[Info] Levertijden iPhone 12 Pro

[Info] Levertijden iPhone 12 Pro
Reputatie 7
Badge +9

 

Let op: Dit topic is verouderd. De actuele levertijden vind je in het nieuwe algemene levertijden topic: 

 

 

 

 

In dit topic vind je alle informatie over de levertijden van de waanzinnige iPhone 12 Pro! 

 

Actuele levertijden

Levertijden zijn aangepast op 24 februari 2021 om 14:49

 

Hoe kan het dat de leverdatum ineens verlaat is?

We proberen de leverdatum van je toestel zo nauwkeurig mogelijk te voorspellen. Het kan echter zo zijn dat ineens heel veel mensen hetzelfde toestel willen. Hierdoor duurt het langer voor we de toestellen bij iedereen geleverd krijgen.

 

Iemand die ik ken heeft het toestel al ontvangen, terwijl hij later besteld heeft. Hoe kan dit?

Onze regel is: bestel je de iPhone eerder, dan krijg je de iPhone ook eerder. Maar als bijvoorbeeld een bepaalde kleur enorm populair is, dan is een andere kleur sneller te leveren door ons. Zelfs als deze later besteld is.

 

Ik heb per ongeluk de verkeerde kleur/geheugencapaciteit besteld, kan ik dit nog wijzigen?

Je bestelling wijzigen kan helaas niet, omdat we jouw toestelkeuze hebben vastgelegd. Je bestelling annuleren en opnieuw plaatsen kan altijd, maar dan kom je wel achteraan de wachtrij te staan. Controleer je bestelling dus goed!

 

Voor de meestgestelde vragen kun je terecht in ons FAQ topic. Hier kun je veel informatie vinden over de nieuwe iPhones en ook al jouw vragen stellen!

Mocht je nog vragen hebben over jouw bestelling of de levertijden, laat het dan hieronder weten. We helpen je er graag bij verder!


This topic has been closed for comments

1401 reacties

Reputatie 2

Ik verbaas me echt over de service van GSMWEB en T-Mobile samen. Heb 16-10-2020 om 14.30 besteld. Zie mensen die uren later hebben besteld via GSMWEB met hetzelfde toestel die gisteren al T&T hebben ontvangen en dus vandaag geleverd krijgen. Dus even GSMWEB gebeld en het antwoord: T-Mobile heeft jouw aanvraag pas 21-10 verwerkt. In de dagen tussen 16-10 en 21-10 meerdere pogingen van T-Mobile om mijn contract te verlengen……. Zo ga je niet met klanten om toch die al klant zijn sinds dag 1! (Dutchtone/ Orange/ T-mobile) 

 

Reputatie 4

Ik verbaas me echt over de service van GSMWEB en T-Mobile samen. Heb 16-10-2020 om 14.30 besteld. Zie mensen die uren later hebben besteld via GSMWEB met hetzelfde toestel die gisteren al T&T hebben ontvangen en dus vandaag geleverd krijgen. Dus even GSMWEB gebeld en het antwoord: T-Mobile heeft jouw aanvraag pas 21-10 verwerkt. In de dagen tussen 16-10 en 21-10 meerdere pogingen van T-Mobile om mijn contract te verlengen……. Zo ga je niet met klanten om toch die al klant zijn sinds dag 1! (Dutchtone/ Orange/ T-mobile) 

 

Het boeit ze werkelijk niks Johan, ik ben zelf nu na mijn annulering net even aan het kijken naar andere providers

Reputatie 7
Badge +14

Ja nasty dit van T Mobile, gelukkig heb ik er ook een bij Apple vóór de zekerheid besteld en die komt al 4 november binnen. Sneller dan die 3-4 weken die er nu staan.

 

Zonet mijn verlenging geannuleerd.

slechte communicatie gepaard met duistere praktijken zoals 50€ extra kunnen betalen om sneller je telefoon te krijgen ( zie eerdere berichten in dit topic ) en dan ook nog bijna nul exemplaren van zilver bestellen is echt schandalig.

Tja je moet ook niet alles geloven.  Complottheorieën en dat voor een telefoon. Kom op mensen stop met dat soort onwaarheden. Dat jullie de telefoon niet geleverd hebben gekregen is echt super vervelend. Ook voor Tm uiteraard maar stop met die domme verhaaltjes verzinnen want het zijn LangeFransSprookjes. 
 

Hopelijk gaat straks toch sneller dan verwacht. Apple leverde wat ze hebben en verdeeld alles over al de providers  Ik lees ook in andere foras dat mensen langer moeten wachten.

