[Info] Levertijden iPhone 12 Pro

[Info] Levertijden iPhone 12 Pro
Reputatie 7
Badge +9

 

Let op: Dit topic is verouderd. De actuele levertijden vind je in het nieuwe algemene levertijden topic: 

 

 

 

 

In dit topic vind je alle informatie over de levertijden van de waanzinnige iPhone 12 Pro! 

 

Actuele levertijden

Levertijden zijn aangepast op 24 februari 2021 om 14:49

 

Hoe kan het dat de leverdatum ineens verlaat is?

We proberen de leverdatum van je toestel zo nauwkeurig mogelijk te voorspellen. Het kan echter zo zijn dat ineens heel veel mensen hetzelfde toestel willen. Hierdoor duurt het langer voor we de toestellen bij iedereen geleverd krijgen.

 

Iemand die ik ken heeft het toestel al ontvangen, terwijl hij later besteld heeft. Hoe kan dit?

Onze regel is: bestel je de iPhone eerder, dan krijg je de iPhone ook eerder. Maar als bijvoorbeeld een bepaalde kleur enorm populair is, dan is een andere kleur sneller te leveren door ons. Zelfs als deze later besteld is.

 

Ik heb per ongeluk de verkeerde kleur/geheugencapaciteit besteld, kan ik dit nog wijzigen?

Je bestelling wijzigen kan helaas niet, omdat we jouw toestelkeuze hebben vastgelegd. Je bestelling annuleren en opnieuw plaatsen kan altijd, maar dan kom je wel achteraan de wachtrij te staan. Controleer je bestelling dus goed!

 

Voor de meestgestelde vragen kun je terecht in ons FAQ topic. Hier kun je veel informatie vinden over de nieuwe iPhones en ook al jouw vragen stellen!

Mocht je nog vragen hebben over jouw bestelling of de levertijden, laat het dan hieronder weten. We helpen je er graag bij verder!


This topic has been closed for comments

1401 reacties

Reputatie 1

Ik vraag mij toch af, degene die hem op versturen hebben besteld, of de eerste die op vrijdag gaan ontvangen of pas zaterdag.

Reputatie 1

Vrijdag om 15:24 heb ik de iPhone Pro goud 512gb besteld, nog niks gehoord.

Mijn vrouw heeft haar iPhone 12 pro blauw 256gb om 14:58 besteld, maar ook niks gehoord vooralsnog.

ben benieuwd of wij ze vrijdag in ontvangst zullen kunnen nemen.

Reputatie 1

Vrijdag om 14.46 online de Apple iPhone 12 Pro 128GB Blauw besteld. Nog niets vernomen helaas. Benieuwd wanneer de levering zal gaan plaatsvinden. Ordernummer 50725254.

Vrijdag om 14.41 online ook de 128GB Blauw besteld, nog niks vernomen.

 

Ordernummer 50724978, zullen toch niet meer dan 270 bestellingen extra zijn in die 5 minuten 😉?

Reputatie 4

Vrijdag om 14.41 online ook de 128GB Blauw besteld, nog niks vernomen.

 

Ordernummer 50724978, zullen toch niet meer dan 270 bestellingen extra zijn in die 5 minuten 😉?

Ik hoop dat niet. Mijn nummer is 50738893 😂

Reputatie 1

Vrijdag om 14.41 online ook de 128GB Blauw besteld, nog niks vernomen.

 

Ordernummer 50724978, zullen toch niet meer dan 270 bestellingen extra zijn in die 5 minuten 😉?

Dat is best gek inderdaad.. Ook omdat de website er steeds uit lag op dat moment. Maar goed, die 270 mensen zullen niet allemaal hetzelfde toestel hebben besteld ;-)

Ik had vrijdag vrij snel al een bestelling kunnen doen rond half 3 denk ik. 256g blauw. 
savonds rond half 8 kreeg ik de bevestiging maar hier was het een en ander mis mee. 
3 van mijn 5 voor letters klopte niet en ik had een verzekering aan mijn broek hangen die ik niet besteld had en ook moest ik aansluitkosten betalen waarvan gezegd werdt dat dit niet hoefde. Dus ik gebeld met de klantenservice op zaterdag om dit recht te zetten. 
de man aan de telefoon kwam er na een paar minuten op terug dat hij mijn order geannuleerd had. 
waardoor ook mijn plaats op de wacht lijst vervallen was zonder dat met mij te overleggen 

 

daarna een nieuw abonnement afgesloten maar wel pas om 11 uur op zaterdag.  
ophalen in Veldhoven als het goed is 

dus ik hoop ook vrijdag gebeld te worden 

Vrijdag om 14.41 online ook de 128GB Blauw besteld, nog niks vernomen.

