Beantwoord

Ik word er niet goed van! T-Mobile en iPhone X werkt gewoon niet samen.

• 20 november 2018
  • 1 reactie
  • 1293 Bekeken

Goede morgen,

Ik ben ooit begonnen als een T-Mobile klant en ben 7 jaar later na slecht bereik overgestapt naar Vodafone. Wederom door slecht bereik door een verhuizing ben ik teruggegaan naar T-Mobile.
Om precies te zijn op 2 januari 2018, ben ik een T-Mobile abonnement met iPhone X aangegaan.
Sinds dag 1 heb ik ontzettend veel problemen met mijn telefoon.

Iedereen met wie ik aan het bellen geeft aan dat ik slecht verstaanbaar ben. Wanneer ik de iPhone X op luidspreker zet of via de carkit wil praten werkt het (op verbinding na) wel normaal en ben ik goed verstaanbaar.

De telefoon heb ik na paar maanden gebruik opgestuurd naar T-Mobile en binnen twee weken heb ik een nieuwe (leek op een refurbished toestel) ontvangen. Het probleem was nog steeds niet opgelost. Een maand later ben ik vervolgens naar de Apple Store gegaan (op advies van de klantenservice!!!) en ook daar heb ik wederom een nieuwe toestel meegekregen. Het resultaat is altijd hetzelfde. Nu bel ik de T-Mobile klantenservice op en zij geven nu aan dat mijn toestel niet meer onder garantie (omdat deze door Apple vervangen is en niet door T-Mobile) valt en dat ik opnieuw naar de Apple Store moet gaan en de chipset moet laten vervangen?? Ik heb gewoon geen tijd om naar de stores in Den Haag/Amsterdam te gaan en ik heb geen tijdelijke telefoon zodat ik mijn toestel wéér even kwijt kan raken. Het lijkt mij ook niet logisch dat een chipset door Apple vervangen moet worden, ook waarom zouden zij dat kosteloos willen doen?

Ik ben 11 maanden verder en ik loop met een gloednieuw telefoon rond waar ik heel weinig aan heb. Heel leuk een nieuw toestel, maar de verbinding is zeer slecht, regelmatig ben ik op 3G verbinding en ik ben slecht verstaanbaar.

Hoe moeilijk is het om, in 2018 leven wij!, een werkend verbinding + toestel te krijgen.
Hoe vaak moet ik nog T-Mobile bellen of naar de Apple store gaan? Waarom moet ik als ik 74 euro per maand betaal nog steeds overal zelf achterna lopen, zeker als T-Mobile aangeeft dat de T-Mobile simkaart inderdaad niet goed met iPhone X werkt?

Hoe moeilijk is het om een werkend, GETEST toestel op te sturen, zodat ik de mijne kan retourneren?
icon

Beste antwoord door David 21 november 2018, 10:15

Hi Udurmus,

Erg jammer om te lezen dat je zoveel problemen ervaart met jouw iPhone X! Dit is inderdaad een bekend probleem en een omruiling van het toestel lost dit probleem bijna altijd op. Het is dan ook ongelofelijke pech dat dit bij jou niet heeft gewerkt. Je kunt op dit moment de procedure uit dit topic aanhouden om het toestel alsnog om te ruilen. Ik ga er dan ook vanuit dat de pech voorbij is en jij nu je toestel volledig en optimaal kunt gaan gebruiken.

Aangezien er al een algemeen topic over dit onderwerp is gaat dit topic op slot.
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hi Udurmus,

Erg jammer om te lezen dat je zoveel problemen ervaart met jouw iPhone X! Dit is inderdaad een bekend probleem en een omruiling van het toestel lost dit probleem bijna altijd op. Het is dan ook ongelofelijke pech dat dit bij jou niet heeft gewerkt. Je kunt op dit moment de procedure uit dit topic aanhouden om het toestel alsnog om te ruilen. Ik ga er dan ook vanuit dat de pech voorbij is en jij nu je toestel volledig en optimaal kunt gaan gebruiken.

Aangezien er al een algemeen topic over dit onderwerp is gaat dit topic op slot.