[Info] Levertijden iPhone 12 Pro

[Info] Levertijden iPhone 12 Pro
Reputatie 7
Badge +9

 

Let op: Dit topic is verouderd. De actuele levertijden vind je in het nieuwe algemene levertijden topic: 

 

 

 

 

In dit topic vind je alle informatie over de levertijden van de waanzinnige iPhone 12 Pro! 

 

Actuele levertijden

Levertijden zijn aangepast op 24 februari 2021 om 14:49

 

Hoe kan het dat de leverdatum ineens verlaat is?

We proberen de leverdatum van je toestel zo nauwkeurig mogelijk te voorspellen. Het kan echter zo zijn dat ineens heel veel mensen hetzelfde toestel willen. Hierdoor duurt het langer voor we de toestellen bij iedereen geleverd krijgen.

 

Iemand die ik ken heeft het toestel al ontvangen, terwijl hij later besteld heeft. Hoe kan dit?

Onze regel is: bestel je de iPhone eerder, dan krijg je de iPhone ook eerder. Maar als bijvoorbeeld een bepaalde kleur enorm populair is, dan is een andere kleur sneller te leveren door ons. Zelfs als deze later besteld is.

 

Ik heb per ongeluk de verkeerde kleur/geheugencapaciteit besteld, kan ik dit nog wijzigen?

Je bestelling wijzigen kan helaas niet, omdat we jouw toestelkeuze hebben vastgelegd. Je bestelling annuleren en opnieuw plaatsen kan altijd, maar dan kom je wel achteraan de wachtrij te staan. Controleer je bestelling dus goed!

 

Voor de meestgestelde vragen kun je terecht in ons FAQ topic. Hier kun je veel informatie vinden over de nieuwe iPhones en ook al jouw vragen stellen!

Mocht je nog vragen hebben over jouw bestelling of de levertijden, laat het dan hieronder weten. We helpen je er graag bij verder!


This topic has been closed for comments

1401 reacties

Zojuist ook gebeld, ik kan hem vrijdagmiddag ophalen. iPhone 12 Pro 128 GB Blue Ocean. 

Reputatie 4

Dan ben ik nu heel benieuwd wanneer mensen die later op de vrijdag besteld hebben horen wanneer ze mogen...

Reputatie 1

Dan ben ik nu heel benieuwd wanneer mensen die later op de vrijdag besteld hebben horen wanneer ze mogen...

Yep en ik heb amp bezorgen gedaan dus hopelijk krijgen wij hem ook nog deze week

Reputatie 2

Zojuist ook gebeld, ik kan hem vrijdagmiddag ophalen. iPhone 12 Pro 128 GB Blue Ocean. 

Netjes! Wat was je tijdstip van bestellen?

Reputatie 3

O nee… Ik voel je de bui al een klein beetje hangen... De 16e heb ik de iPhone 12 Pro 128GB (Oceanblue) besteld (met vroegtijdige verlenging). ‘s Avonds kreeg ik spontaan een mail m.b.t. dat mijn bestelling automatisch door het systeem geannuleerd was. De volgende dag gebeld (want de klantenservice was al dicht) en de mevrouw die me (zeer netjes) geholpen heeft, begreep ook niet hoe dit heeft kunnen gebeuren en dacht dat het aan de algemene storingen van de 16e lag. 

Al met al betekent dit dus wel dat mijn bestelling uiteindelijk op de 17e pas echt doorgevoerd is… Ik hoop dus niet dat een fout in het systeem er voor gaat zorgen dat ik m’n telefoon (veel) later ga krijgen… Dat zou toch wel echt jammer zijn zeg...

 

Reputatie 4

O nee… Ik voel je de bui al een klein beetje hangen... De 16e heb ik de iPhone 12 Pro 128GB (Oceanblue) besteld (met vroegtijdige verlenging). ‘s Avonds kreeg ik spontaan een mail m.b.t. dat mijn bestelling automatisch door het systeem geannulleerd was. De volgende dag gebeld (want de klantenservice was al dicht) en de mevrouw die me (zeer netjes) geholpen heeft, begreep ook niet hoe dit heeft kunnen gebeuren en dacht dat het aan de algemene storingen van de 16e lag. 

Al met al betekent dit dus wel dat mijn bestelling uiteindelijk op de 17e pas echt doorgevoerd is… Ik hoop dus niet dat een fout in het systeem er voor gaat zorgen dat ik m’n telefoon (veel) later ga krijgen… Dat zou toch wel echt jammer zijn zeg...

