[Info] Levertijden iPhone 12 Pro

[Info] Levertijden iPhone 12 Pro
Reputatie 7
Badge +9

 

Let op: Dit topic is verouderd. De actuele levertijden vind je in het nieuwe algemene levertijden topic: 

 

 

 

 

In dit topic vind je alle informatie over de levertijden van de waanzinnige iPhone 12 Pro! 

 

Actuele levertijden

Levertijden zijn aangepast op 24 februari 2021 om 14:49

 

Hoe kan het dat de leverdatum ineens verlaat is?

We proberen de leverdatum van je toestel zo nauwkeurig mogelijk te voorspellen. Het kan echter zo zijn dat ineens heel veel mensen hetzelfde toestel willen. Hierdoor duurt het langer voor we de toestellen bij iedereen geleverd krijgen.

 

Iemand die ik ken heeft het toestel al ontvangen, terwijl hij later besteld heeft. Hoe kan dit?

Onze regel is: bestel je de iPhone eerder, dan krijg je de iPhone ook eerder. Maar als bijvoorbeeld een bepaalde kleur enorm populair is, dan is een andere kleur sneller te leveren door ons. Zelfs als deze later besteld is.

 

Ik heb per ongeluk de verkeerde kleur/geheugencapaciteit besteld, kan ik dit nog wijzigen?

Je bestelling wijzigen kan helaas niet, omdat we jouw toestelkeuze hebben vastgelegd. Je bestelling annuleren en opnieuw plaatsen kan altijd, maar dan kom je wel achteraan de wachtrij te staan. Controleer je bestelling dus goed!

 

Voor de meestgestelde vragen kun je terecht in ons FAQ topic. Hier kun je veel informatie vinden over de nieuwe iPhones en ook al jouw vragen stellen!

Mocht je nog vragen hebben over jouw bestelling of de levertijden, laat het dan hieronder weten. We helpen je er graag bij verder!


This topic has been closed for comments

1401 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi allemaal,

De besteldatum van de iPhone 12 Pro Blauw 256 GB is aangepast en de levertijden van de iPhone 12 Pro Zilver 128 GB is aangepast. 

Houd er rekening mee dat het, in verband met drukte bij de koeriersdienst, langer kan duren voor jouw bestelling kan worden geleverd wanneer je een afspraak kunt maken.

Als er nog vragen zijn dan horen we he

Reputatie 7
Badge +9

Hi allemaal,

De levertijd van de iPhone 12 Pro Blauw 128 GB, Goud 512 GB, Zilver 512 GB en Grafiet 512 GB is aangepast. 

Houd er rekening mee dat het, in verband met drukte bij de koeriersdienst, langer kan duren voor jouw bestelling kan worden geleverd wanneer je een afspraak kunt maken.

Als er nog vragen zijn dan horen we het

Bullshit!!!

In 24 uur 5 T-Mobile medewerkers aan de lijn gehad. Was al zover om de telefoon opnieuw te bestellen krijg ik te horen dat hij niet leverbaar is!!!!

Ik bestel niets meer bij T-Mobile. Zeg alles zakelijk op. 

Reputatie 7
Badge +9

Hi allemaal,

De levertijd van de iPhone 12 Pro Max Blauw  256 GB en Grafiet 128 GB is aangepast. 

Houd er rekening mee dat het, in verband met drukte bij de koeriersdienst, langer kan duren voor jouw bestelling kan worden geleverd wanneer je een afspraak kunt maken.

Als er nog vragen zijn dan horen we het

Reputatie 7
Badge +9

Hi allemaal,

De levertijd van de iPhone 12 Pro Max Blauw 128 GB, Goud 128 GB, Zilver 128 GB en Grafiet 128 GB is aangepast. 

Houd er rekening mee dat het, in verband met drukte bij de koeriersdienst, langer kan duren voor jouw bestelling kan worden geleverd wanneer je een afspraak kunt maken.

Als er nog vragen zijn dan horen we het

Hi @ingbordercollies 

Ik heb je bestelling erbij gepakt en zie dat die in afleverproces koerier zit. Dus ik verwacht dat je al een afspraak hebt kunnen maken of dat je snel een e-mail ontvangt van AMP om een bezorgafspraak te maken. Ik hoop dat je snel je toestel in handen krijgt!

