[Info] Levertijden iPhone 12 Pro

[Info] Levertijden iPhone 12 Pro
Reputatie 7
Badge +9

 

Let op: Dit topic is verouderd. De actuele levertijden vind je in het nieuwe algemene levertijden topic: 

 

 

 

 

In dit topic vind je alle informatie over de levertijden van de waanzinnige iPhone 12 Pro! 

 

Actuele levertijden

Levertijden zijn aangepast op 24 februari 2021 om 14:49

 

Hoe kan het dat de leverdatum ineens verlaat is?

We proberen de leverdatum van je toestel zo nauwkeurig mogelijk te voorspellen. Het kan echter zo zijn dat ineens heel veel mensen hetzelfde toestel willen. Hierdoor duurt het langer voor we de toestellen bij iedereen geleverd krijgen.

 

Iemand die ik ken heeft het toestel al ontvangen, terwijl hij later besteld heeft. Hoe kan dit?

Onze regel is: bestel je de iPhone eerder, dan krijg je de iPhone ook eerder. Maar als bijvoorbeeld een bepaalde kleur enorm populair is, dan is een andere kleur sneller te leveren door ons. Zelfs als deze later besteld is.

 

Ik heb per ongeluk de verkeerde kleur/geheugencapaciteit besteld, kan ik dit nog wijzigen?

Je bestelling wijzigen kan helaas niet, omdat we jouw toestelkeuze hebben vastgelegd. Je bestelling annuleren en opnieuw plaatsen kan altijd, maar dan kom je wel achteraan de wachtrij te staan. Controleer je bestelling dus goed!

 

Voor de meestgestelde vragen kun je terecht in ons FAQ topic. Hier kun je veel informatie vinden over de nieuwe iPhones en ook al jouw vragen stellen!

Mocht je nog vragen hebben over jouw bestelling of de levertijden, laat het dan hieronder weten. We helpen je er graag bij verder!


This topic has been closed for comments

1401 reacties

Reputatie 2

@marilyngiuliana

 

precies. Ik heb rond 17.20 vrijdag bestelt, nadat TM weer online was. Heb al order nummers gezien ver boven mij die al afspraken hebben gekregen.

ik heb ophalen in T-shop gekozen.. vrees dat dat de foute keus is geweest, want ga er nu niet meer vanuit dat ik nog een berichtje krijg of gebeld word, aangezien het toestel morgen uitkomt.
 

balen, zal wel 5 november worden eer ik hem heb. 
 

(Ben niet boos of iets op TM; het is wat het is, wel beetje geïrriteerd.. en ongeduldig.😅😅)

Ik denk (hoop) dat we deze ochtend nog bericht krijgen van je desbetreffende shop. Sommige shops hebben waarschijnlijk voor gekozen of tijd gehad om de berichten gisteren te versturen en andere zullen dat deze ochtend doen. Weet niet of @David dat kan bevestigen?

Mij werd juist geadviseerd om voor afhalen te kiezen omdat het bezorg bedrijf wss overbelast zou raken .. 

Reputatie 4

@marilyngiuliana

Goed punt, ik heb mijn antwoord nog even aangevuld!

Ook de winkels zullen zo snel mogelijk contact opnemen (via telefoon of SMS) om aan te geven dat je het toestel kunt afhalen. Het heeft geen zin om op goed geluk de winkel binnen te stappen, je ontvangt vanzelf bericht, wanneer deze op voorraad en in de winkel is.

oké dus als ik het goed begrijp 

hebben de winkels nog niemand gecontacteerd? 
dat gaan ze nog doen .. ? 

 

Sommige mensen die voor afhalen hebben gekozen hebben al wel iets gehoord. Verschilt misschien per shop ook. Dat houd ik mezelf in ieder geval maar voor ;)

Reputatie 3

@marilyngiuliana

Goed punt, ik heb mijn antwoord nog even aangevuld!

Ook de winkels zullen zo snel mogelijk contact opnemen (via telefoon of SMS) om aan te geven dat je het toestel kunt afhalen. Het heeft geen zin om op goed geluk de winkel binnen te stappen, je ontvangt vanzelf bericht, wanneer deze op voorraad en in de winkel is.

oké dus als ik het goed begrijp 

hebben de winkels nog niemand gecontacteerd? 
dat gaan ze nog doen .. ? 

 

Jawel, sommige winkels hebben dat al Gedaan.. 

Ook heb ik order nummers vergeleken, en heb gezien, eentje die 10k hoger is dan mijn order nummer (vanuitgaande ze tellen op bij TM), mag ze telefoon morgen ophalen.

 

dus snap er niks meer van. First order first out ? Lijkt me niet op het moment.

 

Reputatie 3

@marilyngiuliana

 

 

Ik denk (hoop) dat we deze ochtend nog bericht krijgen van je desbetreffende shop. Sommige shops hebben waarschijnlijk voor gekozen of tijd gehad om de berichten gisteren te versturen en andere zullen dat deze ochtend doen. Weet niet of @David dat kan bevestigen?