 

Ik kwam er zelf steeds niet doorheen de 16e, dus pas om 18.00 besteld… wat dat betreft denk ik dat de levertijd tussen de 16e en 17e niet veel scheelt..

Reputatie 3

O nee… Ik voel je de bui al een klein beetje hangen... De 16e heb ik de iPhone 12 Pro 128GB (Oceanblue) besteld (met vroegtijdige verlenging). ‘s Avonds kreeg ik spontaan een mail m.b.t. dat mijn bestelling automatisch door het systeem geannulleerd was. De volgende dag gebeld (want de klantenservice was al dicht) en de mevrouw die me (zeer netjes) geholpen heeft, begreep ook niet hoe dit heeft kunnen gebeuren en dacht dat het aan de algemene storingen van de 16e lag. 

Al met al betekent dit dus wel dat mijn bestelling uiteindelijk op de 17e pas echt doorgevoerd is… Ik hoop dus niet dat een fout in het systeem er voor gaat zorgen dat ik m’n telefoon (veel) later ga krijgen… Dat zou toch wel echt jammer zijn zeg...

 

Ik kwam er zelf steeds niet doorheen de 16e, dus pas om 18.00 besteld… wat dat betreft denk ik dat de levertijd tussen de 16e en 17e niet veel scheelt..

Ik had de initiële bestelling ook telefonisch gedaan en rond 17:30, omdat ik er eerder niet doorheen kwam. 

Ik hoop in ieder geval dat je gelijk hebt...!

Reputatie 4

O nee… Ik voel je de bui al een klein beetje hangen... De 16e heb ik de iPhone 12 Pro 128GB (Oceanblue) besteld (met vroegtijdige verlenging). ‘s Avonds kreeg ik spontaan een mail m.b.t. dat mijn bestelling automatisch door het systeem geannulleerd was. De volgende dag gebeld (want de klantenservice was al dicht) en de mevrouw die me (zeer netjes) geholpen heeft, begreep ook niet hoe dit heeft kunnen gebeuren en dacht dat het aan de algemene storingen van de 16e lag. 

Al met al betekent dit dus wel dat mijn bestelling uiteindelijk op de 17e pas echt doorgevoerd is… Ik hoop dus niet dat een fout in het systeem er voor gaat zorgen dat ik m’n telefoon (veel) later ga krijgen… Dat zou toch wel echt jammer zijn zeg...

 

Ik kwam er zelf steeds niet doorheen de 16e, dus pas om 18.00 besteld… wat dat betreft denk ik dat de levertijd tussen de 16e en 17e niet veel scheelt..

Ik had de initiële bestelling ook telefonisch gedaan en rond 17:30, omdat ik er eerder niet doorheen kwam. 

Ik hoop in ieder geval dat je gelijk hebt...!

Ik denk dat we allebei lang moeten wachten ;)

Reputatie 3

Zojuist ook gebeld, ik kan hem vrijdagmiddag ophalen. iPhone 12 Pro 128 GB Blue Ocean. 

Oh nice! Ik heb rond 17.20 pas kunnen bestellen vrijdag. Exact zelfde model en kleur.. ben bang dat ik nog Lang moet wachten.. en mocht dat zo zijn, ja nogal vervelend.. heb maar drie weken na de 29e om me huidige toestel terug te geven aan TM.

Reputatie 3

O nee… Ik voel je de bui al een klein beetje hangen... De 16e heb ik de iPhone 12 Pro 128GB (Oceanblue) besteld (met vroegtijdige verlenging). ‘s Avonds kreeg ik spontaan een mail m.b.t. dat mijn bestelling automatisch door het systeem geannulleerd was. De volgende dag gebeld (want de klantenservice was al dicht) en de mevrouw die me (zeer netjes) geholpen heeft, begreep ook niet hoe dit heeft kunnen gebeuren en dacht dat het aan de algemene storingen van de 16e lag. 

Al met al betekent dit dus wel dat mijn bestelling uiteindelijk op de 17e pas echt doorgevoerd is… Ik hoop dus niet dat een fout in het systeem er voor gaat zorgen dat ik m’n telefoon (veel) later ga krijgen… Dat zou toch wel echt jammer zijn zeg...

 

Ik kwam er zelf steeds niet doorheen de 16e, dus pas om 18.00 besteld… wat dat betreft denk ik dat de levertijd tussen de 16e en 17e niet veel scheelt..

Ik had de initiële bestelling ook telefonisch gedaan en rond 17:30, omdat ik er eerder niet doorheen kwam. 

