeleverd, dan kunnen wij jou daar hopelijk weer bij helpen. Aangezien het alleen bij één iPhone gebeurt, lijkt daar het probleem te zitten. Probeer daar dan ook even extra mee te testen!

We zien jouw bevindingen graag tegemoet!
Zoals ik al eerder aangaf heb ik al het mogelijke al geprobeerd voordat ik mijn vraag hier stelde.
Jammer dat men de vraag niet goed lees voordat men antwoord geef.
Toch bedankt voor de reactie!
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Jawez,

Erg vreemd zeg. Je persoonlijke hotspot zou natuurlijk gewoon moeten werken.

Je geeft aan dat je toestel wel zichtbaar is voor je iPad en Macbook. Heb je ook verbinding gemaakt en deze verbinding uitgeprobeerd? Valt deze dan niet weg?

Zou je, zoals iAmPuk aangaf, een andere telefoon willen verbinden met de persoonlijke hotspot van je iPhone? Het toestel waarmee je verbinding probeert te maken, kan die wel verbinding maken met andere hotspots? Heb je deze al een keer terug gezet naar de fabrieksinstellingen?

Zou je voordat je jouw toestel herstelt naar de fabrieksinstellingen bij allebei de apparaten de netwerkinstellingen willen herstellen? Dit kan je doen door te gaan naar instellingen > algemeen > stel opnieuw in > herstel netwerk instellingen.

We zijn erg benieuwd naar je reactie jawez!
Zoals ik al aangaf in m,n vraag heb ik al dit soort zaken al uitgeprobeerd!
Reputatie 2
Zou je deze stappen kunnen volgen? :)

https://support.apple.com/nl-nl/HT203302
Ik weet het niet met andere telefoons,heb niet geprobeerd.
De hotspot van mijn vrouw dr telefoon is ook maar even actief,moet ook steeds geactiveerd worden door bv op het ww te klikken.
Het gekke is dat mijn hotspot constant te zien is op mn ipad en macbook,maar dus niet op die andere telefoon.
Ik heb tmobile,zij telfort,moet niets uitmaken toch?
Reputatie 2
Badge +13
Je hebt het dus alleen met die andere iPhone of werkt met andere telefoons ook niet optimaal?

Reageer