Sticky

[Info] FAQ iPhone SE 2020

  • 16 april 2020
  • 51 reacties
  • 17257 Bekeken

Reputatie 7
Badge +20
  • T-Mobile Moderator
  • 8930 reacties

[UPDATE 13 oktober 2020] Zoek je informatie over de allernieuwste iPhone 12, 12 Pro, 12 Mini en 12 Pro Max? Ga dan naar onze FAQ over deze nieuwste iPhones, want daar vind je alle informatie én kun je jouw vragen stellen!

 

Hello! 

Afgelopen woensdag is het nieuwe toestel van Apple gepresenteerd: de iPhone SE 2020! 

Vanaf vrijdag 17 april 14:00 uur jl. zijn de nieuwe toestellen bij ons te bestellen in de webshop! Voor meer informatie kun je terecht op onze website en in dit topic kun je jouw vragen stellen.

 

Actuele levertijden

[Update 25 mei 2020 13:22: Alle varianten iPhone SE 2020 zijn op dit moment direct leverbaar, dus de levertijdentabel is verwijderd. In dit topic kun je eventuele levertijden vinden.]

 

 

Veelgestelde vragen

Waar en wanneer kan ik de iPhone SE 2020 bestellen?

Vanaf vrijdag 17 april (14:00) kun je jouw iPhone heel eenvoudig en snel pre-orderen! Bestellingen worden geleverd vanaf vrijdag 24 april.


► Verlenging: Ga snel naar My T-Mobile (via laptop of computer), zodat je direct kunt verlengen!

► Nieuw abonnement: Je kunt gelijk naar onze webshop om jouw nieuwe iPhone te bestellen!

 

Ik heb mijn bestelling geplaatst, hoe gaat het nu verder?

Je krijgt eerst een bevestiging van jouw bestelling. Dit kan wat langer duren wanneer het druk is.

 

Zodra het toestel op voorraad is ontvang je automatisch een e-mail om een bezorgafspraak te maken.

 

 

Via www.mijnorderstatus.nl kun je vervolgens zelf een bezorgdag kiezen. We informeren je hierover zowel voor als na je bestelling.

 

 

Kan ik mijn bestelling ook nog steeds afhalen in de winkel?

Het is inderdaad nog mogelijk om te kiezen om je bestelling af te halen in de winkel, maar houd er rekening mee dat er flink wat winkels gesloten zijn in verband met het Coronavirus en dat er aangescherpte maatregelen én openingstijden gelden in de winkels die wel open zijn. Kijk op onze website voor meer informatie.

 

 

 

 

Het proces is verder hetzelfde: Wanneer jouw telefoon op voorraad is ontvang je vanzelf bericht dat je jouw telefoon kunt op komen halen. Dit kan een aantal dagen duren. Het heeft geen zin om langs de T-Shop te gaan als je nog geen bericht hebt ontvangen.

 

 

Kan ik mijn huidige iPhone inwisselen voor een iPhone SE 2020?

Met Toestel Inruil kun je jouw oude iPhone (of ander toestel) inruilen in de T-Mobile Shop (Let op! Niet alle T-Shops zijn op dit moment open) of opsturen via een DHL Servicepunt. De inruilwaarde kun je daarna besteden aan een nieuw toestel. Je kunt echter niet bij een lopend contract een oudere iPhone inruilen voor één van de nieuwe iPhones.

 

Ik mag nog niet verlengen. Kan ik de iPhone SE 2020 met een vervroegde verlenging bestellen?

Ja, het is mogelijk om een vervroegde verlenging aan te vragen. We noemen dit ook wel een Early Renewal. Meer informatie hierover vind je op deze pagina. Houd er rekening mee dat de vervroegde verlenging pas ingaat ná je huidige contract. Het toestel ontvang je wel zodra deze op voorraad is.

 

 Ik heb een iPhone besteld, maar nog geen bevestiging via e-mail ontvangen!

Door de drukte kan het langer duren voor je een bevestiging(smail) ontvangt. Binnen 48 uur na het plaatsen van je bestelling ontvang je deze e-mail. Dit is niet de e-mail die je van AMP krijgt om een bezorgafspraak te maken. Het gaat hier dus om de bevestiging van je bestelling.


Heb je de bevestiging niet ontvangen na 48 uur? Check dan eerst even jouw spambox. Staat de bevestigingsmail daar niet? Laat dan even een bericht achter in dit topic.


Je krijgt een e-mail vanuit AMP zodra de telefoon bij de koerier ligt, dit kan enkele dagen/weken duren. Dit is namelijk afhankelijk van de levertijd van jouw iPhone. Zodra jouw toestel bij de koerier ligt krijg je een e-mail, met behulp van deze e-mail kan je een bezorgafspraak maken. Zelf contact opnemen met AMP Logistics zal geen extra informatie opleveren. Zolang de telefoon door ons nog niet naar hen is verzonden, hebben zij ook geen informatie over de bezorgdatum.

