Beantwoord

iMessage & FaceTime problemen

  • 18 juli 2018
  • 1 reactie
  • 861 Bekeken

Hallo,

Ik al een tijdje een nieuwe iPhone X. Heb daar met mijn oude appleid ingelogd maar nu heb ik een nieuw apple id aangemaakt en daarmee kan ik dus niet inloggen bij iMessage noch facetime.

Wat kan hier de oorzaak van zijn en hoe kan ik dit verhelpen?

x
icon

Beste antwoord door Jaimy 20 juli 2018, 08:15

Hoi Jaydeefierce_,

Ik weet niet direct het kant-en-klare antwoord, maar ik ben meteen met jou mee gaan zoeken!

Ik kwam op dit forum terecht waarbij wat tips staan, maar ik weet niet zeker of dat hetzelfde probleem is? Ook op de supportpagina van Apple staan wat stappen, ik hoop dat die helpen! Welke melding krijg je precies als je erin probeert te komen? Dan kunnen we namelijk wat specifieker met je meespeuren.

Laat het ons weten, we helpen je graag verder!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +19
Hoi Jaydeefierce_,

Ik weet niet direct het kant-en-klare antwoord, maar ik ben meteen met jou mee gaan zoeken!

Ik kwam op dit forum terecht waarbij wat tips staan, maar ik weet niet zeker of dat hetzelfde probleem is? Ook op de supportpagina van Apple staan wat stappen, ik hoop dat die helpen! Welke melding krijg je precies als je erin probeert te komen? Dan kunnen we namelijk wat specifieker met je meespeuren.

Laat het ons weten, we helpen je graag verder!

Reageer