Beantwoord

Ik durf het niet aan een iPhone 8 Plus, iemand een tip?

• 18 februari 2018
  • 25 reacties
  • 710 Bekeken

Mijn vrouw en ik willen graag een iphone 8 plus. Maar we gaan sterk twijfelen. Aangezien er zo veel problemen mee zijn op het netwerk. Mijn vraag is: is het opgelost? En wat houd de nieuwe procedure in die gehandhaaft word bij problemen? Want opsturen voor reparatie vind ik vrij lang duren. Aangezien telefoons een onderdeel van je leven is geworden 😂
icon

Beste antwoord door CrisTien 18 februari 2018, 15:22

Mooie telefoon zelf wacht ik op de (9) die dit jaar volgens geruchten komt.
Vriend van mij heeft ook een 8plus en Tmobile.
Bij hem werkt alles super.
Bekijk origineel

25 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Mooie telefoon zelf wacht ik op de (9) die dit jaar volgens geruchten komt.
Vriend van mij heeft ook een 8plus en Tmobile.
Bij hem werkt alles super.
Reputatie 5
Badge +10
Ik heb de 8 en geen problemen.
Thx voor reacties. Weet iemand of de problemen zijn opgelost door Tmobile ? Met de 8plus en x? En wat de nieuwe procedure is als je wel problemen hebt?
Reputatie 7
Badge +20
Wat ik lees zijn er nog veel problemen.
https://forum.t-mobile.nl/apple-444/slechte-verbinding-met-iphone-283693
Er zijn heel veel problemen. Het kan zijn dat je telefoon goed werkt maar vroeg of laat komen ze. T-Mobile verschuift het probleem naar Apple maar die doet er niets aan. Ik heb mijn tweede iphone 8 plus en heb alweer hetzelfde probleem. Niet bereikbaar en slecht internet. De telefoon moet opgestuurd worden ter analyse wat op zich al onzin is, het probleem is bekend. En vervolgens ben je hem 10 werkdagen kwijt zonder dat je een leen toestel krijgt. Heel fijn als je hem zakelijk gebruikt. Het ergste is dat zij deze toestellen blijven verkopen terwijl ze weten wat het probleem is. Dit is zelfs in strijd met de wet.
ik ga voor ontbinding, het duurt nu al acht maanden en er is nog geen oplossing.
Reputatie 3
  1. Doen de problemen met de iPhone 8 (Plus) zich ook voor bij andere providers als T-Mobile?
  2. Doen de problemen bij T-Mobile zich ook voor met andere (Apple) smartphones?
  3. Weet T-Mobile (en/of Apple) wat de oorzaak (en oplossing) is?
Als je speciaal een iphone wilt, zou ik geen risico nemen en kiezen voor een andere provider. Dan kan je je een hoop ellende besparen.
Ik zou zelf vanwege ook vanwege de slechte service van Apple helemaal niet voor een iphone kiezen. Je betaalt veel te veel voor wat je krijgt
Het probleem doet zich alleen voor bij T-Mobile.
iphone7 en 7 plus nog niet veel gehoord maar iphone 8 en 8 plus schering en inslag. Dus heb je die gekocht bij T-Mobile dan ben je de klos want dan heb je er niets aan zoals ik. Service is echt heel erg slecht. T-Mobile weet wat het probleem is en dat zij en niet Apple verantwoordelijk is. Dit speelt al vanaf september oktober 2017. En het einde is nog niet in zicht. Ik heb de DAS er achter gezet en wil dit uitzoeken of er zelfs sprake is van een strafbaar feit omdat zij deze telefoons blijven verkopen terwijl ze weten dat dit problemen opleverd.
Reputatie 3
Oké, het probleem is dus bekend. Maar de oorzaak ook? Weten T-Mobile en/of Apple wat de oorzaak is? Alleen als “iemand” de oorzaak kent weet hij of zij toch pas “wie” voor een oplossing kan zorgen?
Reputatie 7
Badge +10
volgens mij is de oorzaak en de oplossing al lang bekend alleen wil niemand het toegeven.

opvallend is wel dat dit slechts bij 2 toestellen van een merk voor komt bij maar 1 provider.
Reputatie 3
Voor zover ik weet is de oorzaak (en de oplossing) helemaal nog niet bekend!

Apple heeft een goed functionerend product wat op alle netwerken draait (behalve dat van T-Mobile) en T-Mobile heeft een goed functionerend netwerk dat alle producten aankan (behalve die ene van Apple).
Alleen die specifieke combinatie gaat blijkbaar fout.

Meer is er niet bekend van de oorzaak toch? Geen van beide partijen voelt zich verantwoordelijk om een oplossing te zoeken voor een oorzaak die
mogelijk niet bij hen ligt maar mogelijk bij de andere partij. Patstelling.
Het probleem is dat T-Mobile de toestellen wel verkooot terwijl zij weten dat dit een probleem kan veroorzaken. Zonder het vooraf te melden bij de consument. Daar ligt een punt waar je juridisch iets mee kunt.
het probleem zit hem in het type modem in het toestel.
Reputatie 3
Het probleem is duidelijk. De oorzaak (en oplossing) niet.
Een van de twee partijen moet zich verantwoordelijk voelen om het voortouw te nemen.

