Beantwoord

Ik kan geen mail versturen op mijn iPhone 8+


Ik kan geen mail sturen hoe kan dit? Heb WiFi en ook 4g.
icon

Beste antwoord door Bas 23 januari 2018, 10:21

Hey delila99,

Wat leuk om te zien dat je de weg richting onze Community hebt gevonden! 😉 Ik wil je natuurlijk graag helpen en ervoor zorgen dat je gewoon kunt mailen op je nieuwe iPhone 8 Plus. Het is mij alleen niet duidelijk of je gebruik maakt van de standaard iPhone Mail-app of een andere mail-app. Als je de standaard iPhone Mail-app gebruikt, dan is het handig om als eerst het emailadres te verwijderen uit de instellingen. Hou er wel rekening mee dat als je een account verwijdert, alle aan dat account gekoppelde gegevens verwijderd worden! Dit zijn onder andere e-mails, contacten en instellingen.

Het verwijderen van een email-account gaat als volgt: Ga naar Instellingen > Accounts en wachtwoorden > Tik op het e-mailaccount dat je wilt verwijderen > Tik op 'Verwijder account'. Voordat je weer opnieuw je email-account wilt toevoegen, kun je het beste via deze pagina van Apple jouw mail-instelling opvragen. Hierdoor weet je zeker dat je de juiste instelling voor je hebt! Het opnieuw toevoegen van een account doe je vervolgens via: Instellingen > Accounts en wachtwoorden > Nieuw account > Vervolg de stappen die worden aangegeven.

Mocht je nou een andere app gebruiken voor de mail, zou je me dan willen aangeven welke dit is? Dan proberen we indien nodig, ook daar samen naar een oplossing te zoeken!

Ik hoop dat het hiermee voor je is opgelost! Laat je me het weten als het allemaal gelukt is?

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 4
Badge +2
Welke mail gebruik je?
Waarschijnlijk staat uitgaande mail niet goed ingesteld.
Reputatie 3
Badge +11
Hey delila99,

Wat leuk om te zien dat je de weg richting onze Community hebt gevonden! 😉 Ik wil je natuurlijk graag helpen en ervoor zorgen dat je gewoon kunt mailen op je nieuwe iPhone 8 Plus. Het is mij alleen niet duidelijk of je gebruik maakt van de standaard iPhone Mail-app of een andere mail-app. Als je de standaard iPhone Mail-app gebruikt, dan is het handig om als eerst het emailadres te verwijderen uit de instellingen. Hou er wel rekening mee dat als je een account verwijdert, alle aan dat account gekoppelde gegevens verwijderd worden! Dit zijn onder andere e-mails, contacten en instellingen.

Het verwijderen van een email-account gaat als volgt: Ga naar Instellingen > Accounts en wachtwoorden > Tik op het e-mailaccount dat je wilt verwijderen > Tik op 'Verwijder account'. Voordat je weer opnieuw je email-account wilt toevoegen, kun je het beste via deze pagina van Apple jouw mail-instelling opvragen. Hierdoor weet je zeker dat je de juiste instelling voor je hebt! Het opnieuw toevoegen van een account doe je vervolgens via: Instellingen > Accounts en wachtwoorden > Nieuw account > Vervolg de stappen die worden aangegeven.

Mocht je nou een andere app gebruiken voor de mail, zou je me dan willen aangeven welke dit is? Dan proberen we indien nodig, ook daar samen naar een oplossing te zoeken!

Ik hoop dat het hiermee voor je is opgelost! Laat je me het weten als het allemaal gelukt is?

Reageer