[Info] Levertijden iPhone 12 Pro

[Info] Levertijden iPhone 12 Pro
Reputatie 7
Badge +9

 

Let op: Dit topic is verouderd. De actuele levertijden vind je in het nieuwe algemene levertijden topic: 

 

 

 

 

In dit topic vind je alle informatie over de levertijden van de waanzinnige iPhone 12 Pro! 

 

Actuele levertijden

Levertijden zijn aangepast op 24 februari 2021 om 14:49

 

Hoe kan het dat de leverdatum ineens verlaat is?

We proberen de leverdatum van je toestel zo nauwkeurig mogelijk te voorspellen. Het kan echter zo zijn dat ineens heel veel mensen hetzelfde toestel willen. Hierdoor duurt het langer voor we de toestellen bij iedereen geleverd krijgen.

 

Iemand die ik ken heeft het toestel al ontvangen, terwijl hij later besteld heeft. Hoe kan dit?

Onze regel is: bestel je de iPhone eerder, dan krijg je de iPhone ook eerder. Maar als bijvoorbeeld een bepaalde kleur enorm populair is, dan is een andere kleur sneller te leveren door ons. Zelfs als deze later besteld is.

 

Ik heb per ongeluk de verkeerde kleur/geheugencapaciteit besteld, kan ik dit nog wijzigen?

Je bestelling wijzigen kan helaas niet, omdat we jouw toestelkeuze hebben vastgelegd. Je bestelling annuleren en opnieuw plaatsen kan altijd, maar dan kom je wel achteraan de wachtrij te staan. Controleer je bestelling dus goed!

 

Voor de meestgestelde vragen kun je terecht in ons FAQ topic. Hier kun je veel informatie vinden over de nieuwe iPhones en ook al jouw vragen stellen!

Mocht je nog vragen hebben over jouw bestelling of de levertijden, laat het dan hieronder weten. We helpen je er graag bij verder!


This topic has been closed for comments

1401 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi allemaal,

We leveren de toestellen uit op basis van het tijdstip van bestellen. Ook gaat dit op basis van het type iPhone, de kleur en het aantal GB geheugen. Dit kan betekenen dat je wellicht een erg populaire variant hebt en dan kan het langer duren voor het toestel geleverd wordt. Hoe eerder je de bestelling geplaatst hebt, hoe eerder je het toestel ontvangt dus als je op de 16e hebt besteld dan is je toestel vanaf de 23ste beschikbaar. Mochten er vertragingen zijn of iets veranderen in de levertijden dan delen we dat direct in dit topic! 

Momenteel hebben we ook geen actie bij de iPhone 12. Mocht dit in de toekomst komen, dan zullen we dit uiteraard communiceren!

Reputatie 3

Thanks for informing us! But please let the marketing people know about those promotions. I really like T-Mobile, me and my wife are both using the unlimited plan and we also have the home internet from you but it is not so nice to see we are missing those kind of promotions just because we are using T-Mobile and not the other brand (KPN or Vodafone).

Reputatie 7
Badge +9

@ataberkylmz 

Thanks for you feedback! We read all the messages we get from you and I will make sure this is noted!

Reputatie 1

Ik Zie op tmobile website spec komt iphone 12 pro met 4GB RAM terwijl op vodafone website spec komt iphone 12 pro met 6 GB RAM 🙈

Ik heb voor de pro gekozen omdat ik 6gb ram geheugen dacht te krijgen. @Hajar kan je hier meer over vertellen??

Reputatie 1

Ik Zie op tmobile website spec komt iphone 12 pro met 4GB RAM terwijl op vodafone website spec komt iphone 12 pro met 6 GB RAM 🙈

Ik heb voor de pro gekozen omdat ik 6gb ram geheugen dacht te krijgen. @Hajar kan je hier meer over vertellen??

De iPhone 12 en 12 mini komen met 4GB RAM en de 12 Pro en 12 Pro Max komen met 6GB RAM.

Apple maakt de producten dus dat soort dingen moet je bij Apple checken niet bij T-Mobile of Vodafone.

Reputatie 2

Goedemiddag,

Ik ben een verpleegkundige en ik Ik moet vanaf zaterdag reizen om te helpen met een operatie in Litouwen. Als ik de iphone op de 23e kan niet krijgen, moet ik me afvragen of ik kan annuleren.  Het is jammer dat dis is de situatie- als ik het had geweten, zou ik zijn gegaan met Vodafone als dat een iPhone in mijn pocket op vrijdag kunnen gehad. 

Beste @Hajar ,

 

Krijgen wij als klant bericht met de eventuele verwachte levertijd? Vanaf de 23ste is een groot begrip gezien het dan ook ergens eind december kan zijn. Ik zou toch graag willen weten bij welke lichting ik zit met betrekking tot de levering. 

