[Info] Levertijden iPhone 12 Pro

[Info] Levertijden iPhone 12 Pro
Reputatie 7
Badge +9

 

Let op: Dit topic is verouderd. De actuele levertijden vind je in het nieuwe algemene levertijden topic: 

 

 

 

 

In dit topic vind je alle informatie over de levertijden van de waanzinnige iPhone 12 Pro! 

 

Actuele levertijden

Levertijden zijn aangepast op 24 februari 2021 om 14:49

 

Hoe kan het dat de leverdatum ineens verlaat is?

We proberen de leverdatum van je toestel zo nauwkeurig mogelijk te voorspellen. Het kan echter zo zijn dat ineens heel veel mensen hetzelfde toestel willen. Hierdoor duurt het langer voor we de toestellen bij iedereen geleverd krijgen.

 

Iemand die ik ken heeft het toestel al ontvangen, terwijl hij later besteld heeft. Hoe kan dit?

Onze regel is: bestel je de iPhone eerder, dan krijg je de iPhone ook eerder. Maar als bijvoorbeeld een bepaalde kleur enorm populair is, dan is een andere kleur sneller te leveren door ons. Zelfs als deze later besteld is.

 

Ik heb per ongeluk de verkeerde kleur/geheugencapaciteit besteld, kan ik dit nog wijzigen?

Je bestelling wijzigen kan helaas niet, omdat we jouw toestelkeuze hebben vastgelegd. Je bestelling annuleren en opnieuw plaatsen kan altijd, maar dan kom je wel achteraan de wachtrij te staan. Controleer je bestelling dus goed!

 

Voor de meestgestelde vragen kun je terecht in ons FAQ topic. Hier kun je veel informatie vinden over de nieuwe iPhones en ook al jouw vragen stellen!

Mocht je nog vragen hebben over jouw bestelling of de levertijden, laat het dan hieronder weten. We helpen je er graag bij verder!


This topic has been closed for comments

1401 reacties

“Beste klant, helaas is de eerder aan jou 
doorgegeven levertijd voor je iPhone toch 
niet haalbaar. Voor de actuele levertijd 
(onder voorbehoud) ga naar              
t-mobile.nl/iph Groeten, T-Mobile”

😭😭😭

Reputatie 2

Wat voor flauwekul is dit? Levertijd is uitgesteld, nog onder voorbehoud ook. 
tegen de tijd dat ik mijn iPhone heb is deze al minder waard. Waarschijnlijk hoeft een ander, in combinatie met door mij gekozen abonnement niks te betalen, terwijl ik €80,- heb moeten betalen. @Hajar ik wil zeker een deel terug. Wat is dit nou!

Reputatie 1

T-mobile moet nu gewoon hun klanten de mogelijkheid geven om hun orders te kunnen annuleren. Dit gaat nergens meer over

Reputatie 1

Er staat 5 a 6 weken ineens als je 20-10 hebt besteld. Ik heb 3-11 besteld onder vermelding dat het 3 a 4 weken zou duren. Moet ik nu 5 a 6 weken vanaf 20-10 wachten of 5 a 6 weken vanaf 3-11?

 

Echt zeer onduidelijk en misleidend hoe jullie met de mensen hier omgaan.

Reputatie 4

T-mobile moet nu gewoon hun klanten de mogelijkheid geven om hun orders te kunnen annuleren. Dit gaat nergens meer over

Heb er ook over na zitten denken om dat te doen. Echter heeft Apple zelf volgens mij gewoon problemen met leveren dus dit heb je overal. Denk dat je dus daarom beter in de rij kan blijven staan zeg maar. Wie het eerst besteld krijgt het eerst, uit de rij stappen is alleen maar zonde dan

Reputatie 4

Er staat 5 a 6 weken ineens als je 20-10 hebt besteld. Ik heb 3-11 besteld onder vermelding dat het 3 a 4 weken zou duren. Moet ik nu 5 a 6 weken vanaf 20-10 wachten of 5 a 6 weken vanaf 3-11?

 

Echt zeer onduidelijk en misleidend hoe jullie met de mensen hier omgaan.

Levertijd is altijd vanaf besteldatum, heb vanochtend nog contact gehad met de klantenservice via de chat

Reputatie 1

Ze zeggen:

 

We proberen de leverdatum van je toestel zo nauwkeurig mogelijk te voorspellen. Het kan echter zo zijn dat ineens heel veel mensen hetzelfde toestel willen. Hierdoor duurt het langer voor we de toestellen bij iedereen geleverd krijgen

 

Hoe kan het dan dat er later bezorgd wordt? Ze zeggen namelijk ook:

Onze regel is: bestel je de iPhone eerder, dan krijg je de iPhone ook eerder. 

 

Concreet zou dat inhouden dat het enkel verlaat voor nieuwe bestellingen zou moeten zijn. Waarom dan nu ineens voor alle bestaande bestellingen ook al? Volgens mij hebben ze het voorraadbeheer gewoon erg slecht op orde.

Reputatie 2

Daar vervloog de hoop op een iPhone voor het eind van de week. 21 oktober besteld is straks dus rond 1 december geleverd…

Ik kreeg ook de sms over de verlate levertijd, grappig… ik had tot nu toe nog niks persoonlijks gehoord over een leverdatum.

Erg jammer van de manier van communicatie @Hajar en @T-Mobile.

