Beantwoord

Ik ontvang geen verifficatie SMS jes en Imassage wil ook noet activeren op Iphone xr

• 1 januari 2019
  • 16 reacties
  • 1038 Bekeken

• is een Top Poster
  • 8 reacties
Hoi, ik heb sinds deze week een nieuwe Iphone XR, ik heb er ook een nieuwe simkaart bij aangevraagd omdat die oude toe was aan vervanging... Ik heb mijn nieuwe simkaart al geactiveerd. Ik kan wel normale SMSjes ontvangen en versturen, maar verifficatie SMSjes zoals van Facebook, Tinder etc. Het is ook al 80 uur geleden dat ik iMassage en Facetime heb gactiveerd, ik kan het wel gebruiken, maar alleen via mijn Apple ID, dit is erg vervelend. Heeft iemand enig idee?
Ik heb ook al contact gezocht met Apple over de activering van Facetime en iMassage, hun hebben dit nog nooit eerder gezien. Verder heb ik ook geen blokkades op my T-Mobile.
Ik hoop dat iemand mij kan helpen.
icon

Beste antwoord door CtjeB 4 januari 2019, 13:02

Mensen, bedankt voor het mee denken!
Het lag aan mijn telefoon nummer, ik heb nu inmiddels een nieuw nummer, alle problemen zijn opgelost!
Bekijk origineel

16 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Wat fijn!!!

Heel veel plezier met je nieuwe toestel!
Reputatie 4
Badge +2
Het lag aan mijn telefoon nummer, ik heb nu inmiddels een nieuw nummer, alle problemen zijn opgelost!

@CtjeB

Topp! dat het gelukt is👍. Veel plezier, met je IPhone XR 👌👌
Reputatie 4
Badge +2
@CtjeB

je kan het via community kanaal of via klantenservice, dat zij via technische dienst, kunnen kijken waar een fout zit, dat tmobile dan een “ netwerk reset “ kan uitvoeren. Het is het zelfde, als je mobiel hersteld.
@Seccie, allang in het begin gedaan, deed het niet.

@h.charkaoui hoe doet @TMobile dat dan?
Reputatie 6
Badge +8
@CtjeB,

Heb je mijn suggestie opgevolgd?
Een Google search stuurde me naar dit artikel.
Let op: Het opnieuw activeren kan tot 24 uur duren. Laat je weten of het gelukt is?
Reputatie 4
Badge +2
Dan denk ik, dat t-mobile een netwerk reset, moet uitvoeren.
ja want ik kan wel gewoon bellen, en er staat ook dat ie is gactiveerd
Reputatie 4
Badge +2
@CtjeB

is je simkaart wel geactiveerd ?
@Jaimy
Ik heb mijn sim net in een ander toestel gedaan, daar krijg ik ook geen smsjes op binnen en kan ik imassege en facetime ook niet op activeren, het ligt aan mijn simkaart?
Reputatie 6
Badge +8
Een Google search stuurde me naar dit artikel.
Let op: Het opnieuw activeren kan tot 24 uur duren. Laat je weten of het gelukt is?
Reputatie 7
Badge +19
Hoi CtjeB,

Top dat je al van alles hebt geprobeerd! Jammer dat het nog niet geholpen heeft, daarom kijk ik ook graag nog even mee. Kun je de verificatiesms'jes wel ontvangen als je de simkaart in een ander toestel stopt? Zo kunnen we zeker weten of het probleem in het toestel/iOS zit of wellicht in de simkaart.

Ik hoor het graag van je!
alle 4 gedaan, nog steeds het zelfde probleem...
Reputatie 4
Badge +2
Allemaal al gedaan, helaas heeft dit niet geholpen, ik heb wel tmobile staan en ik kan ook gebeld worden en bellen.

Probeer dit dan

1. Ga naar Instellingen > Berichten en schakel iMessage uit.
  2. Ga naar Instellingen > FaceTime en schakel FaceTime uit.
  3. Start het apparaat opnieuw op.
  4. Schakel iMessage en FaceTime opnieuw in.
Als dt ook niet lukt, dan is dit laatste optie

iPhone Xr geforceerd herstarten

• Druk de volume omhoog knop in en laat direct los
• Druk de volume omlaag knop in en laat direct los
• Druk vervolgens de aan/uit-knop (zijknop) in tot het Apple logo verschijnt

de laatste is echt iPhone herstellen.

Methode 1
  1. Zorg dat je iPhone, iPad of iPod touch voldoende (minstens 50 procent) is opgeladen;
  2. Ga naar ‘Instellingen > Algemeen’;
  3. Scrol naar ‘Stel opnieuw in’ en tik op ‘Wis alle inhoud en instellingen’;
  4. Bevestig je keuze en wacht tot de fabrieksinstellingen zijn hersteld.

Methode 2
  1. Voor de tweede methode heb je iTunes nodig. Verbind je Apple-toestel met je pc of Mac en start iTunes als dit niet automatisch gebeurt;
  2. Klik op het desbetreffende apparaat en ga vervolgens naar het tabblad ‘Overzicht’;
  3. Vanuit hier kun je een reservekopie aanmaken of herstellen, maar ook kiezen voor de optie ‘iPhone herstellen’;
  4. Laatstgenoemde optie zorgt ervoor dat je toestel volledig wordt gewist.

Allemaal al gedaan, helaas heeft dit niet geholpen, ik heb wel tmobile staan en ik kan ook gebeld worden en bellen.
Reputatie 4
Badge +2
Hoi, ik heb sinds deze week een nieuwe Iphone XR, ik heb er ook een nieuwe simkaart bij aangevraagd omdat die oude toe was aan vervanging... Ik heb mijn nieuwe simkaart al geactiveerd. Ik kan wel normale SMSjes ontvangen en versturen, maar verifficatie SMSjes zoals van Facebook, Tinder etc. Het is ook al 80 uur geleden dat ik iMassage en Facetime heb gactiveerd, ik kan het wel gebruiken, maar alleen via mijn Apple ID, dit is erg vervelend. Heeft iemand enig idee?
Ik heb ook al contact gezocht met Apple over de activering van Facetime en iMassage, hun hebben dit nog nooit eerder gezien. Verder heb ik ook geen blokkades op my T-Mobile.
Ik hoop dat iemand mij kan helpe

hi Ctjeb,

heb je al geprobeerd om netwerkinstellingen te herstellen ?. Wat je ook kan doen is uitloggen op FaceTime met Apple id, daarna weer inloggen.dan moet het lukken, als het goed is. Heb je wel tmobile netwerk op je scherm ?

Reageer