Heel vervelend allemaal maar uiteindelijk komt alles goed.

Fijn weekend.

Hoii, ik heb woensdag eind van de ochtend de iPhone 12 zwart 128 gb gepreorderd, nu op de site staat dat hij direct leverbaar is, ik heb gekozen voor afhalen in de winkel bij tmobile Zeist. Is de kans dan groot dat hij er vandaag al is of kan dit ook nog een paar dagen duren?

Reputatie 2

Ik verbaas me echt over de service van GSMWEB en T-Mobile samen. Heb 16-10-2020 om 14.30 besteld. Zie mensen die uren later hebben besteld via GSMWEB met hetzelfde toestel die gisteren al T&T hebben ontvangen en dus vandaag geleverd krijgen. Dus even GSMWEB gebeld en het antwoord: T-Mobile heeft jouw aanvraag pas 21-10 verwerkt. In de dagen tussen 16-10 en 21-10 meerdere pogingen van T-Mobile om mijn contract te verlengen……. Zo ga je niet met klanten om toch die al klant zijn sinds dag 1! (Dutchtone/ Orange/ T-mobile) 

 

Het boeit ze werkelijk niks Johan, ik ben zelf nu na mijn annulering net even aan het kijken naar andere providers

Zal niet meevallen. Denk dat alle providers een levertijd hebben. Mediamarkt heeft nu nog voorraad. Voor 23.30 besteld morgen in huis (12 Pro blauw 256GB)

Reputatie 7
Badge +9

Hi allemaal,

Ik begrijp dat jullie allemaal niet kunnen wachten om de nieuwe iPhone in handen te krijgen! De iPhone is (altijd) onwijs populair en we zijn bij het leveren volledig afhankelijk van Apple en hoeveel toestellen we van hen krijgen. We updaten de levertijden in het topic zodra we meer weten en als het toestel er is, hoor je dit uiteraard direct! Je ontvangt dan een bericht van de T-Shop of een e-mail van AMP om een bezorgafspraak te maken. Het is voor sommigen nog even geduld hebben, maar hopelijk kunnen jullie snel genieten van je nieuwe iPhone!

Check ook deze video voor meer informatie over de bezorgreis van je nieuwe telefoon!

 

Iemand idee wanneer ik bericht van T-Mobile kan verwachten? Woensdag jl. iPhone 12 Pro 128GB grafiet besteld, ophalen in Eindhoven, Demer.

 

Dat ik niet bij de eerste zit snap ik, maar status zou wel prettig zijn. Zeker omdat bijvoorbeeld Mediamarkt en Coolblue gewoon voorraad hebben. Vind het flauw om bij T-Mobile te annuleren, maar wel verlijdelijk.

Reputatie 3

Wat een huilebalken hier joh. Apple is altijd lastig met leveren. Elke keer weer spannend hoeveel ze leveren. Kan T-Mobile zelf niet veel aan doen. In het ergste geval krijg je die telefoon later dan verwacht. Gaat niet om leven of dood. 

Reputatie 4

Wat een huilebalken hier joh. Apple is altijd lastig met leveren. Elke keer weer spannend hoeveel ze leveren. Kan T-Mobile zelf niet veel aan doen. In het ergste geval krijg je die telefoon later dan verwacht. Gaat niet om leven of dood. 

Precies dit ik heb me telefoon netjes de 16e gepre orderd alleen hij is niet geleverd bij de winkel ja dan is het wachten meer kan je niet doen. 

Ik heb helaas ook nog helemaal niks gehoord. Abonnement verlengt met iphone 12 pro grijs op 16 oktober in de middag. Erg jammer dat er niet even wat gecommuniceerd wordt… Ik ging er eigenlijk van uit dat ik de nieuwe iphone vandaag had kunnen ophalen bij de t-mobile winkel. Maar ik weet dus nog niks.

Reputatie 2

@Hajar de levertijd die er nu staat 3-4 weken geld dat vanaf nu of vanaf je bestel datum?

Reputatie 3

Wat een huilebalken hier joh. Apple is altijd lastig met leveren. Elke keer weer spannend hoeveel ze leveren. Kan T-Mobile zelf niet veel aan doen. In het ergste geval krijg je die telefoon later dan verwacht. Gaat niet om leven of dood. 

Precies dit ik heb me telefoon netjes de 16e gepre orderd alleen hij is niet geleverd bij de winkel ja dan is het wachten meer kan je niet doen. 

