Sticky

[Info] Levertijden iPhone 12

• 15 oktober 2020
  • 27 reacties
  • 6731 Bekeken
[Info] Levertijden iPhone 12
Reputatie 7
Badge +20
  • T-Mobile Moderator
  • 8256 reacties

In dit topic vind je alle informatie over de levertijden van de waanzinnige iPhone 12! 

Hoe kan het dat de leverdatum ineens verlaat is?

We proberen de leverdatum van je toestel zo nauwkeurig mogelijk te voorspellen. Het kan echter zo zijn dat ineens heel veel mensen hetzelfde toestel willen. Hierdoor duurt het langer voor we de toestellen bij iedereen geleverd krijgen.

Iemand die ik ken heeft het toestel al ontvangen, terwijl hij later besteld heeft. Hoe kan dit?

Onze regel is: bestel je de iPhone eerder, dan krijg je de iPhone ook eerder. Maar als bijvoorbeeld een bepaalde kleur enorm populair is, dan is een andere kleur sneller te leveren door ons. Zelfs als deze later besteld is.

Ik heb per ongeluk de verkeerde kleur/geheugencapaciteit besteld, kan ik dit nog wijzigen?

Je bestelling wijzigen kan helaas niet, omdat we jouw toestelkeuze hebben vastgelegd. Je bestelling annuleren en opnieuw plaatsen kan altijd, maar dan kom je wel achteraan de wachtrij te staan. Controleer je bestelling dus goed!

Voor de meestgestelde vragen kun je terecht in ons FAQ topic. Hier kun je veel informatie vinden over de nieuwe iPhones en ook al jouw vragen stellen!

Mocht je nog vragen hebben over jouw bestelling of de levertijden, laat het dan hieronder weten. We helpen je er graag bij verder!

27 reacties

Reputatie 1

Goede avond, ik heb de volgende vraag. Er staat in de lijst als besteldatum 16-10-2020.

Ik heb gisteren (15-10) de iPhone 12 al kunnen bestellen, blijkbaar een foutje van T-mobile want 5 minuten later was die pagina weggehaald.

Bestelling dus geplaatst, definitief bevestigd en verlenging staat netjes in My T-Mobile.

Komt de levertijd dan toch hierboven te staan?

Reputatie 7
Badge +20

Beste @ppolling Hou gewoon even de levertijden uit dit onderwerp aan. 
Appel heeft deze levertijden bekend gemaakt. 
Komt de telefoon eerder heb je geluk.

Fijn weekend

Wat betekent ‘vanaf 23-10’? Kan dat ook een week later worden? En als je na 16-10 hebt besteld? 

In dit topic vind je alle informatie over de levertijden van de waanzinnige iPhone 12!

Niet echt dus...

Reputatie 7
Badge +20

Hi @twoframesperminute 

De toestellen zijn vanaf de 23ste leverbaar. Je ontvangt een bericht zodra jij je toestel kan ophalen in de Shop of een bezorgafspraak kan maken. Mocht er iets veranderen in de levertijden dan delen we dat direct in dit topic!

Reputatie 2

Wat me niet helemaal duidelijk is geworden uit dit topic is of mensen die hem op de 16e hebben besteld hem ook daarwerkelijk vlak na de 23e gaan krijgen? Vanaf de 23e kan ook wel ergens eind november zijn. Tmobile weet toch wel hoeveel bestellingen ze hebben gehad vs het aantal telefoons dat ze gaan ontvangen?

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @icepick2000,

We kunnen geen garanties bieden voor wanneer jij je telefoon in huis zal hebben. Dit is sowieso afhankelijk van het moment van het bestellen, de populariteit van de door jou bestelde iPhone en de hoeveelheid telefoons die we geleverd krijgen. Maar altijd geldt: ‘Als eerste besteld, als eerste in huis!’.

We gaan de levertijden pas aan het eind van de week updaten, wanneer we alle informatie hebben over het aantal bestellingen en de voorraad die we geleverd krijgen. Zodra we een update in de levertijden aanbrengen zullen we dat ook in een reactie laten weten.

Reputatie 2

Wat me niet helemaal duidelijk is geworden uit dit topic is of mensen die hem op de 16e hebben besteld hem ook daarwerkelijk vlak na de 23e gaan krijgen? Vanaf de 23e kan ook wel ergens eind november zijn. Tmobile weet toch wel hoeveel bestellingen ze hebben gehad vs het aantal telefoons dat ze gaan ontvangen?

De levertijden bij Apple lopen inmiddels al flink op. Toestellen die 16 oktober besteld zijn worden al in november pas gekeverd. De blauwe werd bij Apple al aangekondigd dat hij niet eerder leverbaar is dan eerste week van november. Het blijft dis afwachten en T-mobile is geheel afhankelijk van wat Apple aan ze levert. Ook ik zal geduld moeten hebben maar houd zelf al rekening met ergens in november. 

Als je op de 16de hebt besteld en de iPhone gaat afhalen bij een T-Mobile shop kun je er dan vanuit gaan dat het op vrijdag kan? En wanneer kun je een bericht verwachten wanneer je hem kan ophalen ?

Reputatie 2

Ik verwacht dat morgen de eerste mensen bericht krijgen om hun mobiel op te halen als die voor hen ook klaar ligt. Net als dat er een bezorgafspraak gemaakt zal gaan worden 

@Dennisk76 bedankt!

Reputatie 1

Ik ben zojuist gebeld, ik kan het 23ste komen ophalen:)

Reputatie 2

Ik heb zojuist een bezorging mogen inplannen voor komende vrijdag. Ik was dus ondanks de drukte op tijd. 

Reputatie 1

Half uurtje geleden bezorgafspraak gemaakt voor aanstaande vrijdag.

Wachten duurt lang!

Voor welke toestel en hoeveel gb?

Wachten duurt lang!

Ik heb zojuist een bezorging mogen inplannen voor komende vrijdag. Ik was dus ondanks de drukte op tijd. 

Reputatie 2

Gewone 12, 128gb en blauw van kleur 

Reputatie 1

12, 128gb, blauw

Hoi, ik heb voor ophalen in de store gekozen en besteld op 16/10. Heeft iemand enig idee wanneer ik een berichtje van de store kan verwachten?

Reputatie 2

Hoi, ik heb voor ophalen in de store gekozen en besteld op 16/10. Heeft iemand enig idee wanneer ik een berichtje van de store kan verwachten?

Dat kan niemand je vertellen. Het een en ander is geheel afhankelijk van wat T-mobile van Apple krijgt en hoeveel bestellingen er voor jou gedaan zijn. 

op de Apple site lopen de leveringen al tot ver in november op. Geduld hebben is dis het enige. 

succes!

Reputatie 1

Wachten duurt lang!

12, 256gb, blauw

had door een foutje op de T-Mobile site al op 15-10 kunnen bestellen

Ik kan mijn blauwe 64gb morgen bij de T-mobile shop ophalen.

vrijdagavond besteld

Ik had hem ook 16/10 besteld rond 16;00 uur, en ik ben vanmiddag besteld dat ik hem morgen in de store op kan halen! iphone 12 groen 128 gb

Ik heb dinsdag telefonisch besteld, iPhone 12 blauw 64gb, afhalen in de winkel. En mij is gezegd dat de datum nog steeds op de 23e stond om af te halen. Ik denk zelf van niet. Maar we zullen zien.

ik heb dinsdag nacht de iphone 12 128gb blauw besteld en heb voor ophalen gekozen, wanneer kan ik de sms verwachten?

Reageer