Nou mijn bestelling is geannuleerd omdat ik volgens AMP geen reactie op hun bezorgmail heb gegeven. Die ik niet heb ontvangen. Dan annuleer je zo de volledige bestelling waar ik al 4,5 maand op zit te wachten. Zakelijk nog wel!!! Ondertussen mijn iPhone X maar laten repareren. Mijn volledige bestelling is al omgezet paar weken geleden naar afhalen van de T-Mobile shop (Frederik Hendriklaan Den Haag) naar bezorgen. Notabene lees ik op jullie site dat je je bestelde telefoon gewoon vanaf 10 feb kan afhalen. Dus de bestelling had niet eens omgezet hoeven te worden. En nu is alles geannuleerd en mag ik mijn telefoon weer opnieuw gaan bestellen. Nou ik dacht het niet. 3 kwartier later met service contact waarvan er 1 gewoon ophing toen het te moeilijk werd. En de 2e het zal gaan uitzoeken. 

Ik ben al heel lang klant van T-Mobile maar voel me totaal geen klant. Te absurd voor woorden hoe dit is gegaan. 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @May1329 

Ik zie dat je vandaag het toestel gaat ophalen. Ik wens je alvast veel plezier met je nieuwe iPhone!

Helaas ook nog steeds wachtende op de ‘direct leverbare’ iPhone 12 pro grafiet 256GB.

 

Besteld met de optie afhalen in de winkel. Dacht zal wel direct kunnen maar wacht inmiddels al een week. graag ontvang ik info over wat de juiste levertijden zijn….:tired_face:

Reputatie 7
Badge +9

Hi @ingbordercollies 

Ik heb je bestelling erbij gepakt en zie dat die in afleverproces koerier zit. Dus ik verwacht dat je al een afspraak hebt kunnen maken of dat je snel een e-mail ontvangt van AMP om een bezorgafspraak te maken. Ik hoop dat je snel je toestel in handen krijgt!

Nov 2020 zakelijk een pro 512 GB grafiet

besteld. Was al geleverd aan de winkel om op te halen. Ging niet door want een lockdown. Zou opnieuw doorgezet worden om uit te leveren begin januari. Nog niets gehoord. Ben steeds minder tevreden over T-Mobile en hun klantenbinding. En die kleur boeit me niet. Bijna neiging om over te stappen met al mijn abonnementen op Samsung. 

Reputatie 7
Badge +9

Hi allemaal,

De levertijd van de iPhone 12 Pro Blauw 256 GB is aangepast. 

Houd er rekening mee dat het, in verband met drukte bij de koeriersdienst, langer kan duren voor jouw bestelling kan worden geleverd wanneer je een afspraak kunt maken.

Als er nog vragen zijn dan horen we het

Reputatie 7
Badge +9

Hi,

De levertijd van de iPhone 12 Pro Goud 256 GB en Grafiet en Zilver 512 GB zijn zojuist aangepast. De besteldatum van de iPhone 12 Pro Goud 512 GB en Zilver 128 GB zijn aangepast. De rest van de besteldatums en levertijden blijven onveranderd.

Houd er rekening mee dat het, in verband met drukte bij de koeriersdienst, langer kan duren voor jouw bestelling kan worden geleverd wanneer je een afspraak kunt maken.

Wanneer er weer een nieuwe update is over de levertijden dan horen jullie het van ons!

Reputatie 7

Goedemiddag,

De besteldatums van de iPhone 12 Pro Goud 128 en 256 GB en Grafiet 128 GB zijn zojuist aangepast. De rest van de besteldatums en levertijden blijven onveranderd.

Houd er rekening mee dat het, in verband met drukte bij de koeriersdienst, langer kan duren voor jouw bestelling kan worden geleverd wanneer je een afspraak kunt maken.

Wanneer er weer een nieuwe update is over de levertijden dan horen jullie het van ons!

Ik heb mijn T-Mobile abonnement laten verlengen op 07/01 in combi met een iPhone 12 Pro 128GB blauw bij MediaMarkt, maar de service daar is echt om te huilen..

Wellicht dat hier iemand van T-Mobile meer weet? Is er al reactie vanuit Apple zelf wat betreft de productie status en leveringen? Hoeveel toestellen zitten er eigenlijk in een levering en hoe worden deze onderverdeeld?

