Sticky

[Info] Levertijden iPhone 12 mini

• 15 oktober 2020
  • 31 reacties
  • 6848 Bekeken
[Info] Levertijden iPhone 12 mini
Reputatie 7
Badge +20
  • T-Mobile Moderator
  • 8449 reacties

In dit topic vind je alle informatie over de levertijden van de waanzinnige iPhone 12 mini!

Actuele levertijden

Deze levertijden zijn aangepast op 27 november om 11:40

Hoe kan het dat de leverdatum ineens verlaat is?

We proberen de leverdatum van je toestel zo nauwkeurig mogelijk te voorspellen. Het kan echter zo zijn dat ineens heel veel mensen hetzelfde toestel willen. Hierdoor duurt het langer voor we de toestellen bij iedereen geleverd krijgen.

Iemand die ik ken heeft het toestel al ontvangen, terwijl hij later besteld heeft. Hoe kan dit?

Onze regel is: bestel je de iPhone eerder, dan krijg je de iPhone ook eerder. Maar als bijvoorbeeld een bepaalde kleur enorm populair is, dan is een andere kleur sneller te leveren door ons. Zelfs als deze later besteld is.

Ik heb per ongeluk de verkeerde kleur/geheugencapaciteit besteld, kan ik dit nog wijzigen?

Je bestelling wijzigen kan helaas niet, omdat we jouw toestelkeuze hebben vastgelegd. Je bestelling annuleren en opnieuw plaatsen kan altijd, maar dan kom je wel achteraan de wachtrij te staan. Controleer je bestelling dus goed!

Voor de meestgestelde vragen kun je terecht in ons FAQ topic. Hier kun je veel informatie vinden over de nieuwe iPhones en ook al jouw vragen stellen!

Mocht je nog vragen hebben over jouw bestelling of de levertijden, laat het dan hieronder weten. We helpen je er graag bij verder!

31 reacties

wel bijzonder dat de blauwe 13/11/2020 geleverd gaat worden en de andere kleuren 11/13/2020. foutje Tmobile?

wel bijzonder dat de blauwe 13/11/2020 geleverd gaat worden en de andere kleuren 11/13/2020. foutje Tmobile?

Is gewoon dezelfde dag, alleen een andere datumnotering (NL vs VS).

Goedemorgen, is er al iets concreters te zeggen over de levertijd dan ‘leverbaar vanaf 13 november’?

Reputatie 7
Badge +20

Hi allemaal,

Hierboven zie je de meest actuele levertijden. Zodra ik een update heb, zal ik het direct delen in dit topic!

Geldt deze leverdatum ook als je 8-11-2020 bestelling hebt geplaatst?

Reputatie 7
Badge +20

Hi @rubenlodewijk 

Ja, dat klopt! Wanneer er nieuwe levertijden bekend zijn dan zal ik dat delen in dit topic. 

Ik heb 9 november besteld, is de levertijd dan ook vanaf 13 nov?

Afspraak voor vrijdag is gemaakt 🙌🙌

iPhone 12 mini besteld op 6 nov, wacht nog op bericht van de T-Mobile Shop wanneer ik hem kan ophalen.

Afspraak voor vrijdag is gemaakt 🙌🙌

Interessant. Ga je in de shop ophalen of komt een koerier? Ik heb namelijk gekozen voor ophalen in shop omdat dat volgens de medewerker van de shop sneller is en ten minste 1 dag zou schelen tov bezorging (heb echt dringend een nieuwe telefoon nodig, 1/4 van mijn display doet het niet meer). Als dat niet blijkt te zijn vraag ik mij af waarom tmobile haar klanten beweegt om naar een winkelcentrum te gaan in deze tijd. Ik heb nog niets gehoord van de shop.

Ik heb de iPhone mini op 8 november besteld, 

wanneer kan mijn telefoon ontvangen 

Ik heb mijn iphone mini (blauw) besteld op 6 november en er voor gekozen af te leveren in de winkel. Kreeg net een SMS dat de winkel vanmiddag gaat bellen voor een tijdstip en dat ik hem sowieso vanaf morgen kan ophalen.

