[Info] Levertijden iPhone 12 Pro

[Info] Levertijden iPhone 12 Pro
Reputatie 7
Badge +9

 

Let op: Dit topic is verouderd. De actuele levertijden vind je in het nieuwe algemene levertijden topic: 

 

 

 

 

In dit topic vind je alle informatie over de levertijden van de waanzinnige iPhone 12 Pro! 

 

Actuele levertijden

Levertijden zijn aangepast op 24 februari 2021 om 14:49

 

Hoe kan het dat de leverdatum ineens verlaat is?

We proberen de leverdatum van je toestel zo nauwkeurig mogelijk te voorspellen. Het kan echter zo zijn dat ineens heel veel mensen hetzelfde toestel willen. Hierdoor duurt het langer voor we de toestellen bij iedereen geleverd krijgen.

 

Iemand die ik ken heeft het toestel al ontvangen, terwijl hij later besteld heeft. Hoe kan dit?

Onze regel is: bestel je de iPhone eerder, dan krijg je de iPhone ook eerder. Maar als bijvoorbeeld een bepaalde kleur enorm populair is, dan is een andere kleur sneller te leveren door ons. Zelfs als deze later besteld is.

 

Ik heb per ongeluk de verkeerde kleur/geheugencapaciteit besteld, kan ik dit nog wijzigen?

Je bestelling wijzigen kan helaas niet, omdat we jouw toestelkeuze hebben vastgelegd. Je bestelling annuleren en opnieuw plaatsen kan altijd, maar dan kom je wel achteraan de wachtrij te staan. Controleer je bestelling dus goed!

 

Voor de meestgestelde vragen kun je terecht in ons FAQ topic. Hier kun je veel informatie vinden over de nieuwe iPhones en ook al jouw vragen stellen!

Mocht je nog vragen hebben over jouw bestelling of de levertijden, laat het dan hieronder weten. We helpen je er graag bij verder!


This topic has been closed for comments

1401 reacties

Reputatie 3

ik zit ook te wachten op de iPhone 12 Pro gold. Heb hem 7 november besteld en kreeg afgelopen week een sms van T-mobile dat de levering 5-6 weken op zich laat wachten 

Reputatie 2

Zit hier al vanaf 16 oktober te wachten….. en ben bang dat het nog wel ff gaat duren !!     iPhone 12 pro 128 GB Gold

Reputatie 2

Ook weer kenmerkend dat er eerst 3-4 weken lang praktisch gezwegen werd door t-mobile. Dan wordt er eindelijk een fatsoenlijk bericht gepost, weer een nietszeggende “we luisteren naar je”.

Hoe moeilijk kan het nou zijn om iedereen (persoonlijk!) een live orderstatus te geven? Zelfs als ik met gratis bezorging op AliExpress een schroefje uit China bestel weet ik 24u per dag gedurende 2 weken levertijd waar het is en wanneer het ongeveer aan komt. Kom op @T-Mobile, het is 2020, get your shit together. Aan je abonnementen ligt het niet wat mij betreft 👍🏼

Zelfs ali express is nog sneller dan jullie, ik heb zelfde tijd een hoesje van ali besteld en tegelijkertijd iphone 12 pro op 20 oktober en die hoesje is al binnen en jullie iphone nog niet?? Hoe dan!?

Reputatie 2

Laten we vooropstellen dat we allemaal hetzelfde willen. Tevreden zijn met wat we afnemen of aanbieden. Iedereen die een iPhone heeft besteld wil gewoon tijdig kunnen genieten van een geweldig nieuw toestel, wij willen weer dat iedereen blij is met de producten en diensten die wij aanbieden. In de ideale wereld is iedereen blij. Daar streven we natuurlijk naar en zo zijn we ook op dit punt gekomen.

Om zo goed mogelijk te helpen is er iets toegezegd dat niet de bedoeling was. Het is nooit ons beleid om een financiële compensatie te bieden wanneer levertijden niet aan de verwachting voldoet. Deze zullen we dus ook niet meer toekennen.

Zoals aangegeven zijn wij afhankelijk van de levering vanuit de fabrikant. Dat is hoe het zit.

Ik vind het eerlijk gezegd belangrijker om wat te doen met wat bv. @memo061 zegt. Het gaat hier ook helemaal niet om dat geld. Het is belangrijker dat we jullie op zo’n manier informeren dat er eigenlijk helemaal geen vragen zijn. 