Mij werd juist geadviseerd om voor afhalen te kiezen omdat het bezorg bedrijf wss overbelast zou raken .. 

Dat was precies mijn gedachte gang ! Dacht ophalen, stuk sneller !

Reputatie 2

@marilyngiuliana

 

 

Ik denk (hoop) dat we deze ochtend nog bericht krijgen van je desbetreffende shop. Sommige shops hebben waarschijnlijk voor gekozen of tijd gehad om de berichten gisteren te versturen en andere zullen dat deze ochtend doen. Weet niet of @David dat kan bevestigen?

Mij werd juist geadviseerd om voor afhalen te kiezen omdat het bezorg bedrijf wss overbelast zou raken .. 

Dat was precies mijn gedachte gang ! Dacht ophalen, stuk sneller !

We zullen het vandaag gaan zien ... 

laat jij iets weten als je bericht krijgt dan doe ik dat ook 🤗

Reputatie 4

Even voor iedereen me vriend werkt bij T-Mobile, 

sommige hebben al wel iets gehoord. Hun winkel laat vandaag de mensen doormiddel van sms of telefoon weten of en wanneer hun pre order er is. 
Ik heb ook nog niks gehoord en ga de mijne ook bij de T-Shop afhalen, krijg vandaag ook nog wat te horen. Dus even geduld winkels zijn er nog mee bezig en vandaag kan iedereen dus ook nog wat horen. 

Ik heb de telefoon vrijdag 16 oktober rond 5 uur besteld (eerder was technisch niet mogelijk), gekozen voor bezorgen en de eerste mogelijkheid is pas dinsdag 27 September. Moet zeggen dat het bestelproces deze keer een beetje teleurstellend is.

Heb net een sms gekregen waarin staat dat de shop mij in de loop van de dag gaat bellen voor een afspraak. Als dat niet lukt kan ik hem vanaf 23/10 ophalen. Geen zorgen dus als je voor ophalen hebt gekozen!

Reputatie 3

Heb net een sms gekregen waarin staat dat de shop mij in de loop van de dag gaat bellen voor een afspraak. Als dat niet lukt kan ik hem vanaf 23/10 ophalen. Geen zorgen dus als je voor ophalen hebt gekozen!

Fijn! Heb jij mooi geluk, wat heb je besteld en hoelaat ? Leuk om te weten haha 

Heb net een sms gekregen waarin staat dat de shop mij in de loop van de dag gaat bellen voor een afspraak. Als dat niet lukt kan ik hem vanaf 23/10 ophalen. Geen zorgen dus als je voor ophalen hebt gekozen!

Fijn! Heb jij mooi geluk, wat heb je besteld en hoelaat ? Leuk om te weten haha 

12 Pro Blauw. 17:00.

Reputatie 4

Leuk ook wellicht omerbij te vermelden welke shops. Ik haal op bij shop zeist, en dus nog niks gehoord. 

Beste leden.

 

ik heb net ook een sms gekregen om hem de 23e op te halen in de shop(hellevoetsluis) De 12 pro 128gb grafiet. Zondagmiddag besteld in de winkel zelf met verlenging.

Reputatie 3

Beste leden.

 

ik heb net ook een sms gekregen om hem de 23e op te halen in de shop(hellevoetsluis) De 12 pro 128gb grafiet. Zondagmiddag besteld in de winkel zelf met verlenging.

Deze heb ik ook besteld ( 1 jaar verlenging ) oe zondag middag besteld ik vrijdag om 16:59 ben benieuwd. 

Reputatie 2

Ik heb de telefoon vrijdag 16 oktober rond 5 uur besteld (eerder was technisch niet mogelijk), gekozen voor bezorgen en de eerste mogelijkheid is pas dinsdag 27 September. Moet zeggen dat het bestelproces deze keer een beetje teleurstellend is.

Balen, 11 maanden wachten...

Ik had vrijdag om 14:15 telefonisch besteld omdat het via de site niet mogelijk was, welgeteld een uur (!) met mevrouw aan de lijn gezeten.
Was erg vaag allemaal, zei op het laatst dat ik bevestiging zou krijgen op die dag of de dag erna per mail, maar ze had nog niet eens om mijn e-mail adres gevraagd. 
Had na het gesprek al weinig vertrouwen en een half uur later belde ze mij terug om e-mail adres nog eens te controleren.

Rond 16:50 werd ik weer door een onbekend nummer gebeld maar kon ik niet opnemen omdat ik bij een klant zat. Vermoedelijk de mevrouw van T-Mobile weer.

Heb rond 17:30 de klantenservice van T-Mobile voor de zekerheid maar weer gebeld, en wat bleek? Mijn bestelling was nergens te vinden. 
Dus rond 17:45 maar opnieuw mijn bestelling via de site geplaatst voor een iPhone 12 Pro Oceaanblauw 128GB. Afhalen in T-Shop in Assen.
Toen wel gewoon gelijk bevestiging ontvangen.