Met juristerij bereik je het tegenovergestelde: beide partijen graven zich in en er ontstaat een loopgravenoorlog over aansprakelijkheid.
Met wie als slachtoffer? De klant.
Dat is een ontzettende domme uitspraak Siert. Ik heb een toestel gekocht bij T-Mobile van 900€. Dit toestel werkt niet dus heb ik een probleem met T-Mobile. Het duurt nu al 8 maanden en ik word compleet genegeerd. En jij denkt dat ik nog 8 maanden moet wachten? Of 2 jaar of hoe lang? Wat een onzin. Ik betaal elke maand trouw voor iets wat niet werkt. T-Mobile is mijn aanspreekpunt in deze. Zij moeten waar voor mijn geld leveren.
Reputatie 3
Kwalificaties zijn voor je eigen rekening, net als dat ik zou hebben gesuggereerd dat je moet wachten. Beter lezen ...

ik probeer je alleen maar duidelijk te maken dat er een partij het voortouw moet nemen in het zoeken naar de oorzaak (en bijbehorende oplossing).
Als jij vindt dat dit T-Mobile zou moeten zijn (als het aan het modem van de iPhone 8(s) ligt zoals je beweerde ligt dit niet voor de hand) ga je gang.

Maar ik denk niet dat je T-Mobile achter je krijgt om het voortouw te nemen bij dit probleem als je met juristerij aankomt. Dan word je hooguit "afgekocht" maar waarschijnlijker is dat de zaak wordt geseponeerd.

Maar doe wat je niet laten kunt ...
Dat is allemaal hardstikke leuk, maar ik kan als ondernemer niet gaan ziiten wachten tot 2 partijen eindelijk eens tot elkaar komen. Ik raak gewoon klanten kwijt op deze manier. Het kost mij letterlijk opdrachten en dus geld.
Reputatie 3
Snap ik en dat is zielig. Sterkte! Maar had het niet zover laten komen en had gewoon maanden geleden simpel een ander toestel aangeschaft!
Waarom heb je dat niet gedaan? Had je nu met je juristerij alleen een eenvoudige zaak tegen T-Mobile gehad van 900 euro vergoeding toch?
Ik heb eerst nog een nieuw toestel gehad. Zelfs daar hebben ze mij niet laten weten dat dit weer problemen zou kunnen veroorzaken. Maar het gedonder begon al weer snel. En nu is in die tussentijd mijn abo verlengt en willen ze de telefoon innemen zonder mij een leentoestel te geven. Ik vind dat onacceptabel.
Reputatie 3
Is vervelend inderdaad. Maar toch geen reden om jezelf zulke problemen te bezorgen? Met een ander toestel dan een iPhone 8(s) had je toch geen dergelijke grote problemen gehad?
Ik snap niet dat je de afgelopen maanden zover hebt laten komen.
Het is inmiddels een principe zaak geworden. Het gaat mij nu om het feit dat ze er mee weg komen en de consument met hun regeltjes en procedures aan het lijntje houden. Dat moet stoppen. Zelfs op dit forum worden vaak posts na 1 antwoord van hen gesloten om de inktvlek niet verder uit te laten lopen. En he! Iemand moet het doen, anders blijven ze maar doorgaan.
Reputatie 3
Jouw keuze zou de mijne niet zijn.
Hier bereik je niets anders mee dan frustratie bij jezelf.
Dat moet je zelf weten natuurlijk.

Hopenlijk is er nog een T-Mobile medewerk(st)er die ook medelijden met je heeft en je wil helpen met een ander toestel om je problemen op te lossen.
En wil kijken of het eventuele prijsverschil in toestel kan worden verrekend.

Veel succes en sterkte!
Als iedereen er zo over dacht in het leven zou het een mooie bende worden. Ieder voor zich en jij voor jezelf. Het gaat mij inmiddels om het groter goed. Frustraties, ach ja soms moet je de uitdaging aangaan in het leven en van de bank af komen😉
Reputatie 3
@Konteklosser En? Al failliet nu je klanten je al weken niet kunnen bellen via je iPhone 8 (Plus)? Mooi! Kan je des te meer tijd besteden aan "je principiële uitdagingen voor jezelf". Goed hoor, zo wordt het tenminste geen bende in het leven van iedereen ...
Reputatie 2
  1. Doen de problemen met de iPhone 8 (Plus) zich ook voor bij andere providers als T-Mobile?
  2. Doen de problemen bij T-Mobile zich ook voor met andere (Apple) smartphones?
  3. Weet T-Mobile (en/of Apple) wat de oorzaak (en oplossing) is?

1.ik zie op tele2 forum nog steeds redelijk veel klachten over
2.nee, dat zie/hoor je nauwelijks
3.ben ook benieuwd, Tmobile??
Ik zou het aan Siert vragen Roman. Die heeft tenslotte overal een antwoord op. Alleen jammer dat hij totaal geen aanvulling geeft aan dit forum en niemand er bij gebaat is. Maar ach ik zal je dan maar info geven waar je wel wat aan hebt. Nee de problemen zijn zeker niet opgelost en bij Tele 2 sta je helemaal in de kou omdat t-mobile daar zijn vingers van trekt. Tenslotte ben je klant van Tele 2 zeggen ze. Ik heb inmiddels een nieuwe telefoon gekregen mede om mijn inbreng hier op het forum. Jammer dat dat er voor nodig was. Wel ben ik nog steeds bezig met kijken naar andere oplossingen voor de mensen die zij wel in de kou laten staan. De problemen kunnen maar zo weer ontstaan dit is inmiddels mijn 3de telefoon. Dus als je perse een iphone 8 of 8 plus of 10 wilt hebben zou ik dat niet via t-mobile doen.

Reageer