Inderdaad. Gezeur over communicatie ook. Er is zelfs een speciaal forum en een link waar je kan zien wat de status is van je bestelling. Wat verwachten mensen dan, dat er elk uur iemand persoonlijk contact op te nemen voor een status update? Het liefste ontvang ik ook nu de nieuwe iphone. Maar dat zit er dus niet in. 

Reputatie 4

Ik heb helaas ook nog helemaal niks gehoord. Abonnement verlengt met iphone 12 pro grijs op 16 oktober in de middag. Erg jammer dat er niet even wat gecommuniceerd wordt… Ik ging er eigenlijk van uit dat ik de nieuwe iphone vandaag had kunnen ophalen bij de t-mobile winkel. Maar ik weet dus nog niks.

In dat geval even bellen na klantenservice en kijken of hun je vraag na de desbetreffende winkel kunnen overzetten. 

Reputatie 2

Wat een huilebalken hier joh. Apple is altijd lastig met leveren. Elke keer weer spannend hoeveel ze leveren. Kan T-Mobile zelf niet veel aan doen. In het ergste geval krijg je die telefoon later dan verwacht. Gaat niet om leven of dood. 

Precies dit ik heb me telefoon netjes de 16e gepre orderd alleen hij is niet geleverd bij de winkel ja dan is het wachten meer kan je niet doen. 

Ben het eens met jullie als ie niet geleverd is. Waar het bij mij om gaat is dat er mensen zijn die later via hetzelfde medium hebben besteld en die wel geleverd krijgen. 

Reputatie 2

Wat een huilebalken hier joh. Apple is altijd lastig met leveren. Elke keer weer spannend hoeveel ze leveren. Kan T-Mobile zelf niet veel aan doen. In het ergste geval krijg je die telefoon later dan verwacht. Gaat niet om leven of dood. 


het gaat er niet om dat je je telefoon wat later krijgt,dat kan altijd gebeuren en als je het er over een paar hebt geen probleem maar het gaat er om dat je gewoon een eerlijk antwoord krijgt als je een vraag stelt. En dat is blijkbaar erg moeilijk en behoort niet tot de normen en waarden van T-Mobile.

dat ze een tekort zouden hebben voor de aanvragen was echt al wel bekend en wees dan gewon gelijk eerlijk.

Kan ik wel even proberen ja, maar had nog niet veel succes met de keuze menutjes van de klantenservice telefoonlijn

Reputatie 1

Ik heb 16-10, 15:30 mijn bestelling geplaatst… kleur goud iPhone pro 256 gb, met de veronderstelling dat mijn bestelling rond de 23e geleverd zou worden.

nu lees ik dat ik 3 a 4 weken moet wachten?

dat is niet je afspraken na komen en zeker niet netjes naar je klanten toe… en ik hoef hier geen begrip voor te hebben. Gaat mijn niet om hebben hebben hebben van nieuw toestel… maar met verkeerde informatie je klanten binden!.

heeft tmobile dan echt geen les geleerd van het verleden?…. ik denk het wel, maar gewoon weg niks mee gedaan.

dus ik geef andere mensen hier zeker gelijk dat tmobile hier niet netjes mee omgaat en dit altijd weer een lokkertje is om klanten te binden/ aan te trekken, door te zeggen wie eerst komt wie eerst maalt? Nou deze vlieger gaat ook niet op als je vorige berichten leest.

zeer teleurstellend dit.

tmobile… eerlijkheid duurt het langst.

 

Reputatie 4

Wat een huilebalken hier joh. Apple is altijd lastig met leveren. Elke keer weer spannend hoeveel ze leveren. Kan T-Mobile zelf niet veel aan doen. In het ergste geval krijg je die telefoon later dan verwacht. Gaat niet om leven of dood. 

Precies dit ik heb me telefoon netjes de 16e gepre orderd alleen hij is niet geleverd bij de winkel ja dan is het wachten meer kan je niet doen. 

Inderdaad. Gezeur over communicatie ook. Er is zelfs een speciaal forum en een link waar je kan zien wat de status is van je bestelling. Wat verwachten mensen dan, dat er elk uur iemand persoonlijk contact op te nemen voor een status update? Het liefste ontvang ik ook nu de nieuwe iphone. Maar dat zit er dus niet in. 

Is gewoon heel spijtig dat ook de winkels afhankelijk zijn van geen wat word geleverd dan kan je bij wijze van tig orders hebben maar als je maar een deel binnen hebt ja dan word het lastig. Wanneer er nieuwe worden geleverd weten ze ook niet. Me vriend werkt in een shop en ook hun weten niet wanneer wat komt op het moment

Reputatie 7
Badge +14

Ik ben toch even al de foras langs gegaan. En ja hoor het is echt overal hetzelfde.