Reputatie 2

Ik wacht ook nog steeds op mijn, volgens dit topic, direct leverbare iPhone 12 pro 256 gb Zilver. Die is dus duidelijk niet direct leverbaar (wat kan hoor), maar het is ZO irritant dat hier dan staat van wel.. 

Reputatie 1

Hi @vinsunz,

Ik heb gelijk even met je meegekeken, maar de link die je stuurt gaat om een iPhone 12 Pro Max, niet om de iPhone 12 Pro die jij hebt besteld. Op deze pagina vind je jouw iPhone en daar zie je ook bij staan dat er een langere levertijd op de telefoon zit.

Mocht je nog andere vragen hebben dan horen we het graag!

 

Jullie kunnen dus zelf niets bedenken om het probleem op te lossen voor mensen die nu 5 tot 6 weken zonder telefoon zitten? Je collega had ook maar aangeraden om het contract te cancelen, blijkbaar hebben jullie abbonees genoeg.. 

Reputatie 7

Hi @vinsunz,

Ik heb gelijk even met je meegekeken, maar de link die je stuurt gaat om een iPhone 12 Pro Max, niet om de iPhone 12 Pro die jij hebt besteld. Op deze pagina vind je jouw iPhone en daar zie je ook bij staan dat er een langere levertijd op de telefoon zit.

Mocht je nog andere vragen hebben dan horen we het graag!

Reputatie 1

Overigens staat de telefoon nu nog steeds op de website als ‘direct leverbaar’ kijk zelf maar: 

https://www.t-mobile.nl/iphone/iphone-12-pro-max?id=22021519&memory=128GB&color=Grijs&shop=product&ch=es&cc=con&sc=acq&dr=24&pr=GOP41,GAP42,SK393&lp=1

Gaat dan wel flink wat mis als de afbeelding met de weken wachttijd de realiteit is, zoals aangegeven ik verwacht wel een oplossing en het zou niet goed zijn als jullie je abonnees laten zitten op deze manier. 

Reputatie 1

Hi @vinsunz 

Ik heb het laten controleren en in jouw geval hebben het moment van bestellen en wijzigen van de levertijd elkaar gekruist. Wij zijn hierin afhankelijk van de voorraad van Apple en doen ons best om de levertijden zo actueel mogelijk te communiceren. De levertijden zijn nu gewijzigd naar 5-6 weken. Mocht het toestel toch eerder op voorraad zijn dan zullen we dat direct delen in dit topic. Je ontvangt een bericht van AMP zodra je toestel leverbaar is en dan kun je een bezorgafspraak maken. 

Ik begrijp dat je het toestel snel in handel wilt hebben en als ik dat nu mogelijk kon maken dan had ik dat zeker gedaan! Excuses voor de verwarring!



Ik had het toestel op maandag besteld toen stond er ‘direct leverbaar’ tot op vandaag is dat nog steeds te zien op de website. Zaten dus wel zeker 3 dagen tussen dat is erg lang dan dat de informatie van de back-end wordt doorgevoerd aan de front-end of webshop. Ik heb nu een iphone 5 geleend van iemand omdat mijn toestel dus al verkocht was, maar dit is niet lang uit te houden. duurt gemiddeld enkele minuten om een webpagina te laden.

Jullie zouden kunnen overwegen om een 256GB versie te leveren aan mensen die een beetje benadeeld zijn, of die zoals ik zonder telefoon zitten. Ik zag dat die wel dirrect leverbaar was… misschien met een kleine bijbetaling of korting? 

Reputatie 1

Hi @vinsunz 

Ik heb het laten controleren en in jouw geval hebben het moment van bestellen en wijzigen van de levertijd elkaar gekruist. Wij zijn hierin afhankelijk van de voorraad van Apple en doen ons best om de levertijden zo actueel mogelijk te communiceren. De levertijden zijn nu gewijzigd naar 5-6 weken. Mocht het toestel toch eerder op voorraad zijn dan zullen we dat direct delen in dit topic. Je ontvangt een bericht van AMP zodra je toestel leverbaar is en dan kun je een bezorgafspraak maken. 

