Beantwoord

iCloud stopt, sms ontvangen

• 2 juli 2016
  • 5 reacties
  • 180 Bekeken

Ik kreeg vandaag een sms dat mijn Icloud abonnement binnenkort wordt beeindigd
Waarom ?
Ik weet hier totaal niets van !
Ik heb mijn abonnement verlengd en hier werd geen woord over gerept
Kan iemand dit verhinderen zodat Icloud gewoon door blijft lopen ?
icon

Beste antwoord door Amy 4 juli 2016, 10:21

Hey Ziggy,

Weet je zeker dat het om iCloud van iPhone gaat? T-Mobile is namelijk gestopt met het aanbieden van T-Mobile Cloud en sommige klanten krijgen hier sms'jes over. Mocht het wel om iCloud van je iPhone gaan dan vindt je op deze pagina op de website van Apple meer informatie en support voor iCloud. :)

Laat je weten of je zo voldoende informatie hebt?
Bekijk origineel

5 reacties

Gaat het om iCloud van de iPhone of om de dienst van T-Mobile? zie ook: https://forum.t-mobile.nl/voordeelbundels-408/icloud-abonnement-wordt-beeindig-260641
het gaat om de om iCloud van de iPhone
Reputatie 7
Badge +15
Hey Ziggy,

Weet je zeker dat het om iCloud van iPhone gaat? T-Mobile is namelijk gestopt met het aanbieden van T-Mobile Cloud en sommige klanten krijgen hier sms'jes over. Mocht het wel om iCloud van je iPhone gaan dan vindt je op deze pagina op de website van Apple meer informatie en support voor iCloud. :)

Laat je weten of je zo voldoende informatie hebt?
bedankt voor je reactie, mijn iCloud loopt via apple dus als het goed is veranderd er niks voor mij?
wel verwarrend doordat ik dat sms bericht van jullie kreeg
hierdoor ging ik twijfelen.....
Reputatie 6
Badge +16
Hi Ziggy,

Zolang jij zelf geen aanpassingen hebt gedaan aan je iCloud zal er niets veranderen. Wij kunnen ook niets aanpassen aan jouw iCloud account of opgeslagen bestanden.

Zou je voor de zekerheid het sms'je nog een keer willen controleren? Ik vermoed dat het toch over T-Mobile Cloud ging. Heb je de mogelijkheid om een printscreen te uploaden hier?

Het is zeker verwarrend. We willen je graag van meer duidelijkheid voorzien. Ik ben benieuwd naar je reactie.

Reageer