Sticky

[Info] Levertijden & FAQ iPhone SE 2020

• 16 april 2020
  • 46 reacties
  • 10951 Bekeken

Toon eerste reactie

46 reacties

Reputatie 1

omg

Kan ik ergens mijn bestel status zien? Want ik heb mijn abonnement verlengt met een nieuwe iPhone SE. Maar kan nergens mijn bestelling terug vinden. Ik heb ook geen mail gehad. Ik heb wel vorige week een sms gehad dat de levertijd van mijn mobiel is gewijzigd. Ook zie ik dat mijn verlenging wel is doorgekomen, want me abonnement kosten zijn wel verhoogt. 

Reputatie 6
Badge +4

Hi @Jereon Otten 

Geen zorgen, jouw bestelling is helemaal goed gegaan! Voor alle zekerheid heb ik de bevestigingsmail nogmaals naar je toegestuurd. Deze email is verzonden naar het gmail account dat bij ons bekend is in het systeem, klopt dit nog? :smile: Ik raad je ook aan om de spambox te controlen, soms willen ze daar nog wel eens in belanden. Voor de actuele levertijden kun je dit topic in de gaten houden, de actuele levertijden worden hier netjes bijgehouden. Mocht je verder nog vragen hebben, dan weet je me te vinden!

@Evy,

dank je wel voor je antwoord. Het Gmail adres is wat bekend is, klopt. Ik krijg me factuur meldingen binnen en  ook kreeg ik de melding dat je gereageerd had op dit forum. Maar de bevestigingsmail zit niet in me mailbox en ook niet in mijn spambox (dank voor de tip, want ik kwam wel een ander belangrijk mailtje tegen). Ook de mail die je nogmaals toegestuurd hebt, zit er niet tussen. Heel raar. 

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Jereon Otten 

Ik heb de bevestigingsmail nogmaals verzonden. Ik heb je ook een privébericht gestuurd en daarin vermeld naar welk e-mailadres die is verstuurd. 

@Hajar nu is het gelukt, dank je wel.

Reputatie 7
Badge +20

Hi iedereen,

De levertijden in de tabel zijn zojuist weer aangepast.

Als er vragen zijn, let us know!

Reputatie 1

Hi @David 

i placed order on 28th April, so according to the time table, i should expect the deliver before 28th of May, right? 

thanks 

Reputatie 6
Badge +4

Hi @levittlevitt 

Delivery times apply from the moment of ordering. Depending on which phone you have ordered, the device will arrive with the above delivery times. Please note that these times are without prejudice. Hopefully that way you'll have enough information. If you have any questions, Let me know! :smile:

Oef...ik dacht slim te zijn en een rode te bestellen want ‘daar zal vast minder vraag naar zijn’. Blijkt deze kleur dus het slechtst leverbaar te zijn 🤣🤣. We wachten geduldig en vrolijk af, dit wordt een verlaat verjaardagscadeau voor mezelf 🥳. 

Reputatie 1

Hi iedereen,

De levertijden in de tabel zijn zojuist weer aangepast.

Als er vragen zijn, let us know!

Weet je zeker dat de informatie klopt?! Nog steeds geen bericht vanuit tmobile. Ik heb 20/04 besteld. 

Reputatie 7
Badge +20

Hi @VogeltjeH 

Ik zie dat je voor de Apple iPhone SE 128GB Rood bent gegaan en de levertijden zijn inderdaad 4 weken vanaf jouw datum van bestellen. Het kan dus zijn dat je deze week een bezorgafspraak kan maken. Nog even geduld en dan kun je snel genieten van je nieuwe toestel!

Reputatie 1

Hi @VogeltjeH 

Ik zie dat je voor de Apple iPhone SE 128GB Rood bent gegaan en de levertijden zijn inderdaad 4 weken vanaf jouw datum van bestellen. Het kan dus zijn dat je deze week een bezorgafspraak kan maken. Nog even geduld en dan kun je snel genieten van je nieuwe toestel!

“Geduld!” Echt waar?!

Sins mijn bestelling heb ik een confirmatie e-mail gekregen. Geen andere persoonlijk bericht vanuit tmobile over mijn bestelling. Een post op een community page over een bestelling is niet goed genoeg. Morgen zal het precies 4 weken zij. In de tussen tijd is de datum nu 3 keer al veranderd.  

Als ik een bericht had gekregen dat de rood optie langer zouden duren had ik voor een andere kleur gekozen. 

Ik verwacht een persoonlijk bericht van T-mobile (dat niet geplaatst is op een forum) over de levertijd van dit toestel en mogelijk opties.

Ik snap ook niet waarom ik om de paar dagen zelf bij jullie moet gaan bellen wat er aan de hand is. Geen communicatie, niemand die iets weet of zegt. Dinsdag zou ik mijn toestel moeten krijgen; zover nog geen e-mail of bericht gehad dus zal wel weer niet doorgaan. Mijn oude toestel is bijna niet meer aan de praat te krijgen dus zou graag weten hoe lang het echt gaat duren voordat het telefoon beschikbaar is. Kan ik net zo goed bij Apple bestellen, toch?!?