Goedenavond,

In plaats van een sms met het verzoek om een afspraakmoment te plannen zie ik dat ik nog 2/3 weken moet wachten op de levering van de iPhone 12 mini 256Gb.

Anno 2020 kan(moet!)dit toch beter geregeld worden! Ik kan mij niet voorstellen dat jullie pas op de dag van levering weten dat er niet genoeg voorraad is van dit model.

Graag wil ik als klant meer persoonlijke informatie ontvangen over de levering van mijn bestelling.

Met vriendelijke groet,

C.

Goedenavond,

In plaats van een sms met het verzoek om een afspraakmoment te plannen zie ik dat ik nog 2/3 weken moet wachten op de levering van de iPhone 12 mini 256Gb.

Anno 2020 kan(moet!)dit toch beter geregeld worden! Ik kan mij niet voorstellen dat jullie pas op de dag van levering weten dat er niet genoeg voorraad is van dit model.

Graag wil ik als klant meer persoonlijke informatie ontvangen over de levering van mijn bestelling.

Met vriendelijke groet,

C.

@Hajar : Ik heb via de chat contact gehad over mijn bestelling. In de orderstatus zie ik namelijk niet dat de telefoon al is betaald. Ik heb via de chat een kopie van mijn bankafschrift gestuurd. Dit zou gecorrigeerd worden door je collega. Echter in de orderstatus zie ik nog steeds onderstaande melding:

Betaling regelen

Het is niet (meer) mogelijk om online te betalen. Je kunt de bestelling bij bezorging aan de deur, zowel contant als met PIN betalen.

Kun je checken of alles goed staat in de systemen bij T-mobile/AMP?

Kun je al meer details geven over wanneer de telefoon geleverd kan worden?

alvast dank,

C.

Reputatie 7
Badge +20

Hi @gorechtkade 

Ik heb je via een privébericht een e-mailadres doorgestuurd waar je je betaalbewijs nogmaals naar kan opsturen dan ga ik erachter aan!

Reputatie 7
Badge +20

Hi allemaal,

De levertijden zijn bijgewerkt. Hierboven zie je de meest actuele levertijden. 

Hi allemaal,

De levertijden zijn bijgewerkt. Hierboven zie je de meest actuele levertijden. 

@Hajar : Die 2/3 weken zeggen niet zoveel…. vanaf welke datum moeten we dit rekenen? 
vanaf besteldatum(6 nov), originele uitleverdatum (13 nov) of vanaf vandaag (19 nov)?

Reputatie 7
Badge +20

Hi @gorechtkade 

De levertijden gelden vanaf je besteldatum. 

Reputatie 7
Badge +20

Goedemiddag allemaal,

Er zijn zojuist weer levertijden aangepast. In de levertijdentabel vinden jullie de actuele levertijden. Wanneer er weer iets te melden is dan laten we dit natuurlijk weer direct weten!

Voor nu een fijne avond! :wave:

Reputatie 7
Badge +20

Hi allemaal,

Er zijn zojuist weer levertijden aangepast. In de levertijdentabel vinden jullie de actuele levertijden. Wanneer er weer iets te melden is dan laten we dit natuurlijk weer direct weten!

Reputatie 7
Badge +20

Hi allemaal,

Reputatie 7
Badge +20

Goedemiddag allemaal,

De besteldatum van de iPhone 12 mini Mintgroen 64 GB is zojuist aangepast. De andere levertijden blijven hetzelfde als voorheen.

Mochten er vragen zijn, let us know!

Reputatie 7
Badge +20

Goedemiddag allemaal,

De besteldatum van de iPhone 12 mini Mintgroen 128GB is zojuist aangepast. De andere levertijden blijven hetzelfde als voorheen.

Mochten er vragen zijn, let us know!

Hallo @David @Hajar :

Morgen is het 3 weken na 6-11. Krijg ik vandaag nog een bericht om een afspraak voor morgen te plannen? 
Alvast dank voor de update,

C.

Reageer