Reputatie 1

T-mobile moet nu gewoon hun klanten de mogelijkheid geven om hun orders te kunnen annuleren. Dit gaat nergens meer over

Heb er ook over na zitten denken om dat te doen. Echter heeft Apple zelf volgens mij gewoon problemen met leveren dus dit heb je overal. Denk dat je dus daarom beter in de rij kan blijven staan zeg maar. Wie het eerst besteld krijgt het eerst, uit de rij stappen is alleen maar zonde dan

Je hebt waarschijnlijk gelijk. Was even de eerste bozige reactie van me. Heb gelijk even verder gegoogled en zag dat dit indd het geval is. Alleen vind ik de summiere updates en het uitblijven van updates per mail naar de klanten vanuit T-mobile wel schandalig. Zo ga je niet met je klanten om. 
Via deze link is meer info te vinden dan T-mobile zelf geeft: https://www.google.nl/amp/s/www.iphoned.nl/tips/nieuwe-iphone-levertijd/%3famp

12 PRO Grafiet 128 GB staat er leuk dat als je hem later besteld hebt je levertijd eerder is dan dat de mensen die hem eerder bestellen!? Gaat dit nog allemaal goed daar !???

Reputatie 1

Ik word hier wel een beetje pissig om. Heb mijn iPhone op de 20e besteld. En al 2 keer is de levertijd verandert. Van 5-7 dagen naar 3-4 weken naar 5-6 weken. T-mobile is daarin ook niet geheel klantvriendelijk bezig hiermee door niet iedereen persoonlijk te benaderen. Ben toch al meer dan 10 jaar een klant van T-mobile. 

Reputatie 1

Ik heb hem geannuleerd en gewoon bij Coolblue besteld, daar waren er nog 4 op voorraad toen ik keek en nu zijn ze daar ook op. Morgen in huis.

Reputatie 4

Ik heb hem geannuleerd en gewoon bij Coolblue besteld, daar waren er nog 4 op voorraad toen ik keek en nu zijn ze daar ook op. Morgen in huis.

Voor blauw kan dat, andere kleur is daar ook uitverkocht

Bizar dit! 

geen pluspunten! Weet er iemand hoe de voorraad van de 128gb Blue bij de concurrentie is? Ervaringen met annulering bij t-mobile en kopen elders zijn welkom! Bedankt!

Reputatie 1

Ik heb hem geannuleerd en gewoon bij Coolblue besteld, daar waren er nog 4 op voorraad toen ik keek en nu zijn ze daar ook op. Morgen in huis.

Voor blauw kan dat, andere kleur is daar ook uitverkocht

Klopt, ik ben voor de 512GB blauw gegaan (was ook mijn oorspronkelijke bestelling). Scheelt onderaan de streep 120 euro o.i.d. ten opzichte van T-Mobile, maar die onwetendheid hoe lang het duurt is vervelender dan die paar euro's dat hij duurder is. Voor hetzelfde geldt krijg je na 5-6 weken weer te horen, er komen nog 2-3 weken bij. Dan is het al kerst en is die telefoon dus al 2 maanden oud, terwijl ik juist zo snel bestel omdat iPhones niet in prijs zakken. Beter snel dan laat bestellen voor hetzelfde geld.

Reputatie 1

Zucht… ik heb gewoon mijn order geannuleerd en ben voor de pro max gegaan via belsimpel.nl, daar is de levertijd 5-7 dagen en je kan gewoon abbonee blijven bij tmobile.

Zucht… ik heb gewoon mijn order geannuleerd en ben voor de pro max gegaan via belsimpel.nl, daar is de levertijd 5-7 dagen en je kan gewoon abbonee blijven bij tmobile.

Ik zit nu ook te denken dat ik beter gewoon voor de pro max had kunnen gaan zo haha.. 20 okt de ocean blue 128 gb besteld en nu dan nog 2-3 weken wachten 😭 kan mijn bestelling ook niet meer annuleren nu

Reputatie 3

Dit kan toch niet als een verassing komen? 

Just received an SMS that delivery is delayed..AGAIN. I think may be time to switch providers. Some companies appreciate their customers.

 

Reputatie 2

Komt pas op pakjesavond denk ik. 17-10 besteld 12 Pro 128GB Silver. Zonde van mijn Apple Watch die ik speciaal heb aangeschaft, over een week zal de Apple Watch met Black Friday goedkoper zijn geweest. @TMobile @Hajar wat gaan jullie hieraan doen?

Reputatie 3

ik begrijp nog niet helemaal wat er nou precies bedoelt wordt met de levertijden. Is dat 5-6 weken vanaf de datum 16-10-2020 of vanaf de besteldatum?

Reputatie 2

ik begrijp nog niet helemaal wat er nou precies bedoelt wordt met de levertijden. Is dat 5-6 weken vanaf de datum 16-10-2020 of vanaf de besteldatum?

Vanaf jouw eigen besteldatum.

Reputatie 3

dat wordt dus iets  voor onder de kerstboom dan.  :rolling_eyes:

Reputatie 1

Fout ligt bij T-Mobile. Bij Apple kan ik hem morgen ophalen als ik zou willen. Wacht nu al bijna 4 weken, duurt nu echt te lang. 
 

Eerste hit op google: Tmobile: Wees er snel bij. Zorg dat jij de IPhone 12 Pro als eerste in huis hebt...