Hi @VogeltjeH 

“Geduld!” Echt waar?!

Sins mijn bestelling heb ik een confirmatie e-mail gekregen. Geen andere persoonlijk bericht vanuit tmobile over mijn bestelling. Een post op een community page over een bestelling is niet goed genoeg. Morgen zal het precies 4 weken zij. In de tussen tijd is de datum nu 3 keer al veranderd.  

Als ik een bericht had gekregen dat de rood optie langer zouden duren had ik voor een andere kleur gekozen. 

Ik verwacht een persoonlijk bericht van T-mobile (dat niet geplaatst is op een forum) over de levertijd van dit toestel en mogelijk opties.

Ha VogeltjeH,

Door je zo op te stellen komt jouw nieuwe telefoon niet sneller hoor. T-Mobile kan toch moeilijk toestellen leveren als die niet op voorraad zijn? Heb je er ooit aan gedacht dat Apple zijn fabrieken (en toeleveranciers waarschijnlijk ook) afgelopen periode stil heeft moeten leggen en er daardoor minder producten gemaakt konden worden? Wij hebben gewoon pech VogeltjeH, ik heb op 18-4 precies dezelfde versie besteld en heb evenveel bericht gekregen als jij. Als t-mobile om elke scheet een bericht moet plaatsen betalen we straks ook meer abonnementskosten omdat de personeelskosten stijgen, dat snap je hopelijk toch wel? Toen ik mijn bestelling plaatste, wist ik dat het een pre-order was. Tsja, dan moet je even wachten.

Schrik trouwens niet als je niet de eerste bent bij de koeriersdienst en misschien ook weer even moet wachten. De bezorgers hebben het druk, mocht het je nog niet zijn opgevallen…

Conclusie: geniet gewoon van het mooie weer :)

Groeten van een tevreden t-mobile klant.

Reputatie 1

Hi @VogeltjeH 

“Geduld!” Echt waar?!

Ha VogeltjeH,

Door je zo op te stellen komt jouw nieuwe telefoon niet sneller hoor. T-Mobile kan toch moeilijk toestellen leveren als die niet op voorraad zijn? Heb je er ooit aan gedacht dat Apple zijn fabrieken (en toeleveranciers waarschijnlijk ook) afgelopen periode stil heeft moeten leggen en er daardoor minder producten gemaakt konden worden? Wij hebben gewoon pech VogeltjeH, ik heb op 18-4 precies dezelfde versie besteld en heb evenveel bericht gekregen als jij. Als t-mobile om elke scheet een bericht moet plaatsen betalen we straks ook meer abonnementskosten omdat de personeelskosten stijgen, dat snap je hopelijk toch wel? Toen ik mijn bestelling plaatste, wist ik dat het een pre-order was. Tsja, dan moet je even wachten.

Schrik trouwens niet als je niet de eerste bent bij de koeriersdienst en misschien ook weer even moet wachten. De bezorgers hebben het druk, mocht het je nog niet zijn opgevallen…

Conclusie: geniet gewoon van het mooie weer :)

Groeten van een tevreden t-mobile klant.

Wow! Wat een mening!

Mijn bericht gaat over communicatie, niet over hoe lang de bestelling duurt. Het is heel normaal om een bericht vanuit de bedrijf waar je iets heb besteld een bericht te krijgen.

Reputatie 7
Badge +20

Goedemiddag allemaal,

De levertijden in de tabel zijn zojuist weer geüpdatet. Als er vragen over zijn, laat het ons weten!

Beste David, 

Komt er nog een update? De 4 weken zijn alweer voorbij.

Hoi David, 

de “nieuwe” 4 weken zijn alweer voorbij en geen bericht. Het gaat om de 64GB rood, levertijd vanaf 21/04. Wat is nou echt de realistische verwachte levertijd; is er misschien nog steeds ergens vertraging? 

Reputatie 7
Badge +20

Goedemiddag iedereen,

Op dit moment zijn alle varianten van de iPhone SE 2020 direct leverbaar en de levertijdentabel is daarom ook verwijderd uit het topic. Voor eventuele levertijden kun je daarom ons algemene topic weer raadplegen. 

Dit topic blijft nog even open voor eventuele vragen, dus mocht je nog een vraag hebben:  laat het gerust weten! 

Hoi,

Als de iPhone SE sinds gisteren weer direct leverbaar is, wanneer kan ik dan verwachten dat ik mijn bestelde toestel kan ophalen in de winkel?   Ik zou verwachten dat direct leverbaar betekent dat hij in de winkels nu ook op voorraad is, maar ik heb nog niets te horen gekregen.

Reageer