Ik begrijp dat je het toestel snel in handel wilt hebben en als ik dat nu mogelijk kon maken dan had ik dat zeker gedaan! Excuses voor de verwarring!



Ik had het toestel op maandag besteld toen stond er ‘direct leverbaar’ tot op vandaag is dat nog steeds te zien op de website. Zaten dus wel zeker 3 dagen tussen dat is erg lang dan dat de informatie van de back-end wordt doorgevoerd aan de front-end of webshop. Ik heb nu een iphone 5 geleend van iemand omdat mijn toestel dus al verkocht was, maar dit is niet lang uit te houden. duurt gemiddeld enkele minuten om een webpagina te laden.

Reputatie 7
Badge +9

Hi @vinsunz 

Ik heb het laten controleren en in jouw geval hebben het moment van bestellen en wijzigen van de levertijd elkaar gekruist. Wij zijn hierin afhankelijk van de voorraad van Apple en doen ons best om de levertijden zo actueel mogelijk te communiceren. De levertijden zijn nu gewijzigd naar 5-6 weken. Mocht het toestel toch eerder op voorraad zijn dan zullen we dat direct delen in dit topic. Je ontvangt een bericht van AMP zodra je toestel leverbaar is en dan kun je een bezorgafspraak maken. 

Ik begrijp dat je het toestel snel in handel wilt hebben en als ik dat nu mogelijk kon maken dan had ik dat zeker gedaan! Excuses voor de verwarring!

Reputatie 7
Badge +9

Hi @vinsunz 

Ik ga het voor je navragen. Zodra ik een update heb, zal ik het je laten weten!

Reputatie 7
Badge +9

Hi allemaal,

De levertijd van de iPhone 12 Pro 256GB Blauw is aangepast en de besteldata van de iPhone 12 Pro 256G Goud en  iPhone 12 Pro 128GB Grafiet zijn aangepast. 

Houd er rekening mee dat het, in verband met drukte bij de koeriersdienst, langer kan duren voor jouw bestelling kan worden geleverd wanneer je een afspraak kunt maken.

Wanneer er weer een nieuwe update is dan horen jullie het gelijk!

Reputatie 1

Ik ben nu al een aantal jaar bij Tmobile an had afg maandag verlengd met een Iphone 12 MAx Pro er bij. Tijdens de bestelling werd aangegeven dat de telefoon op voorraad was. Daar had ik bewust voor gekozen zodat ik zekerheid had over het ontvangen van de telefoon zodat ik mijn oude kon verkopen. Die heb ik maandagavond na de bestelling dan ook verkocht.

In de dagen erna hoorde ik niets over de levering, en gister, woensdag, keek ik nog eens online op de website van tmobile en bij het afsluiten van een contract met een iphone 12 max pro, stond nog steeds dat dit model op voorraad was (zie screenshot).

Ik had echter gister gebeld met de klantenservice en die gaven aan dat het wel ongeveer 5 a 6 weken kon duren dat de telefoon op voorraad was en verwees mij naar dit forum. MAar ik vind dit totaal niet acceptabel, de informatie over de langere levertijd moet in de shop of tijdens het verlengen worden gecommuniceerd en niet ergens achter de schermen op een forum. Als Tmobile niets gaat doen en geen oplossingen bied dan denk ik er aan om het 2 jarige contract te stoppen en een andere provider te nemen aangezien ik vind dat Tmobile hier ernstig in gebreke valt. Ik hoef niemand te vertellen hoe belangrijk een telefoon is in deze tijd en helemaal in een lockdown situatie. Duidelijkheid en afspraken nakomen m.b.t. je klanten is gewoon heel erg belangrijk.

Zoals je kan zien stond er woensdag nog steeds direct leverbaar, terwijl ik de telefoon maandag had besteld. Ik hoor gewoon niks en moet nu1 tot 2 maanden wachten zonder enige duidelijkheid? Ik verwacht een oplossing van Tmobile want dit kan echt niet. Er moet vast wel een oplossing zijn lijkt me ipv wacht maar af tot je wat hoort.
 

 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @sarahrose 

De besteldata die in de levertijdentabel worden aangegeven zijn algemene data en de levertijd geldt voor de bestellingen die daarna zijn gedaan, maar dan is de levertijd alsnog afhankelijk van jouw persoonlijke besteldatum.