[Info] Levertijden iPhone 12 Pro

[Info] Levertijden iPhone 12 Pro
Reputatie 7
Badge +9

 

Let op: Dit topic is verouderd. De actuele levertijden vind je in het nieuwe algemene levertijden topic: 

 

 

 

 

In dit topic vind je alle informatie over de levertijden van de waanzinnige iPhone 12 Pro! 

 

Actuele levertijden

Levertijden zijn aangepast op 24 februari 2021 om 14:49

 

Hoe kan het dat de leverdatum ineens verlaat is?

We proberen de leverdatum van je toestel zo nauwkeurig mogelijk te voorspellen. Het kan echter zo zijn dat ineens heel veel mensen hetzelfde toestel willen. Hierdoor duurt het langer voor we de toestellen bij iedereen geleverd krijgen.

 

Iemand die ik ken heeft het toestel al ontvangen, terwijl hij later besteld heeft. Hoe kan dit?

Onze regel is: bestel je de iPhone eerder, dan krijg je de iPhone ook eerder. Maar als bijvoorbeeld een bepaalde kleur enorm populair is, dan is een andere kleur sneller te leveren door ons. Zelfs als deze later besteld is.

 

Ik heb per ongeluk de verkeerde kleur/geheugencapaciteit besteld, kan ik dit nog wijzigen?

Je bestelling wijzigen kan helaas niet, omdat we jouw toestelkeuze hebben vastgelegd. Je bestelling annuleren en opnieuw plaatsen kan altijd, maar dan kom je wel achteraan de wachtrij te staan. Controleer je bestelling dus goed!

 

Voor de meestgestelde vragen kun je terecht in ons FAQ topic. Hier kun je veel informatie vinden over de nieuwe iPhones en ook al jouw vragen stellen!

Mocht je nog vragen hebben over jouw bestelling of de levertijden, laat het dan hieronder weten. We helpen je er graag bij verder!


This topic has been closed for comments

1401 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi @susitha 

ik heb je bestelling gecontroleerd en die is goedgekeurd. Je ontvangt een bericht van de T-Mobile Shop collega’s zodra je toestel klaarligt in de shop. Ik wens je een mooi weekend toe!

Vandaag mail gehad van AMP voor 128GB pacific blue besteld op 20-10

In welke regio woon je als ik het mag vragen? en top om te horen dat je wel hebt gekregen, ik wacht nog op een AMP mail haha

Regio Zuid Holland Zuid

Ik heb op 7 november besteld en kon altijd netjes de status van mijn bestelling zien via de site, alleen geeft hij sinds vandaag een foutmelding? Betekent dit dat er iets mis is met mijn bestelling??

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Marveaux 

Heb je je bestelling gecontroleerd via deze pagina?

https://www.t-mobile.nl/klantenservice/bestelling-en-abonnement/alles-over-je-bestelling/bestelstatus

En wat is de foutmelding?

 

Hello so i ordered my iphone blue 128gb on 27 of October. The thing is I'm traveling on 11 December and i didn't hear anything till now and I'll be away for 3 month. So ya, if i won't get it before that date! Can i cancel it? Hopefully i can get it before. But from what i see probably not!

Thanks 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Elsayad96 

Can you send me a private message with your order number, name, birth-date, full address and the last 4 numbers of your account number? I will check the status of your order.

@Hajar @David.  Bestelling geplaatst op 22-10 voor iPhone 12Pro 128GB Blauw….. ik ga op vakantie op 13 december voor een paar maanden dus ik weet niet als ik mijn bestelling kunnen annuleren of welke andere mogelijkheden er zijn…

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Rgeerman 

De levertijden staan momenteel op 6 tot 8 weken vanaf besteldatum. Ik kan je niet garanderen dat je je toestel voor de 13e hebt. Dat kan zeker, maar het kan ook zijn dat er ineens een vertraging is vanwege de voorraad. Ik kan je daarom niets garanderen en is de keus helemaal aan jou over wat je nu zou willen doen. 