 

Als ik de betaling voor mijn bestelling probeer te voldoen, dan krijg ik de melding ‘Ongeldig betalingsverzoek’. Wat nu?

Betalen van je bestelling en de thuiskopieheffing kan via iDeal, creditcard of betalen bij ontvangst. Moet je betalen, maar maak je geen keuze voor de betaalwijze? Dan zetten we deze na 2 uur automatisch op 'betalen bij ontvangst'. Je kunt het bedrag dan pinnen bij de koerier. Als je na 2 uur een keuze wilt maken voor de betaalwijze, krijg je de melding 'Ongeldig betalingsverzoek'. Je kunt dan betalen aan de deur als jouw toestel wordt geleverd.

 

Ik heb een iPhone besteld en mijn contract is al afgelopen of loopt binnenkort af. Nu zie ik dat de startdatum veel later is. Hoe kan dat?

Geen paniek: de startdatum sluit straks netjes aan op jouw huidige contract als je het toestel hebt ontvangen. Een nieuw contract of verlenging moet binnen vier maanden na afsluiten ingaan. Vandaar dat je in eerste instantie een andere startdatum ziet staan. Zodra je jouw iPhone in ontvangst hebt genomen, wordt deze startdatum automatisch aangepast.

 

Ik heb per ongeluk een nieuw abonnement afgesloten in plaats van een verlenging! Wat moet ik doen?

Wanneer je nog geen e-mail van AMP hebt gekregen om een bezorgafspraak te maken kun je het beste de bestelling van het nieuwe abonnement annuleren. Check eerst even de voorwaarden van Wet Koop op Afstand of annuleren nog mogelijk is. Na het annuleren kun je inloggen op My T-Mobile om vervolgens jouw abonnement te verlengen.


Wil of kun je niet meer annuleren of heb je al mail gehad van AMP dan kun je twee maanden voor de einddatum van jouw huidige contract nummerbehoud aanvragen. Jouw nummer wordt dan overgezet naar het nieuwe abonnement. Houd er wel rekening mee dat je hiermee een nieuw klantnummer krijgt en jouw T-Mobile Extra punten komen te vervallen.

 

Ik heb een bestelling geplaatst, maar ik wil deze annuleren. Hoe doe ik dat?

Wanneer je een bestelling hebt geplaatst en je het toestel tóch niet wilt, omdat je bijvoorbeeld een ander model of kleur toestel wilt hebben, dan kun je de pre-sale order annuleren. Ook geldt natuurlijk de Wet Koop op Afstand. Houd er wel rekening mee dat je, als je een nieuwe bestelling plaatst, weer achteraan in de rij komt en de kans groot is dat je langer moet wachten op je toestel. Op deze pagina vind je alle informatie over het annuleren van je bestelling.

 

Ik heb per ongeluk een verkeerde kleur/geheugenvariant besteld, kan ik deze wijzigen?

Nee, een gemaakte order kan niet gewijzigd worden. Het is dus na het bestellen niet meer mogelijk om een ander model, kleur of geheugen te kiezen. De order moet dan in het geheel geannuleerd en opnieuw geplaatst worden. Je komt dan ook weer achteraan in de rij te staan. Op deze pagina vind je alle informatie over het annuleren van je bestelling.

 

Mocht je nog andere vragen hebben, laat het hier in het topic weten!

 

 


This topic has been closed for comments

51 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hoera de homeknop is terug.

iPhones van de laatste jaren de homeknop overboord hebben gegooid, grijpt de iPhone SE terug naar een beproefd concept: een 4.7 inch scherm met daaronder de door velen geliefde homeknop met Touch ID. 

 Vooral bij betalen met Apple Pay werkt de homeknop prettige.

 

Reputatie 7
Badge +17

https://www.iculture.nl/nieuws/iphone-se-2020-specs-details-uitgelicht

Op zich heeft de IPhone SE 2020 wel mooie specificaties 😀

Reputatie 7
Badge +20

Apple brengt iOS 13.4.1 uit – nu ook voor iPhone SE 2020

Lees hier meer!

Iedereen veel plezier met de nieuwe iPhone!

 

Reputatie 7
Badge +20

Morning iedereen,

De aangepaste levertijden staan nu in het eerste bericht. Er zijn een flink aantal toestellen waar een langere levertijd op dit moment op zit, dus kijk even goed naar wanneer en welke telefoon jij besteld hebt.

De levertijden lijken misschien wat apart (langere levertijd wanneer je eerder hebt besteld), maar dat is enkel omdat je order dan eerder is ingelegd. Maak je geen zorgen: Wie het eerst komt, wie het eerst maalt! :sunglasses:

Het topic wordt continu geüpdatet wanneer er nieuwe info voor handen is en als er vragen zijn, laat het gerust weten!