De community is er om met elkaar het gesprek aan te gaan en het toegankelijk te maken om dingen te delen. Dit is ook zeker bij ons aangekomen, dus fijn dat jullie dit aankaarten. We zullen de signalen ook zeker meenemen en zoals jullie gemerkt hebben is er intern al over gesproken. Uiteindelijk gaat het hierom, dat we de signalen vanuit jullie meenemen om onze dienstverlening te verbeteren. Daar worden we allemaal blij van, want daar hebben we allemaal wat aan. Dus dank jullie wel voor al deze meldingen! We zullen dit zeker meenemen om toekomstige verwachtingen beter te kunnen managen. 

Voor nu ga ik afsluiten en ik wens iedereen een fijne avond! :pray:

 

Fijn dat er tenminste weer eens iemand van tmobile reageert.…

ik vraag me wel heel hard af wat jullie nu voor ons gaan doen. Heel fijn om te weten dat jullie de dienstverlening in de toekomst willen verbeteren, maar ondertussen zijn de levertijden (schijnbaar) nog steeds niet correct / up-to-date in bovenstaand overzicht. 
Ook heb ik persoonlijk nog steeds niet gehoord waarom mijn order tot 2x toe gecanceld is en daardoor van besteldatum is veranderd. Ja, iets met de shop in t systeem klopte niet, maar die klopte wel, stond ook correct op mijn orderbevestiging. 
Ik ben al klant sinds dutchtone / Orange… ook met mijn thuis netwerk… maar door hoe jullie nu omgaan met jullie vaste & nieuwe klanten, ben ik daar heel hard over aan het twijfelen. 
Ik ben altijd heel tevreden over het netwerk, maar de klantenservice is echt ongelooflijk slecht momenteel. 
Het zou al zoveel gescheeld hebben als jullie gewoon meteen eerlijk waren geweest, en jullie excuses hadden aangeboden voor de ontstane wachttijden, doordat er leveringsproblemen waren en jullie geen datums konden garanderen. Ipv de klanten die de 16de besteld hebben te verzekeren dat hun telefoons de 23ste geleverd / opgehaald konden worden. 
En dan nu dat sommige mensen compensatie hebben gekregen en anderen niet… 

Maar nog steeds… geen duidelijkheid over wanneer er weer leveringen gaan plaatsvinden…. 

heel jammer... 

maar ik ben erg benieuwd naar jullie reactie....

Reputatie 2

Zit hier al vanaf 16 oktober te wachten….. en ben bang dat het nog wel ff gaat duren !!     iPhone 12 pro 128 GB Gold

Ik ook vanaf de 16de… iPhone 12 pro 256gb gold...

Reputatie 2

Natuurlijk heel ‘makkelijk’ om te zeggen dat jullie afhankelijk zijn van de levering van Apple. En dat zal ook wel. Echter mag ik toch aannemen dat zij jullie ook op de hoogte houden of dat jullie kunnen traceren hoever dat proces nu is?! Anno 2020

Reputatie 3

Beste T-Mobile,

 

Ik wil de status van mijn telefoon weten maar ik krijg een link naar dit forum.

Daarop staat niet mijn specifieke status maar een levertijd van 3-4 weken die nu opeens 5-6 weken.

Hoe kan ik WEL mijn eigen status achterhalen ?

Er moet ergens toch een idee zitten als jullie toestellen binnen krijgen naar wie die gaan ? (nummertje trek-systeem)

Reputatie 2

Beste T-Mobile,

 

Ik wil de status van mijn telefoon weten maar ik krijg een link naar dit forum.

Daarop staat niet mijn specifieke status maar een levertijd van 3-4 weken die nu opeens 5-6 weken.

Hoe kan ik WEL mijn eigen status achterhalen ?

Er moet ergens toch een idee zitten als jullie toestellen binnen krijgen naar wie die gaan ? (nummertje trek-systeem)

Bekijk even al het commentaar in de reacties hierboven, dan zie je dat niemand een persoonlijke update ontvangt tot op het moment dat je iPhone ingeladen wordt door AMP of hij af te halen is in de gekozen winkel.

Reputatie 3

Beste T-Mobile,

 

Ik wil de status van mijn telefoon weten maar ik krijg een link naar dit forum.