Ik hoop in ieder geval dat je gelijk hebt...!

Ik denk dat we allebei lang moeten wachten ;)

Laten we hopen van niet! 🙏🏻

Reputatie 1

Ik heb hem de 16de besteld om18.00 uur.
De Iphone 12 pro  ocean blue.

Ik kan hem ophalen bij t-mobile shop in Veldhoven.

Reputatie 2

Ik heb hem de 16de besteld om18.00 uur.
De Iphone 12 pro  ocean blue.

Ik kan hem ophalen bij t-mobile shop in Veldhoven.

Om 18:00 pas? Dan is er nog hoop, ik hetzelfde model om 15:10, wellicht belt mijn shop op een ander tijdstip. 

Reputatie 4

Ik heb hem de 16de besteld om18.00 uur.
De Iphone 12 pro  ocean blue.

Ik kan hem ophalen bij t-mobile shop in Veldhoven.

Oh bijzonder! Nou ben benieuwd dan… ook de 128gb?

Reputatie 3

Ik heb hem de 16de besteld om18.00 uur.
De Iphone 12 pro  ocean blue.

Ik kan hem ophalen bij t-mobile shop in Veldhoven.

Hee, mede Veldhovenaar! Ik hoop dat ik dat geluk ook heb! :)

Reputatie 1

18:45 Besteld, sinds 14:00 niet op de website gekund. Laten bezorgen via AMP maar nog geen bericht gekregen. Vingers gekruist dat het vrijdag nog bezorgd wordt.

Reputatie 1

18:45 Besteld, sinds 14:00 niet op de website gekund. Laten bezorgen via AMP maar nog geen bericht gekregen. Vingers gekruist dat het vrijdag nog bezorgd wordt.

ik hetzelfde maar dan om 17:15… fingers crossed! Tot nu toe alleen nog maar mensen die hem ophalen...

Ik heb besteld rond 3.30 vrijdag. iPhone pro, 265 GB. Nog niets gehoord… 

In 2018 kreeg ik op de woensdag om 18:30 een mail om afspraak in te plannen. 🤞🏻

Kan me niet voorstellen dat ze iedereen gaan bellen om een afspraak te maken.

Vrijdag 16:30 besteld, graphite 256gb

Reputatie 3

Leuk dat er een aantal mensen zijn die al gebeld zijn, wellicht leuk om direct te vermelden welke Iphone en wanneer/tijd je jouw iPhone besteld hebt. 

 

 

Vrijdag de pro 256 pro blauw besteld om 14:40 voor bezorging. Nog niks gehoord. Dus verwacht dat ze daar gewoon nog niet mee begonnen zijn. Heb nog van niemand gehoord dat hij/zij eerder was met bestellen.

Ik heb ook vrijdag een iPhone 12 Pro blauw 256GB besteld in de t-shop rond 17:00 toen kon die pas doorgevoerd worden. Ben benieuwd, nog geen bericht gehad.

Vrijdag om 15:00 Iphone 12 pro grijs 256 GB besteld voor bezorging. Helaas nog niks gehoord! 

Vrijdag 16-10 heb ik om 15:26 uur de iPhone 12  PRO oceaanblauw besteld. Eerder was bij mij niet mogelijk ivm een technische storing op de t-mobile website. Ook ik heb gekozen voor thuis laten bezorgen maar helaas tot nu toe nog niets gehoord over een levermoment… vol verwachting klopt ons hart maar we wachten geduldig af! :-)

Reputatie 2

Beste @Hajar ,

 

Krijgen wij als klant bericht met de eventuele verwachte levertijd? Vanaf de 23ste is een groot begrip gezien het dan ook ergens eind december kan zijn. Ik zou toch graag willen weten bij welke lichting ik zit met betrekking tot de levering. 

Hier ga je denk ik nu nog geen sluitend antwoord van t-mobile op krijgen. Het is nog onzeker er kunnen nog een tal van dingen verkeerd gaan met levering. Als T-mobile beloftes gaat maken die ze later niet waar kunnen maken krijgen ze negatieve publiciteit en dit willen ze niet. Wat natuurlijk te begrijpen is. De antwoorden die je voor nu krijgt zijn over het algemeen politieke antwoorden zonder het specifieke Ja en Nee woord ;-)

Vrijdag om 15:00 Iphone 12 pro grijs 256 GB besteld voor bezorging. Helaas nog niks gehoord!

Same phone at 14:50. Also no word until now.