Reputatie 7
Badge +20

Hi lezers,

De levertijden in de tabel zijn zojuist weer aangepast! Vragen? Let us know!

weet u of ik de Apple iPhone SE 256GB Zwart in Groningen of Heereveen kan ophalen. Heb namelijk een sms ontvangen dat de bestelling leverbaar is. 

Reputatie 1

 @David Ik heb hem besteld op 20/04 maar nog steeds niet gehoord wanneer hij geleverd gaat worden!  

Hallo,

Ik heb 24/04 de SE 128GB Zwart besteld. Vandaag dus 1 week verder. 

Wanneer krijg ik horen dat hij klaar ligt in de winkel om af te halen? Afhalen vestiging Nijmegen Dukenburg. 

 

Alvast bedankt;)

Reputatie 7
Badge +20

Hi allemaal,

Ik heb jullie bestellingen gecontroleerd en je krijgt een bericht van AMP om een bezorgafspraak te maken of een bericht van de T-Shop zodra je toestel leverbaar is. Als je nog niks hebt gehoord dan moet je nog even afwachten op het bericht. Ik wens jullie alvast veel plezier met jullie nieuwe toestellen!

Reputatie 1

 @Hajar Ik neem aan dat de bovenstaande tabel moet nog een keer een update krijgen? Twee weken en nog steeds geen bezorg datum. Vind het niet erg om te wachten als ik de correct informatie krijgen.

Reputatie 7
Badge +20

Hi @VogeltjeH,

Op dit moment is dit nog steeds de meest actuele informatie over de levertijden. Ik verwacht binnenkort wel een update in de tabel en/of bericht over jouw bestelling! Wanneer jouw toestel op voorraad is ontvang je bericht van AMP om een afspraak te maken voor jouw levering. Hopelijk krijg je snel bericht!

Nog geen mail ontvangen van amp 

Reputatie 7
Badge +20

@amber-yetta 

Ik zie dat jouw bestelling 28 april geplaatst is en er staat een week levertijd voor jouw iPhone SE 2020 64 GB (zwart), dus het is nog even wachten en je ontvangt gelijk bericht wanneer jouw toestel op voorraad is!

Reputatie 1

hello??? i have placed order on 28th April after 1 week where is the delivery???? 

 
 
Reputatie 7
Badge +18

hello??? i have placed order on 28th April after 1 week where is the delivery???? 

  
  

There are no deliveries today because of Liberation Day

Reputatie 1

 @David 17 days and counting…  nogmaals, ik vind het niet erg om te wachten als ik weet een datum. Twee weken zijn nu zeker voorbij en nog steeds geen echte bericht vanuit t-mobile om sorry te zeggen dat het zo long duurt. Niet tof.

Reputatie 1

 @David 17 days and counting…  nogmaals, ik vind het niet erg om te wachten als ik weet een datum. Twee weken zijn nu zeker voorbij en nog steeds geen echte bericht vanuit t-mobile om sorry te zeggen dat het zo long duurt. Niet tof.

this sounds ridiculous but seems normal to tmobile  

Reputatie 1

hello??? i have placed order on 28th April after 1 week where is the delivery???? 

  
  

There are no deliveries today because of Liberation Day

thanks, 

Reputatie 7
Badge +20

@VogeltjeH @levittlevitt 

Ik ga dit voor jullie navragen en kom er zo snel mogelijk op terug! 

 

@David Kan je ook voor mij navragen ook. Want k heb op 22-04-2020 mijn bestelling geplaats.

Dank

@David Op 24-04 heb ik de Iphone besteld. Echter nog geen bericht gehad van AMP. Is er al iets meer bekend?

Hallo Tmobile! Wat jammer dat het tabel met de levertijden nog niet is aangepast. Zou iedereen die een SE heeft besteld een hoop rust geven. Ik heb op 18-4 een SE rood, 128 gb besteld, 2 weken levertijd en wacht dus al bijna 3 weken.

Enig idee hoeveel vertraging er is opgelopen? 

 

Reputatie 7
Badge +20

Hi all,

We ontvangen later vandaag nog een levering iPhones en de klanten die als volgende in de rij staan ontvangen hier vanavond of morgen bericht over. Voor anderen kan het betekenen dat er een langere levertijd op de bestelling komt en als dat voor jouw bestelling geldt, dan ontvang je hier een SMS over. We zullen morgen ook de data in de levertijdentabel aanpassen.

Mochten er nog vragen zijn, dan horen we het en anders zien jullie onze update vanzelf weer verschijnen!

Reputatie 7
Badge +20

Goedemiddag iedereen,

De levertijden zijn zojuist aangepast en er zijn een aantal varianten met een langere leveringstijd dan gepland. Als jouw bestelling vertraging heeft opgelopen, ontvang je hier ook nog bericht over. We zullen de levertijden weer updaten als er nieuwe info voor handen is en als er vragen zijn horen we het ook graag van jullie!

@David  Waar kan k annuleren want dit is niet leuk meer