Daarop staat niet mijn specifieke status maar een levertijd van 3-4 weken die nu opeens 5-6 weken.

Hoe kan ik WEL mijn eigen status achterhalen ?

Er moet ergens toch een idee zitten als jullie toestellen binnen krijgen naar wie die gaan ? (nummertje trek-systeem)

Bekijk even al het commentaar in de reacties hierboven, dan zie je dat niemand een persoonlijke update ontvangt tot op het moment dat je iPhone ingeladen wordt door AMP of hij af te halen is in de gekozen winkel.

Dat snap ik. Maar dat is toch van de zotte eigenlijk ? In mijn geval nog zakelijk ook.

Op volgorde van bestellen en op volgorde van je orders-binnenkomst kan je toch een ruwe schatting maken ?

Ik heb tmobile zakelijk gebeld maar die zeggen dat het aan apple ligt en dat ze niets kunnen doen.

De eerste mensen hadden geluk. Levertijd is nu 5-6 weken voor iphone 12 pro 128gb blauw.

Toen ik bestelde was het 3-4 weken en maximaal echt 4 weken. hmmm

 

Interessant : Coolblue heeft deze gewoon op voorraad….

https://www.coolblue.nl/product/871107/apple-iphone-12-pro-128gb-pacific-blue.html

Reputatie 4

Beste T-Mobile,

 

Ik wil de status van mijn telefoon weten maar ik krijg een link naar dit forum.

Daarop staat niet mijn specifieke status maar een levertijd van 3-4 weken die nu opeens 5-6 weken.

Hoe kan ik WEL mijn eigen status achterhalen ?

Er moet ergens toch een idee zitten als jullie toestellen binnen krijgen naar wie die gaan ? (nummertje trek-systeem)

Bekijk even al het commentaar in de reacties hierboven, dan zie je dat niemand een persoonlijke update ontvangt tot op het moment dat je iPhone ingeladen wordt door AMP of hij af te halen is in de gekozen winkel.

Dat snap ik. Maar dat is toch van de zotte eigenlijk ? In mijn geval nog zakelijk ook.

Op volgorde van bestellen en op volgorde van je orders-binnenkomst kan je toch een ruwe schatting maken ?

Ik heb tmobile zakelijk gebeld maar die zeggen dat het aan apple ligt en dat ze niets kunnen doen.

De eerste mensen hadden geluk. Levertijd is nu 5-6 weken voor iphone 12 pro 128gb blauw.

Toen ik bestelde was het 3-4 weken en maximaal echt 4 weken. hmmm

 

Interessant : Coolblue heeft deze gewoon op voorraad….

https://www.coolblue.nl/product/871107/apple-iphone-12-pro-128gb-pacific-blue.html

Ook dit soort zaken zijn al vaker gevraagd en uitgelegd. Als ie daar op voorraad is annuleer je hem toch hier en bestel je hem daar

Reputatie 1

Yesss as vrijdag wordt mijn telefoon geleverd. 
graffiet 128 gb. Besteld op 21 november. 
 

mijn God als ik al deze reacties lees 🙈 chill out mensen. Ik heb nog geen enkel jaar meegemaakt dat ik mijn telefoon eerder had. Je weet dat je moet wachten op je iPhone als ie net uit is. Als je dat niet wilt andere telefoon bestellen 🤷🏼‍♀️ Ja tuurlijk keek ik iedere dag of ik al bericht had. Je bent enthousiast en wil die telefoon! Maar dat is je eigen enthousiasme kun je andere niet de schuld van geven. 
 

Geduld mensen komt vanzelf! Mijn geduld is ook geloond 😍

Reputatie 2

Yesss as vrijdag wordt mijn telefoon geleverd. 
graffiet 128 gb. Besteld op 21 november. 
 

mijn God als ik al deze reacties lees 🙈 chill out mensen. Ik heb nog geen enkel jaar meegemaakt dat ik mijn telefoon eerder had. Je weet dat je moet wachten op je iPhone als ie net uit is. Als je dat niet wilt andere telefoon bestellen 🤷🏼‍♀️ Ja tuurlijk keek ik iedere dag of ik al bericht had. Je bent enthousiast en wil die telefoon! Maar dat is je eigen enthousiasme kun je andere niet de schuld van geven. 
 