Ik kan mijn bestelling niet controleren. Elke keer als ik gegevens in toets geeft het aan dat er een foutmelding is.

Hallo!

Ik heb op 23-10 een bevestiging gehad van mijn bestelling, alleen heb ik nooit een ordernummer gehad. Wanneer ik inlog zie ik ook nergens dat ik iets besteld heb. Is dit nummer wel bekend of gaat er iets mis?

Ook heb ik vóór vorige week elke week een SMS gehad met de melding dat de levertijd niet is gelukt. Sinds vorige week hoor ik niks meer, klopt dit?

Reputatie 2

Hallo!

Ik heb op 23-10 een bevestiging gehad van mijn bestelling, alleen heb ik nooit een ordernummer gehad. Wanneer ik inlog zie ik ook nergens dat ik iets besteld heb. Is dit nummer wel bekend of gaat er iets mis?

Ook heb ik vóór vorige week elke week een SMS gehad met de melding dat de levertijd niet is gelukt. Sinds vorige week hoor ik niks meer, klopt dit?

Wees blij dat je sms’jes ontvangt, ik heb op 24 oktober besteld en ik heb nooit een sms ontvangen 🙂 alleen een eenmalige bevestiging via mail.

Reputatie 1

Ik heb 23 Oktober de Iphone 12 pro besteld, heb meteen gevraagd of 2 tot 4 weken geen 4 tot 6 weken wordt.. Het antwoord was nee, nou ze had nog gelijk ook, inmiddels zit ik op 6 tot 8 weken.

Hi @Rgeerman 

De levertijden staan momenteel op 6 tot 8 weken vanaf besteldatum. Ik kan je niet garanderen dat je je toestel voor de 13e hebt. Dat kan zeker, maar het kan ook zijn dat er ineens een vertraging is vanwege de voorraad. Ik kan je daarom niets garanderen en is de keus helemaal aan jou over wat je nu zou willen doen. 

Dag Hajar

 

wanneer wordt er weer voorraad verwacht? Is er een datum bekend?

Reputatie 3

Ik ben confuus door de levertijden in de start post.

Daar staat een besteldatum bij in oktober.

Ik heb 4 november 2020 besteld (iphone 12 pro 128gb blue) en toen was de levertijd 3-4 weken. Daar heb ik nog over gebeld en de medewerker zei “ hou maar 3-4 weken aan met vermoedelijk 4 weken” 

Ik snap gewoon niet dat Tmobile niet snapt hoe voorraad en inkoop werkt.

Je weet toch wat er besteld is bij Apple en hoeveel klanten bij jou bestellen.

Dan weet je toch of de volgende telefoon die binnenkomt voor klant X is en die daarna voor klant Y.

Hoe moeilijk kan dit zijn ?

Reputatie 1

Goeiemorgen allemaal,

ik heb afgesproken om een 12 pro goud  (besteld op 3 november) in de shop af te halen, kan ik deze leverdatumlijst dan ook aanhouden? Ik kan namelijk in mijn account de voortgang van de bestelling niet volgen en de shop is niet te benaderen.

 

groetjes sandra

Reputatie 4

Goeiemorgen allemaal,

ik heb afgesproken om een 12 pro goud  (besteld op 3 november) in de shop af te halen, kan ik deze leverdatumlijst dan ook aanhouden? Ik kan namelijk in mijn account de voortgang van de bestelling niet volgen en de shop is niet te benaderen.

 

groetjes sandra

Levertijd geld altijd vanaf je eigen besteldatum, houd dus de tijd aan die bij jou telefoon hoort vanaf je eigen datum.

Reputatie 1

Goeiemorgen allemaal,

ik heb afgesproken om een 12 pro goud  (besteld op 3 november) in de shop af te halen, kan ik deze leverdatumlijst dan ook aanhouden? Ik kan namelijk in mijn account de voortgang van de bestelling niet volgen en de shop is niet te benaderen.

