Beantwoord

iCloud opslagcapaciteit

• 12 oktober 2017
  • 9 reacties
  • 758 Bekeken

Wil mijn icloud opslagruimte vergroten maar ben niet in het bezit van een creditcard en wil dit doen via mijn ithunes te goed, hoe moet ik dat doen, als ik in de instellingen dit wil doen vraagt hij enkel om een creditcard
icon

Beste antwoord door leroy98ecker 12 oktober 2017, 23:06

Goedenavond Hoven01,

Welkom op de T-Mobile Community! :)

Dat is mogelijk! Als je een iTunes-kaart wilt kopen, dan kan dat in de supermarkt, maar ook online via https://digitaal.hema.nl/hema-apple-itunes-nl

Als je de code hebt ontvangen, ga je naar de AppStore. Dan druk je op je account. Die staat rechtsboven. Vervolgens druk je op 'Wissel cadeaubon of code in'. Als je dat gedaan hebt, dan is het tegoed aan je account toegevoegd.

Vervolgens ga je naar instellingen > [Je naam], daaronder stat Apple ID, iCloud, iTunes en App Store. > Druk vervolgens op iCloud > Beheer opslag > Wijzig opslagabonnement. Daar kun je de opties selecteren. Dat gaat dan gewoon van je iTunes tegoed af. :)

Stel mocht het niet lukken, dan ga je naar instellingen > iTunes en App Store > Druk je op Apple ID: [jouw email] > Toon Apple ID > Betaalinformatie > Betaalmethode: Geen. Hierna voer je de vorige stappen uit.

Als het goed is moet het zo lukken. Laat je het weten? :)

Groetjes,
Leroy
Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 4
Badge +3
Mag ik vragen waarom je iCloud opslagruimte wil vergroten? Voor foto’s en films zijn er veel gratis alternatieven zoals o.a. Google foto’s en Dropbox.

Anders kun je ook een PayPal account kopelen aan je Apple ID en daarmee betalen, dan hoef je geen iTuneskaarten meer te kopen.
Reputatie 3
Badge +13
Goedenavond Hoven01,

Welkom op de T-Mobile Community! :)

Dat is mogelijk! Als je een iTunes-kaart wilt kopen, dan kan dat in de supermarkt, maar ook online via https://digitaal.hema.nl/hema-apple-itunes-nl

Als je de code hebt ontvangen, ga je naar de AppStore. Dan druk je op je account. Die staat rechtsboven. Vervolgens druk je op 'Wissel cadeaubon of code in'. Als je dat gedaan hebt, dan is het tegoed aan je account toegevoegd.

Vervolgens ga je naar instellingen > [Je naam], daaronder stat Apple ID, iCloud, iTunes en App Store. > Druk vervolgens op iCloud > Beheer opslag > Wijzig opslagabonnement. Daar kun je de opties selecteren. Dat gaat dan gewoon van je iTunes tegoed af. :)

Stel mocht het niet lukken, dan ga je naar instellingen > iTunes en App Store > Druk je op Apple ID: [jouw email] > Toon Apple ID > Betaalinformatie > Betaalmethode: Geen. Hierna voer je de vorige stappen uit.

Als het goed is moet het zo lukken. Laat je het weten? :)

Groetjes,
Leroy
Reputatie 6
Badge +9
Wat je ook kan overwegen is in een prepaid creditcard aan te schaffen.
Bijv via ICS, maar er zijn verscheidene aanbieders.
https://www.icscards.nl/ics-producten/cards/prepaid 🙂
Reputatie 4
Badge +3
Niet zo moeilijk doen, open gewoon een gratis PayPal account en dan kun je daarmee betalen bij Apple.

https://www.paypal.com/nl/webapps/mpp/personal
Reputatie 7
Badge +20
Het simpelste is om een ITunes cadeaukaart te kopen. Overal zijn aanbiedingen van die kaarten.
Code invoeren en hopla er staat tegoed in je account.
Reputatie 4
Badge +3
Het simpelste is om een ITunes cadeaukaart te kopen. Overal zijn aanbiedingen van die kaarten.

Is toch niet simpel om steeds een kaart te kopen, dan kun je beter een PayPal account eraan koppelen, dan heb je er geen omkijken meer naar!
Reputatie 6
Badge +9
Er zijn meer wegen die naar Rome leiden 😉
Reputatie 7
Badge +20

Is toch niet simpel om steeds een kaart te kopen, dan kun je beter een PayPal account eraan koppelen, dan heb je er geen omkijken meer naar!

Precies geen omkijken meer naar voor veel mensen is dat niet heel slim.🤣
Zelf moet ik niets van Paypal weten maar heb het dan ook niet nodig.

#Hoven01 ik denk dat je er zo wel uitkomt.👍🏻 De Tip van #Seccie kon ik ook nog niet. Dank Seccie misschien hebben meer mensen daar iets aan.

Ik hou het bij ITunes kaarten. Geen bankrekening online en kind kan de was doen.
Reputatie 4
Badge +3
PayPal is zeer betrouwbaar, gebruik het al jaren, is gratis en ben je ook nog eens verzekerd!

Reageer