Beantwoord

Ik ben de toegangscode van mijn iPhone vergeten

• 30 april 2016
  • 3 reacties
  • 2248 Bekeken

goeiedag allemaal ik heb mijn toegangscode vergeten van mijn iPhone 5.
ik heb meerderkeren geprobeert om hem te resetten via de homeknop en aan uit knop aan de iTunes te verbinden daar resett hij hem wel maar als die dan mijn telefoon weer opstart krijg ik weer de toengagscode om verder te gaan help help helppp
icon

Beste antwoord door Issam 1 mei 2016, 15:02

Hallo Kucukunal,

Welkom bij de T-Mobile Community!

Ah wat balen zeg. Goed dat je dit aangeeft bij ons. We helpen je graag verder.

Heb je toevallig al een kijkje genomen op de support pagina van Apple? Hier geven ze uitleg over wat je kan doen wanneer je jouw toegangscode bent vergeten.

Laat ons weten of het met de bovenstaande informatie lukt. We zijn erg benieuwd!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6
Badge +16
Hallo Kucukunal,

Welkom bij de T-Mobile Community!

Ah wat balen zeg. Goed dat je dit aangeeft bij ons. We helpen je graag verder.

Heb je toevallig al een kijkje genomen op de support pagina van Apple? Hier geven ze uitleg over wat je kan doen wanneer je jouw toegangscode bent vergeten.

Laat ons weten of het met de bovenstaande informatie lukt. We zijn erg benieuwd!
Goeiedag dankjewel maar het lukt niet hy reset welxmijn telefoon wanneer ik myn toestel start wikt dienweer een toegangscode
Reputatie 7
Badge +20
Hi Kucukunal,

Dankjewel voor de terugkoppeling. Heb je alle opties geprobeerd? Herstellen via iTunes, Wissen met Zoek mijn iPhone of als je die twee nog niet hebt geprobeerd herstelmodus gebruiken om het apparaat te herstellen?

Je kan je toestel ook terugzetten naar fabrieksinstellingen. Je raakt dan je gegevens kwijt inclusief je toegangscode volgens deze iPhone service pagina.

Laat ons weten of het is gelukt!

Reageer