Geduld mensen komt vanzelf! Mijn geduld is ook geloond 😍

Ik heb mijn bestellingen ieder jaar netjes gekregen op de eerste dag, dus pre order geplaatst, en op de release date ontvangen. 
Dat ik moet wachten is tot daar aan toe, maar de fouten die dit jaar zijn gemaakt, dat is de issue. 
 

maar… on a different note, goed om te horen dat er weer uitleveringen plaatsvinden, veel plezier ermee!

Reputatie 2

Hier ook bericht gehad. Mijn telefoon grafiet 128GB ligt klaar in de winkel en kan hem dadelijk ophalen. Er zijn dus weer telefoons geleverd.

Reputatie 2

19-10 besteld

Reputatie 1

Hier ook bericht gehad. Mijn telefoon grafiet 128GB ligt klaar in de winkel en kan hem dadelijk ophalen. Er zijn dus weer telefoons geleverd.

Dan houd ik hoop dat ik zsm een bericht krijg voor Den Haag gezien wij dezelfde besteldatum en hetzelfde model gemeen hebben! In ieder geval veel plezier gewenst met denieuwe iPhone! :)

Weken gewacht op T-mobile, maar helaas… Bestelling geannuleerd en 2 dagen geleden via belsimpel besteld, telefoon (128gb pro graphite) vandaag al ontvangen! Hulde aan belsimpel en erg jammer dat t-mobile niet tijdig kan leveren. Andere account managers aannemen die wel goed onderhandelen met Apple 🙂.

Hier even een positief bericht.

Apple iPhone 12 Pro 256GB Blauw

27-10 Besteld

16-11 Binnen gekregen

Betreft zakelijk abonnement

 

iPhone 12 Pro 256GB Grafiet.

Op vrijdag 23.10 besteld, tijdens de bestelling van T-Mobile medewerker een levertijd van 26 of 27.10 doorgekregen.

Wordt uiteindelijk a.s. vrijdag, 20.11, geleverd, dus conform de huidige 4 weken levertijd.

Reputatie 2

Is er iemand die silver 128gb 12 pro  heeft ontvangen?

Reputatie 1

Hier even een positief bericht.

Apple iPhone 12 Pro 256GB Blauw

27-10 Besteld

16-11 Binnen gekregen

Betreft zakelijk abonnement

 

Zelf de Apple iPhone 12 Pro 512GB Blauw op 25-10 besteld. Zal waarschijnlijk nog we ff duren omdat die populairder is dan de 256GB, maar hopelijk dan ook snel als ik dit lees.

Reputatie 1

Hier even een positief bericht.

Apple iPhone 12 Pro 256GB Blauw

27-10 Besteld

16-11 Binnen gekregen

Betreft zakelijk abonnement

 

Zelf de Apple iPhone 12 Pro 512GB Blauw op 25-10 besteld. Zal waarschijnlijk nog we ff duren omdat die populairder is dan de 256GB, maar hopelijk dan ook snel als ik dit lees. 

Ik heb de iPhone 12 Pro 128 gb Blauw besteld, op 22/10, tot nog toe niks gehoord. Privé abbo 

Reputatie 1

Hier even een positief bericht.

Apple iPhone 12 Pro 256GB Blauw

27-10 Besteld

16-11 Binnen gekregen

Betreft zakelijk abonnement

 

Zelf de Apple iPhone 12 Pro 512GB Blauw op 25-10 besteld. Zal waarschijnlijk nog we ff duren omdat die populairder is dan de 256GB, maar hopelijk dan ook snel als ik dit lees. 

Ik heb de iPhone 12 Pro 128 gb Blauw besteld, op 22/10, tot nog toe niks gehoord. Privé abbo 

Denk niet dat zakelijk of prive abbo invloed heeft, aangezien dit natuurlijk gewoon het abonnement is en niet toestel zelf.

Reputatie 4

Ik keek net gewoon weer eens even op de site van T-Mobile bij de iPhone 12 Pro. Ik zag dat de huidige levertijd volgens de site voor de blauwe intussen 6-8 weken is.

Voor zilver en goud staat ie nog op 5-6 weken en voor zwart staat ie op 4-5 weken. Dit wel allemaal voor de 128GB variant.

Reputatie 7
Badge +15

Hmm gister was het nog 5 of 6 weken voor 128 GB en 256/512GB 3 of 4 weken.