 

Ordernummer 50724978, zullen toch niet meer dan 270 bestellingen extra zijn in die 5 minuten 😉?

Ik hoop dat niet. Mijn nummer is 50738893 😂

Dat scheelt wel heel veel, ordernummer zal dan wel incrementeel omhooggaan met een groter nummer dan 1 :joy:

We komen natuurlijk steeds dichterbij en het is nu nog maar 1 dag (en een paar uur) voordat het de 23e is. Kan ik er van uit gaan dat we morgen een update krijgen over de verzending van de telefoon, en wie hem de 23e krijgt? Gaat dit via mail, sms, dit topic?

Reputatie 3

Ik had vrijdag vrij snel al een bestelling kunnen doen rond half 3 denk ik. 256g blauw. 
savonds rond half 8 kreeg ik de bevestiging maar hier was het een en ander mis mee. 
3 van mijn 5 voor letters klopte niet en ik had een verzekering aan mijn broek hangen die ik niet besteld had en ook moest ik aansluitkosten betalen waarvan gezegd werdt dat dit niet hoefde. Dus ik gebeld met de klantenservice op zaterdag om dit recht te zetten. 
de man aan de telefoon kwam er na een paar minuten op terug dat hij mijn order geannuleerd had. 
waardoor ook mijn plaats op de wacht lijst vervallen was zonder dat met mij te overleggen 

 

daarna een nieuw abonnement afgesloten maar wel pas om 11 uur op zaterdag.  
ophalen in Veldhoven als het goed is 

dus ik hoop ook vrijdag gebeld te worden 

Een beetje een vergelijkbare situatie als mij dus...

Reputatie 1

We zullen moeten afwachten tot mensen gaan aangeven dat ze een bericht van AMP hebben ontvangen.. dan weten we eigenlijk direct of we bij de eerste verzending zitten ja of nee. Al ben ik wel van mening dat T-mobile inmiddels wel zou moeten weten welke ordernummers wel en of niet kunnen worden uitgeleverd. Dit zouden ze best kunnen communiceren lijkt me.

Reputatie 1

We zullen moeten afwachten tot mensen gaan aangeven dat ze een bericht van AMP hebben ontvangen.. dan weten we eigenlijk direct of we bij de eerste verzending zitten ja of nee. Al ben ik wel van mening dat T-mobile inmiddels wel zou moeten weten welke ordernummers wel en of niet kunnen worden uitgeleverd. Dit zouden ze best kunnen communiceren lijkt me.

Ik heb net een mailtje van AMP gekregen iPhone 12 pro blauw 128 Gb op vrijdag 17:15 besteld

Reputatie 1

We zullen moeten afwachten tot mensen gaan aangeven dat ze een bericht van AMP hebben ontvangen.. dan weten we eigenlijk direct of we bij de eerste verzending zitten ja of nee. Al ben ik wel van mening dat T-mobile inmiddels wel zou moeten weten welke ordernummers wel en of niet kunnen worden uitgeleverd. Dit zouden ze best kunnen communiceren lijkt me.

Ik heb net een mailtje van AMP gekregen iPhone 12 pro blauw 128 Gb op vrijdag 17:15 besteld

Ordernummer?

Reputatie 2

Zie trouwens wel erg veel blauwe Pro’s die besteld zijn!

Hier vrijdag rond 21en met een zwarte Pro 128gb verlengd, erg benieuwd of ik snel die roemruchte AMP-mail ga krijgen!

Reputatie 1

We zullen moeten afwachten tot mensen gaan aangeven dat ze een bericht van AMP hebben ontvangen.. dan weten we eigenlijk direct of we bij de eerste verzending zitten ja of nee. Al ben ik wel van mening dat T-mobile inmiddels wel zou moeten weten welke ordernummers wel en of niet kunnen worden uitgeleverd. Dit zouden ze best kunnen communiceren lijkt me.