Reputatie 3

Goedemiddag,

Ik ben een verpleegkundige en ik Ik moet vanaf zaterdag reizen om te helpen met een operatie in Litouwen. Als ik de iphone op de 23e kan niet krijgen, moet ik me afvragen of ik kan annuleren.  Het is jammer dat dis is de situatie- als ik het had geweten, zou ik zijn gegaan met Vodafone als dat een iPhone in mijn pocket op vrijdag kunnen gehad. 

Dat je verpleegkundige bent zou geen onderwerp moeten zijn. Ook Vodafone kan geen 100% garanties geven. Daarbij kan je een toestel zelfs DOA ontvangen en dan nog steeds geen werkende  iPhone hebben. Het is algemeen bekend dat er veel vraag naar IPhone toestellen is bij release, dan had je niet moeten gokken vind ik. 

Reputatie 2

Jawel, het is een onderwerp omdat ik de iphone heb besteld om hem te ontvangen voordat ik moet reizen.  En ik ga nog een langer tijdje op reis. Vodafone kan me er een garantie dus...

Reputatie 2

Jawel, het is een onderwerp omdat ik de iphone heb besteld om hem te ontvangen voordat ik moet reizen.  En ik ga nog een langer tijdje op reis. Vodafone kan me er een garantie dus...

Dan misschien verstandig om te annuleren en de volgende keer 2 keer na te denken als je een nieuwe telefoon besteld voordat je op reis gaat. Je kiest net een toestel uit waar het niet zeker van is of deze dan geleverd wordt, had je beter voor de 11 Pro kunnen gaan. 

Reputatie 1

Jawel, het is een onderwerp omdat ik de iphone heb besteld om hem te ontvangen voordat ik moet reizen.  En ik ga nog een langer tijdje op reis. Vodafone kan me er een garantie dus...

Er is geen enkele provider in de wereld die garanties kan geven wat betreft voorraad, vooral nu met de vertragingen die plaats kunnen vinden vanwege Corona.

Alleen als je je iPhone direct via Apple hebt besteld heb je meer zekerheid van wanneer deze afgeleverd zal worden, vergeet niet dat het meeste van hun voorraad uiteraard bewaard wordt voor de Apple site, dan nog alle Apple Stores en dan pas alle andere bedrijven incl. providers.

Reputatie 1

Beste @Hajar ,

 

Krijgen wij als klant bericht met de eventuele verwachte levertijd? Vanaf de 23ste is een groot begrip gezien het dan ook ergens eind december kan zijn. Ik zou toch graag willen weten bij welke lichting ik zit met betrekking tot de levering. 

Zoals de geweldige Hajar heeft vermeld:

“als je op de 16e hebt besteld dan is je toestel vanaf de 23ste beschikbaar. Mochten er vertragingen zijn of iets veranderen in de levertijden dan delen we dat direct in dit topic! “

Zoals ik al hierboven heb aangegeven zijn de providers volledig afhankelijk van Apple dus zij kunnen dat op dit moment nog niet aangeven, ik hoop zelf ook op deze week maar ik weet hoe dit allemaal werkt dus ik ga er ook van uit dat het nog een paar weken kan duren.

All we can do is cross our fingers that Apple produced enough and will supply enough to T-Mobile.

Reputatie 4

Beste @Hajar ,

 

Krijgen wij als klant bericht met de eventuele verwachte levertijd? Vanaf de 23ste is een groot begrip gezien het dan ook ergens eind december kan zijn. Ik zou toch graag willen weten bij welke lichting ik zit met betrekking tot de levering. 

Zoals de geweldige Hajar heeft vermeld:

“als je op de 16e hebt besteld dan is je toestel vanaf de 23ste beschikbaar. Mochten er vertragingen zijn of iets veranderen in de levertijden dan delen we dat direct in dit topic! “

Zoals ik al hierboven heb aangegeven zijn de providers volledig afhankelijk van Apple dus zij kunnen dat op dit moment nog niet aangeven, ik hoop zelf ook op deze week maar ik weet hoe dit allemaal werkt dus ik ga er ook van uit dat het nog een paar weken kan duren.

All we can do is cross our fingers that Apple produced enough and will supply enough to T-Mobile.

Op de pagina van Apple zelf zag je de levertijd in de loop van de dag (16-10) al verschieten naar 3-10 november, zal dus best we ff kunnen duren voor we ‘m hebben. 

Ik heb vrijdag als eerste (volgens de verkoper) telefonisch een iPhone 12 Pro 256GB besteld. Wanneer kan ik een berichtje van AMP verwachten voor het maken van een bezorgafspraak? De klantenservice vertelde ineens dat het ook volgende week kon worden, terwijl hier en op de website nog steeds 23 oktober staat. 

Reputatie 2

Ik heb vrijdag als eerste (volgens de verkoper) telefonisch een iPhone 12 Pro 256GB besteld. Wanneer kan ik een berichtje van AMP verwachten voor het maken van een bezorgafspraak? De klantenservice vertelde ineens dat het ook volgende week kon worden, terwijl hier en op de website nog steeds 23 oktober staat. 

