[Info] Levertijden iPhone 12 Pro

[Info] Levertijden iPhone 12 Pro
Reputatie 7
Badge +9

 

Let op: Dit topic is verouderd. De actuele levertijden vind je in het nieuwe algemene levertijden topic: 

 

 

 

 

In dit topic vind je alle informatie over de levertijden van de waanzinnige iPhone 12 Pro! 

 

Actuele levertijden

Levertijden zijn aangepast op 24 februari 2021 om 14:49

 

Hoe kan het dat de leverdatum ineens verlaat is?

We proberen de leverdatum van je toestel zo nauwkeurig mogelijk te voorspellen. Het kan echter zo zijn dat ineens heel veel mensen hetzelfde toestel willen. Hierdoor duurt het langer voor we de toestellen bij iedereen geleverd krijgen.

 

Iemand die ik ken heeft het toestel al ontvangen, terwijl hij later besteld heeft. Hoe kan dit?

Onze regel is: bestel je de iPhone eerder, dan krijg je de iPhone ook eerder. Maar als bijvoorbeeld een bepaalde kleur enorm populair is, dan is een andere kleur sneller te leveren door ons. Zelfs als deze later besteld is.

 

Ik heb per ongeluk de verkeerde kleur/geheugencapaciteit besteld, kan ik dit nog wijzigen?

Je bestelling wijzigen kan helaas niet, omdat we jouw toestelkeuze hebben vastgelegd. Je bestelling annuleren en opnieuw plaatsen kan altijd, maar dan kom je wel achteraan de wachtrij te staan. Controleer je bestelling dus goed!

 

Voor de meestgestelde vragen kun je terecht in ons FAQ topic. Hier kun je veel informatie vinden over de nieuwe iPhones en ook al jouw vragen stellen!

Mocht je nog vragen hebben over jouw bestelling of de levertijden, laat het dan hieronder weten. We helpen je er graag bij verder!


This topic has been closed for comments

1401 reacties

Reputatie 1

Maak jezelf niet te blij, bij mij inmiddels bijna 3,5 week en nog geen update/bericht.

13 okt besteld , 20 okt in huis via de t-mobile winkel

We konden toch pas vanaf 16-10 bestellen?

Reputatie 3

Maak jezelf niet te blij, bij mij inmiddels bijna 3,5 week en nog geen update/bericht.

13 okt besteld , 20 okt in huis via de t-mobile winkel

We konden toch pas vanaf 16-10 bestellen?

Inderdaad foutje, 16de besteld, 23 okt in huis via de t-mobile winkel

Reputatie 2

Maak jezelf niet te blij, bij mij inmiddels bijna 3,5 week en nog geen update/bericht.

Hier ook nog steeds de status wachten op voorraad 16/10 besteld 128 GB Gold

Reputatie 2

Wie kijkt nog meer elke dag 20x naar deze ***topic. 🤬

Maak jezelf niet te blij, bij mij inmiddels bijna 3,5 week en nog geen update/bericht.

Mag ik vragen welke variant je hebt besteld?

Reputatie 2

19-10 besteld Pro 128GB Grafiet. Nu 3 weken geleden. Heb gekozen voor afhaal winkel. Ben benieuwd. 

Reputatie 3

Maak jezelf niet te blij, bij mij inmiddels bijna 3,5 week en nog geen update/bericht.

Mag ik vragen welke variant je hebt besteld?

Dat mag zeker, Apple iPhone 12 Pro 128GB Blauw

Reputatie 3

Wie kijkt nog meer elke dag 20x naar deze ***topic. 🤬

20x per uur bedoel je? :) 

Maak jezelf niet te blij, bij mij inmiddels bijna 3,5 week en nog geen update/bericht.

Mag ik vragen welke variant je hebt besteld?

Dat mag zeker, Apple iPhone 12 Pro 128GB Blauw

Ik heb ook iPhone 12 Pro 128GB Blauw besteld op 19okt. Net nog even klantenservice gebeld om toch te checken of alles goed is gegaan. Nog steeds niet op voorraad. Ze durven niet te zeggen of het langer dan 4weken gaat duren, mocht het zo zijn zouden we bericht ontvangen zeiden ze. The wait continues I guess. 