Ik heb net een mailtje van AMP gekregen iPhone 12 pro blauw 128 Gb op vrijdag 17:15 besteld

Ordernummer?

50733547

Net een mail van AMP. Order 50730672. Pro Zwart 256 GB. Besteld vrijdag 16:27!

Reputatie 1

We zullen moeten afwachten tot mensen gaan aangeven dat ze een bericht van AMP hebben ontvangen.. dan weten we eigenlijk direct of we bij de eerste verzending zitten ja of nee. Al ben ik wel van mening dat T-mobile inmiddels wel zou moeten weten welke ordernummers wel en of niet kunnen worden uitgeleverd. Dit zouden ze best kunnen communiceren lijkt me.

Ik heb net een mailtje van AMP gekregen iPhone 12 pro blauw 128 Gb op vrijdag 17:15 besteld

Ordernummer?

50733547

Dat is wel knap. Later besteld maar wel een lager ordernummer. Misschien kan T-mobile aangeven hoe dat zit?

Vrijdag 16-10 om 19.00 uur IPhone Pro 128 blauw besteld in een verlenging van abbo, kan ‘m vrijdag ophalen in T Mobileshop. 

Reputatie 1

Vrijdag 16-10 om 19.00 uur IPhone Pro 128 blauw besteld in een verlenging van abbo, kan ‘m vrijdag ophalen in T Mobileshop. 

Vrijdag om 18:45 besteld gekozen voor bezorging maar nog steeds geen update

 

Order nummer: 50741058

Hi, ik ben een Vodafone klant maar zou graag over willen stappen naar T-Mobile. Dat hangt er echter van af hoeveel weken de levertijd ongeveer bedraagt voor de iPhone 12 Pro 256 pacific blue. Als deze levertijd even lang of zelfs korter is dan dat van Vodafone stap ik maar al te graag over! Als de levertijd nog niet bekend is, wanneer dan wel, vrijdag?

Vrijdag 16-10 om 19.00 uur IPhone Pro 128 blauw besteld in een verlenging van abbo, kan ‘m vrijdag ophalen in T Mobileshop. 

Vrijdag om 18:45 besteld gekozen voor bezorging maar nog steeds geen update

 

Order nummer: 50741058

50744215 is mijn ordernummer

Reputatie 2

Vrijdag 16-10 om 15.28 besteld nog niks gehoord van t-shop. iPhone 12 pro 128 GB graphite

Reputatie 4

Vrijdag 16-10 om 19.00 uur IPhone Pro 128 blauw besteld in een verlenging van abbo, kan ‘m vrijdag ophalen in T Mobileshop. 

Vrijdag om 18:45 besteld gekozen voor bezorging maar nog steeds geen update

 

Order nummer: 50741058

50744215 is mijn ordernummer

Welke t-mobile shop? Later besteld dan ik dus, maar ik heb nog geen bericht...

Reputatie 1

Vrijdag 16-10 om 19.00 uur IPhone Pro 128 blauw besteld in een verlenging van abbo, kan ‘m vrijdag ophalen in T Mobileshop. 

Vrijdag om 18:45 besteld gekozen voor bezorging maar nog steeds geen update

 

Order nummer: 50741058

50744215 is mijn ordernummer

Welke t-mobile shop? Later besteld dan ik dus, maar ik heb nog geen bericht...

https://www.t-mobile.nl/klantenservice/bestelling-en-abonnement/alles-over-je-bestelling/bestelstatus

 

Heb hier even gecheckt er staat bij mij overgedragen aan AMP ze zullen binnen 3 dagen een mail met link naar bezorg afspraak sturen.

Vrijdag 16-10 om 19.00 uur IPhone Pro 128 blauw besteld in een verlenging van abbo, kan ‘m vrijdag ophalen in T Mobileshop. 

Vrijdag om 18:45 besteld gekozen voor bezorging maar nog steeds geen update

 

Order nummer: 50741058

50744215 is mijn ordernummer

Welke t-mobile shop? Later besteld dan ik dus, maar ik heb nog geen bericht...

De shop stuurt zelf de SMS berichtjes. Het kan dus ook best zo zijn dat ze dit morgen pas doen, om te voorkomen dat er evt. morgen al mensen komen om te vragen of ze ‘m dan al mee kunnen krijgen… Want die mensen blijf je houden 😅