Of course TOTAAL geen garantie voor dit jaar… maar twee jaar terug was ik ook als een van de eerste qua bestelling en kreeg toen de woensdag (rond 18en) een mail van AMP voor maken afspraak.

Was toen die launch-vrijdag op m’n werk dus die zaterdag thuis laten bezorgen.

Of course GEEN idee hoe dat dit jaar is, maar heb stil hoopje dat ik morgen iets in mn mailbox ga vinden van AMP (dromen mag altijd toch?)

Ik heb vrijdag als eerste (volgens de verkoper) telefonisch een iPhone 12 Pro 256GB besteld. Wanneer kan ik een berichtje van AMP verwachten voor het maken van een bezorgafspraak? De klantenservice vertelde ineens dat het ook volgende week kon worden, terwijl hier en op de website nog steeds 23 oktober staat. 

Of course TOTAAL geen garantie voor dit jaar… maar twee jaar terug was ik ook als een van de eerste qua bestelling en kreeg toen de woensdag (rond 18en) een mail van AMP voor maken afspraak.

Was toen die launch-vrijdag op m’n werk dus die zaterdag thuis laten bezorgen.

Of course GEEN idee hoe dat dit jaar is, maar heb stil hoopje dat ik morgen iets in mn mailbox ga vinden van AMP (dromen mag altijd toch?)

Bedankt voor je reactie. Ik wacht nog even af. Veel anders kunnen we toch niet doen. Ik hoop in ieder geval met je mee :)

Reputatie 7

Hi @Sandrecht 

Zo te zien heeft @BasZ je in ieder geval al voorzien van wat info van een vorige launch. Het is inderdaad ook geen garantie dat dit jaar weer zo gaat, want vorig jaar was het ook alweer anders. Het is altijd weer afwachten of je bij de eerste groep zit of wanneer jouw toestel geleverd kan worden.

We zullen aan het eind van de week de levertijdentabel (waar nodig) updaten, dus dan weten jullie dat ook alvast. 

Mochten er nog andere vragen zijn, let us know!

Reputatie 3

http://isitfridayyet.net
 

😅😅😭

Reputatie 2

Zou er dan gecommuniceerd worden aan de ordernummers of je bij de eerste groep zit? Het is inmiddels woensdag dus er zal vandaag toch wel duidelijkheid zijn over hoeveel toestellen jullie ter beschikking hebben etc.? Een heel klein beetje extra duidelijkheid zal wel fijn zijn i.p.v. eind van de week pas (Na vrijdag?).

Reputatie 3

Zou er dan gecommuniceerd worden aan de ordernummers of je bij de eerste groep zit? Het is inmiddels woensdag dus er zal vandaag toch wel duidelijkheid zijn over hoeveel toestellen jullie ter beschikking hebben etc.? Een heel klein beetje extra duidelijkheid zal wel fijn zijn i.p.v. eind van de week pas (Na vrijdag?).

Daar ben ik het mee eens. Orders sinds vrijdag moeten verwerkt zijn, wetende hoeveel toestellen voorraad ze hebben, kunnen ze waarschijnlijk aangeven dat als je na x tijdstip op x datum heb besteld je in de volgende levering zit. Afhankelijk welk model / kleur / capaciteit uiteraard.

 

ik snap ook dat TM geen garanties wil gaan geven dat je hem krijgt, want stel er gebeurt iets en je krijgt hem niet voel je je als klant ook k*t. 
 

moeten gewoon geduldig zijn … !

Reputatie 7

Hi @Remcobisschops & @Jezzaa,

Jezza, je gaf het al terecht aan, maar wij geven hier geen garanties aan en doen er geen toezeggingen in. Ik kan op dit moment niets anders meegeven dan geduld hebben (eind van de week bedoelde ik hiermee overigens de werkweek, dus niet pas dit weekend). We zullen zo snel mogelijk updaten en berichten sturen wanneer er meer info bekend is!

Reputatie 2

Dankjewel voor je reactie, begrijpelijk, we wachten geduldig af!

Reputatie 1

Ik heb net bericht gekregen dat ik zometeen gebeld wordt om een afspraak te maken voor mijn nieuwe iPhone 12 pro. Of evt vrijdag ophalen in de winkel. 
Yoepie.
Gr Peter 

Reputatie 1

Ik heb net bericht gekregen dat ik zometeen gebeld wordt om een afspraak te maken voor mijn nieuwe iPhone 12 pro. Of evt vrijdag ophalen in de winkel. 
Yoepie.
Gr Peter 

Hoi Pieter, kan je misschien vertellen welke telefoon je hebt besteld en welke dag? Dan kan ik een inschatting maken of het mogelijk is dat ik ook vandaag nog zo’n bericht krijg.

Dankuwel!

Reputatie 2

Ik heb net bericht gekregen dat ik zometeen gebeld wordt om een afspraak te maken voor mijn nieuwe iPhone 12 pro. Of evt vrijdag ophalen in de winkel. 
Yoepie.
Gr Peter 

Plus neem aan dat je dus niet voor "bezorgen" hebt gekozen met AMP?