Reputatie 4

Ik heb afgelopen vrijdag, 6 november iPhone 12 Pro 128 GB Goud besteld. Ben benieuwd wanneer deze binnen gaat komen

Reputatie 1

Ik heb afgelopen vrijdag, 6 november iPhone 12 Pro 128 GB Goud besteld. Ben benieuwd wanneer deze binnen gaat komen


Afgelopen vrijdag ? Ben bang dat je dan ook nog wel tot pakjesavond mag wachten.

Reputatie 4

Ik heb afgelopen vrijdag, 6 november iPhone 12 Pro 128 GB Goud besteld. Ben benieuwd wanneer deze binnen gaat komen


Afgelopen vrijdag ? Ben bang dat je dan ook nog wel tot pakjesavond mag wachten.

Kan niet veel anders doen dan wachten, krijg vanzelf wel bericht wanneer ie binnen is

Reputatie 3

Aangezien de levertijden tabel nog steeds niet is aangepast (17-10) meeste gevallen, betekent dit dus dat vanaf dat moment nog helemaal geen indicatie is betreft de levertijd. 6 nov besteld, kan dus goed pas januari levering zijn.. 

Ik heb hem 26 oktober besteld, tot op heden nog niks gehoord van de locatie waar ik hem zou gaan ophalen. Net gecheckt of überhaupt m’n bestelling wel goed door is gekomen, gelukkig wel. Vind dat T-Mobile wel iets meer updates mag geven over hoe lang zij verwachten dat hun klanten nog moeten wachten...

Reputatie 4

Net op de site van Apple zelf gekeken (Apple.nl) voor de iPhone 12 Pro 128GB Goud en daar staat een levering van 23 november - 2 december. Ga er vanuit dat dit dan ook is voor alle andere winkels, waaronder T-Mobile.
Levering rond die periode lijkt mij dus het meest reëel om te verwachten

Reputatie 3

Nou eindelijk dan, morgen komt ie binnen! :)

Reputatie 4

Nou eindelijk dan, morgen komt ie binnen! :)

Wanneer heb jij hem besteld?

Reputatie 3

17 oktober. 128gb oceanblue

Reputatie 7
Badge +9

Hi allemaal,

Op dit moment zie je hierboven de meest actuele levertijden. Zodra ik een update heb, zal ik dat uiteraard direct delen in dit topic!

Reputatie 2

19okt de Iphone 12 pro ocean blue besteld net een mail gekregen om mijn bezorgafspraak te maken donderdag komt die als alles goed gaat! 

Reputatie 2

Dat is dus inderdaad 3,5 week na bestellen. Dus de verwachtte levertijden lijken wel te kloppen.

Ik heb ook de Pro in Ocean Blue met 128 GB besteld, op de 21e. Dus ik hoop er eind deze week of begin volgende week bij te zitten. :fingers_crossed_tone1:

Reputatie 1

Dat is dus inderdaad 3,5 week na bestellen. Dus de verwachtte levertijden lijken wel te kloppen.

Ik heb ook de Pro in Ocean Blue met 128 GB besteld, op de 21e. Dus ik hoop er eind deze week of begin volgende week bij te zitten. :fingers_crossed_tone1:
 

22ste besteld, zelfde model. Ik hoop dus inderdaad wat je zegt, eind van deze week of anders volgende😬

17-10-2020  besteld goud 128 GB nog niks binnen ook nog niks gehoord 

19-10-20 besteld

 Vandaag bevestiging gekregen voor een bezorg afspraak.

128gb blauw

gaat volgens mij nu wel De goeie kant op met uitleveren 

Reputatie 2

16-10 de 256gb goud besteld… ophalen in winkel gekozen… iemand deze mogen ontvangen… de 4 weken zijn bijna om…  :disappointed: