Beantwoord

IMEI-nummer kwijt, waar te vinden?

• 9 januari 2017
  • 2 reacties
  • 610 Bekeken

Ik heb mijn oude Iphone verkocht en aangetekent verstuurd naar Belgie, met alles in het het pakketje. Nu is het pakketje kwijt en vragen ze het Imei nummer hoe kan ik dat nog achterhalen???? Het is een Iphone 5s.
icon

Beste antwoord door Anonymous 9 januari 2017, 16:38

@amber2

Welkom op de forum van T-Mobile.
Ik ga er vanuit dat je het toestel hebt gekocht bij T-Mobile, met een abonnement. Dan zouden ze bij T-Mobile je iMei nummer moeten kunnen achterhalen. Heb je deze niet gekocht bij T-Mobile, samen met je abonnement, dan heb je kans dat deze niet meer te achterhalen valt bij T-Mobile.

Dus ik ga er een beetje vanuit dat je hem bij T-Mobile hebt gekocht en dat één van de moderatoren je kan helpen met het iMei nummer van dit toestel.

Er bestaat nog een mogelijkheid om in te loggen op je Apple account, daarin staat heel misschien je mobiel ook nog omschreven als JE EIGEN mobiel. Ga naar: https://appleid.apple.com en daar log je dan in. Onder apparaten zie je dan je mobiel staan (mocht je die niet al hebben gedelete). Als je daar dan op klikt krijg je het iMei nummer te zien van je toestel.

Suc6!
Bekijk origineel

2 reacties

@amber2

Welkom op de forum van T-Mobile.
Ik ga er vanuit dat je het toestel hebt gekocht bij T-Mobile, met een abonnement. Dan zouden ze bij T-Mobile je iMei nummer moeten kunnen achterhalen. Heb je deze niet gekocht bij T-Mobile, samen met je abonnement, dan heb je kans dat deze niet meer te achterhalen valt bij T-Mobile.

Dus ik ga er een beetje vanuit dat je hem bij T-Mobile hebt gekocht en dat één van de moderatoren je kan helpen met het iMei nummer van dit toestel.

Er bestaat nog een mogelijkheid om in te loggen op je Apple account, daarin staat heel misschien je mobiel ook nog omschreven als JE EIGEN mobiel. Ga naar: https://appleid.apple.com en daar log je dan in. Onder apparaten zie je dan je mobiel staan (mocht je die niet al hebben gedelete). Als je daar dan op klikt krijg je het iMei nummer te zien van je toestel.

Suc6!
Reputatie 7
Badge +20
Hey Amber2,

Wat een onfortuinlijke situatie! :S

Ik zie dat je gisteren ook mijn Ruud hebt gesproken. Het blijkt dat jouw toestel niet via ons is aangeschaft, maar via een derde partij. Wij kunnen je dan ook niet aan jouw IMEI-nummer helpen. Heb je ondertussen al contact opgenomen met die derde partij? Hopelijk kunnen zij je verder helpen! Heb je anders de tip van Serviceweb nog geprobeerd? Mocht dat niet lukken, heb je nog ergens het aankoopbewijs liggen? Daar staat als het goed is ook het IMEI-nummer op.

Als er nog iets is waar wij bij kunnen helpen, laat het dan gerust weten! Succes!

Reageer