Als je nu hier annuleert komt je bij de andere providers  weer onder aan de lijst en duurt het allemaal nog weer veel langer.

Als Amac enz. Wel een voorraad hebben zou je hem daar kunnen kopen maar let op dan moet je hem wel in één  keer betalen. Als ik nu bestel bij Apple Krijg ik hem pas half november dus dat schiet ook niet op.

TM doet echt zijn best om zo snel mogelijk uit te leveren maar ze kunnen ook geen Aaifoons van de bomen plukken.

En hé echt als je iets langer moet wachten blijft je telefoon ook langer nieuw.

Ik wil een Pro Max en moet zelfs nog langer wachten, des te leuker is de voorpret.

Groetjes en sta safe alles komt goed! 

 

Ik zag nergens iemand over de iPhone 12 rood 256 dus had goede hoop dat er genoeg zouden zijn, maar helaas...2 weken. Iemand al wel de rode kunnen krijgen ?

Reputatie 4

Ik heb 16-10, 15:30 mijn bestelling geplaatst… kleur goud iPhone pro 256 gb, met de veronderstelling dat mijn bestelling rond de 23e geleverd zou worden.

nu lees ik dat ik 3 a 4 weken moet wachten?

dat is niet je afspraken na komen en zeker niet netjes naar je klanten toe… en ik hoef hier geen begrip voor te hebben. Gaat mijn niet om hebben hebben hebben van nieuw toestel… maar met verkeerde informatie je klanten binden!.

heeft tmobile dan echt geen les geleerd van het verleden?…. ik denk het wel, maar gewoon weg niks mee gedaan.

dus ik geef andere mensen hier zeker gelijk dat tmobile hier niet netjes mee omgaat en dit altijd weer een lokkertje is om klanten te binden/ aan te trekken, door te zeggen wie eerst komt wie eerst maalt? Nou deze vlieger gaat ook niet op als je vorige berichten leest.

zeer teleurstellend dit.

tmobile… eerlijkheid duurt het langst.

 

Ik weet dat Eindhoven (City) oa geen goud geleverd heeft gekregen. Dit wisten hun niet op voorhand en zijn afhankelijk wat ze binnen krijgen. In dit geval waren dat maar 2 kleuren. 

Reputatie 4

Wat een huilebalken hier joh. Apple is altijd lastig met leveren. Elke keer weer spannend hoeveel ze leveren. Kan T-Mobile zelf niet veel aan doen. In het ergste geval krijg je die telefoon later dan verwacht. Gaat niet om leven of dood. 

Precies dit ik heb me telefoon netjes de 16e gepre orderd alleen hij is niet geleverd bij de winkel ja dan is het wachten meer kan je niet doen. 

Ben het eens met jullie als ie niet geleverd is. Waar het bij mij om gaat is dat er mensen zijn die later via hetzelfde medium hebben besteld en die wel geleverd krijgen. 

Hoe dit zit weet ik niet ik weet wel wat in de winkel binnen komt ze dit wel op volgorde afwerken 

Reputatie 3

Wat een huilebalken hier joh. Apple is altijd lastig met leveren. Elke keer weer spannend hoeveel ze leveren. Kan T-Mobile zelf niet veel aan doen. In het ergste geval krijg je die telefoon later dan verwacht. Gaat niet om leven of dood. 


het gaat er niet om dat je je telefoon wat later krijgt,dat kan altijd gebeuren en als je het er over een paar hebt geen probleem maar het gaat er om dat je gewoon een eerlijk antwoord krijgt als je een vraag stelt. En dat is blijkbaar erg moeilijk en behoort niet tot de normen en waarden van T-Mobile.

dat ze een tekort zouden hebben voor de aanvragen was echt al wel bekend en wees dan gewon gelijk eerlijk.

Er stond VANAF. Je hebt ook te maken met diverse modellen en locaties. De communicatie is gewoon helder geweest. Het is maar net hoe je iets wil opvatten. 

Reputatie 2

Weet iemand waar de t shop mij woensdag belde met instructies dat je moet pinnen en dat ze bellen voor een bepaald rij vak. Dus dacht dan komt hij zeker snel maar nu staat er dus 3-4 weken wat heeft dat telefoontje dan voor zin gehad vraag ik mij af. 

Reputatie 4

Zonet bij Belsimpel besteld en krijg m morgen binnen. Goud 256GB.

 

Ben ik even blij dat ik weg hier ben