Beantwoord

Ik kan eSim niet activeren.

  • 5 oktober 2019
  • 1 reactie
  • 826 Bekeken

Na het terugzetten van een reservekopie vanuit de iCloud op mijn iPhone ‘deed’ mijn eSim het niet meer. Ik heb een nieuwe eSim aangevraagd, maar ik kan deze niet activeren omdat ik nu dus geen sms-code kan ontvangen. Wat nu te doen?
icon

Beste antwoord door Hajar 7 oktober 2019, 15:22

Hi @Penza.

Heb je de mogelijkheid om langs een T-Mobile shop te gaan? Dan kun je daar een nieuwe e-sim krijgen. Zorg ervoor dat je je legitimatiebewijs bij hebt zodat je wordt verder geholpen. Laat je even weten of het lukt?
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hi @Penza.

Heb je de mogelijkheid om langs een T-Mobile shop te gaan? Dan kun je daar een nieuwe e-sim krijgen. Zorg ervoor dat je je legitimatiebewijs bij hebt zodat je wordt verder geholpen. Laat je even weten of het lukt?

Reageer