Beantwoord

ik kan niet bellen/smsén met mijn iphone 7

  • 15 februari 2021
  • 4 reacties
  • 74 Bekeken

Reputatie 2

Op welke manier kan ik erachter komen of mijn simkaart nog goed is? Ik kan namelijk niet bellen, gebeld worden en sms’en.

Ik heb geen andere telefoon in de buurt.

De software is up to date.

icon

Beste antwoord door CrisTien 15 februari 2021, 12:13

Beste @Artep  Welkom in de community! 
Je kan je simkaart testen door hem even te ruilen met een andere telefoonbezitter met simkaart 

kijk of die andere simkaart het bij jullie wel doet enz.

Laat even het resultaat weten in dit onderwerp.

Probeer iemand te vinden die even kan helpen want op een andere manier is je Sim niet te testen. Heb je de telefoon al een keer uit en aan gezet?
Succes!

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +18

Hallo @Artep 

Gaat het om een prepaid simkaart of een abonnement?

Bij een prepaid simkaart werkt hij niet meer na 6 maanden inactiviteit.

Als het om een abonnement gaat heb je geen betalings achterstanden bijvoorbeeld?

Reputatie 7
Badge +20

Beste @Artep  Welkom in de community! 
Je kan je simkaart testen door hem even te ruilen met een andere telefoonbezitter met simkaart 

kijk of die andere simkaart het bij jullie wel doet enz.

Laat even het resultaat weten in dit onderwerp.

Probeer iemand te vinden die even kan helpen want op een andere manier is je Sim niet te testen. Heb je de telefoon al een keer uit en aan gezet?
Succes!

Reputatie 7
Badge +20

Ps. @Artep  Je kan ook gebruik maken van de Service punten 

https://www.t-mobile.nl/winkels

Reputatie 2

Ik heb de kruistest gedaan. Helaas.

Het lijkt aan de iphone 7 te liggen.

En ik zit in het buitenland, dus geen servicepunt in de buurt...

Reageer