Beantwoord

Ik ben in het bezit van een Google Pixel en Android 10, wanneer ik aan het bellen ben springt het automatisch terug op 3G.

  • 23 oktober 2019
  • 2 reacties
  • 522 Bekeken

Beste T-Mobile,

Ik ben in bezit van een iPhone 6s met iOS 11 en aanbieder versie 29.0 maar kan nog steeds niet bellen over 4G, wanneer ik aan het bellen ben springt het automatisch terug op 3G. Ook heb ik de optie 'Schakel 4G in' op Gesprekken en data staan. Graag jullie hulp.

 

Ik ben in het bezit van een Google Pixel en Android 10, wanneer ik aan het bellen ben springt het automatisch terug op 3G.

icon

Beste antwoord door Folkert 23 oktober 2019, 19:58

Beste @Phaedon 

Het is niet de bedoeling dat je twee topics over hetzelfde onderwerp opent.

Zie de huisregels.

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

2 reacties

Reputatie 7
Badge +18

Beste @Phaedon 

Het is niet de bedoeling dat je twee topics over hetzelfde onderwerp opent.

Zie de huisregels.

Er zijn zoveel topics (klachten) over dit onderwerp van inmiddels twee jaar geleden en het wordt dit jaar ook niet opgelost ziet ernaar uit. In ieder geval is niet duidelijk waarom. Contractbreuk vanuit T-Mobile, slechte service. Ik ga naar een andere aanbieder.