Verder tot nu toe niets vernomen. Hoop niet dat ik door de kluns aan de telefoon dikke vertraging heb opgelopen...

Reputatie 4

Ik had vrijdag om 14:15 telefonisch besteld omdat het via de site niet mogelijk was, welgeteld een uur (!) met mevrouw aan de lijn gezeten.
Was erg vaag allemaal, zei op het laatst dat ik bevestiging zou krijgen op die dag of de dag erna per mail, maar ze had nog niet eens om mijn e-mail adres gevraagd. 
Had na het gesprek al weinig vertrouwen en een half uur later belde ze mij terug om e-mail adres nog eens te controleren.

Rond 16:50 werd ik weer door een onbekend nummer gebeld maar kon ik niet opnemen omdat ik bij een klant zat. Vermoedelijk de mevrouw van T-Mobile weer.

Heb rond 17:30 de klantenservice van T-Mobile voor de zekerheid maar weer gebeld, en wat bleek? Mijn bestelling was nergens te vinden. 
Dus rond 17:45 maar opnieuw mijn bestelling via de site geplaatst voor een iPhone 12 Pro Oceaanblauw 128GB. Afhalen in T-Shop in Assen.
Toen wel gewoon gelijk bevestiging ontvangen.

Verder tot nu toe niets vernomen. Hoop niet dat ik door de kluns aan de telefoon dikke vertraging heb opgelopen...


 

Er heeft sowieso een storing in het bestel systeem gezeten wat ik begreep dus denk pas dat de meeste orders rond 17u ofzo zijn binnen gekomen. 

Reputatie 3

Heb net een sms gekregen waarin staat dat de shop mij in de loop van de dag gaat bellen voor een afspraak. Als dat niet lukt kan ik hem vanaf 23/10 ophalen. Geen zorgen dus als je voor ophalen hebt gekozen!

Fijn! Heb jij mooi geluk, wat heb je besteld en hoelaat ? Leuk om te weten haha 

12 Pro Blauw. 17:00.

Dat geeft hoop. Zelfde besteld, 17.24

Reputatie 3

I've got a call from the store in Bussum and the gentleman on the phone told me that I can pick it up between 10:00 - 11:00 AM tomorrow and asked me if I need any accessories so that he can get them ready for me. I ordered around 4:50 PM on Friday 16th.

Reputatie 1

Leuk ook wellicht omerbij te vermelden welke shops. Ik haal op bij shop zeist, en dus nog niks gehoord. 

Ik ook Zeist. Vrijdag rond 1500u besteld. Ook nog niks gehoord. 

Reputatie 3

I've got a call from the store in Bussum and the gentleman on the phone told me that I can pick it up between 10:00 - 11:00 AM tomorrow and asked me if I need any accessories so that he can get them ready for me. I ordered around 4:50 PM on Friday 16th.

Lucky one ! What model did you ordered excactly, we are curious haha 

Reputatie 1

iPhone 12 Pro Gold 256GB besteld op 16-10-2020 rond 19:00 uur.

Bevestiging 50742475 ontvangen 19:20 uur. Helaas nog niets vernomen over levering via AMP.

Reputatie 3

I've got a call from the store in Bussum and the gentleman on the phone told me that I can pick it up between 10:00 - 11:00 AM tomorrow and asked me if I need any accessories so that he can get them ready for me. I ordered around 4:50 PM on Friday 16th.

Lucky one ! What model did you ordered excactly, we are curious haha 

I ordered iPhone 12 Pro 128GB Gray, my order number is 50732863 if that helps :)

Reputatie 3

I've got a call from the store in Bussum and the gentleman on the phone told me that I can pick it up between 10:00 - 11:00 AM tomorrow and asked me if I need any accessories so that he can get them ready for me. I ordered around 4:50 PM on Friday 16th.

Lucky one ! What model did you ordered excactly, we are curious haha 

I ordered iPhone 12 Pro 128GB Gray, my order number is 50732863 if that helps :)

i ordered the same model, round 4:59  thank you for your your information 

Reputatie 3

I've got a call from the store in Bussum and the gentleman on the phone told me that I can pick it up between 10:00 - 11:00 AM tomorrow and asked me if I need any accessories so that he can get them ready for me. I ordered around 4:50 PM on Friday 16th.

Lucky one ! What model did you ordered excactly, we are curious haha 

I ordered iPhone 12 Pro 128GB Gray, my order number is 50732863 if that helps :)

i ordered the same model, round 4:59  thank you for your your information 

You can expect a call soon then 🙂 My exact order time was 4:51 PM, very close to yours!

Zojuist sms gehad dat ik mijn iPhone 12 Pro Oceanblauw 128GB morgen kan afhalen in Assen. 
 

vrijdag om 17:45 besteld.