Vraag

Hotspot vanaf telefoon werkt niet meer voor mijn laptop

• 21 maart 2020
  • 4 reacties
  • 366 Bekeken

Sinds een paar weken werkt mijn Hotspot, die voorheen altijd prima werkte, niet meer voor mijn laptop wanneer ik ergens op locatie ben. Ik heb een iPhone en nieuwste updates staan er gewoon op. Wanneer ik hem probeer te verbinden knippert het blauwe verbindingsteken op de iPhone erg snel maar maakt geen connectie. Wel heb ik voldoende bereik. Hoe kan ik dit oplossen?

Ik hoor het graag van jullie.

Met vriendelijke groet,

Michiel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hi @mjvanthoff 

Helpt netwerk vergeten en dan weer verbinden en anders misschien netwerkinstellingen herstellen?

Reputatie 6
Badge +9

Hallo @mjvanthoff ,

Wat voor type iPhone heb je? 
We horen het graag van je. 

Reputatie 7
Badge +20

Goedenavond @mjvanthoff 

Hopelijk heb je iets aan Dit onderwerp

24 Maart komt er een ook een iOS software update,die update kan het verschil gaan maken.

Reputatie 7
Badge +20

iOS 13.4 downloaden
@mjvanthoff  je kan nu updaten Hopelijk is het hotspot probleem dan ook verholpen. 🤔

Om iOS 13.4 te downloaden, doe je het volgende:

1. Ga op je iPhone naar Instellingen > Algemeen > Software-update. Wacht tot de update in beeld verschijnt.
  2. Tik op Download en installeer.
  3. Wacht tot je toestel opnieuw is opgestart en de installatie voltooid is.

Je kunt de update ook uitvoeren via iTunes of de Finder. Sluit daarvoor je iPhone of iPad met een kabel aan aan je Mac of pc en open iTunes of de Finder in macOS Catalina. Klik op je aangesloten apparaat en kies voor Zoek naar update. De update wordt vervolgens gedownload en daarna op je toestel geïnstalleerd.

Reageer