 

groetjes sandra

Levertijd geld altijd vanaf je eigen besteldatum, houd dus de tijd aan die bij jou telefoon hoort vanaf je eigen datum.

@carfreak_2602 , zal ik doen , dankjewel voor je reactie

Reputatie 4

Probleem is nog steeds dat Apple te weinig levert, tmobile weet nog steeds niet wat ze binnen krijgen. Zelfs de vrije verkoop dus dat er telefoon op voorraad zijn hadden ze al verwacht en is er nog niet. Ze zijn nog altijd op onwijs veel pre orders aan het wachten. 
 

Apple doet er dit jaar ‘Corona’? Vrij lang over...

Reputatie 1

Wanneer krijg ik me iphone 12 pro (blauw) binnen? Het is nu al een maand geleden dat ik hem heb besteld. (25 okt)

Reputatie 1

Ik heb 23 Oktober de Iphone 12 pro besteld, heb meteen gevraagd of 2 tot 4 weken geen 4 tot 6 weken wordt.. Het antwoord was nee, nou ze had nog gelijk ook, inmiddels zit ik op 6 tot 8 weken.

Ik ook man bro

Reputatie 1

16 oktober de iPhone 12 pro besteld, zogenaamd 23 oktober zouden ze leveren. Daarna verlengd met 2 tot 3 weken, toen het bijna 3 weken was werden het er opeens 5 tot 6 weken...belde vorige week, en er werd mij verzekerd dat ik hem voor einde van de week zou ontvangen. Niks gehoord dus vandaag maar weer gaan bellen krijg ik opeens te horen dat het weer met 3 weken word uitgesteld! Wat een communicatie jongens! Top geregeld bij t streepje mobile maar niet heus! Ze nemen de klanten totaal niet serieus, ik ga maar een andere provider uitzoeken...1 die op zijn minst een terugkoppeling aan zijn klanten geeft, houdoe!

Reputatie 7

Goedemiddag allemaal,

De besteldatum van de iPhone Pro 12 Goud 256 GB is zojuist aangepast. De rest van de besteldata en levertijden blijven op dit moment hetzelfde.

Wanneer er een nieuwe update is dan laten we het direct weer weten natuurlijk!

Reputatie 1

Goedemiddag allemaal,

De besteldatum van de iPhone Pro 12 Goud 256 GB is zojuist aangepast. De rest van de besteldata en levertijden blijven op dit moment hetzelfde.

Wanneer er een nieuwe update is dan laten we het direct weer weten natuurlijk!

 

Hahhaha, clown! Heb je nog het lef om updates te plaatsen? Gaat tmobile zich daar wel aan kunnen houden? Of over paar weken weer veranderen? Hoe zit het met de datums die al gepasseerd zijn dan? Als ik Tmobile was zou ik maar gwn niks meer posten, jullie zetten jezelf voor schut!

Reputatie 7

@Klant0182 

Bedankt voor je feedback, zeer vriendelijk verwoord ook. Ik begrijp dat het balen is dat je langer moet wachten, maar iets anders kan ik er ook niet van maken. 

We blijven hoe dan ook updates plaatsen als er veranderingen optreden. Je hoeft ze niet te lezen natuurlijk, je kunt ook gewoon afwachten tot je bericht krijgt over jouw order.

Voor nu in ieder geval nog een fijne middag toegewenst! :thumbsup:

Reputatie 1

@Klant0182

Bedankt voor je feedback, zeer vriendelijk verwoord ook. Ik begrijp dat het balen is dat je langer moet wachten, maar iets anders kan ik er ook niet van maken. 

We blijven hoe dan ook updates plaatsen als er veranderingen optreden. Je hoeft ze niet te lezen natuurlijk, je kunt ook gewoon afwachten tot je bericht krijgt over jouw order.

Voor nu in ieder geval nog een fijne middag toegewenst! :thumbsup:

Updates plaatsen waar jullie niet aan kunnen houden...voorwat überhaupt iets plaatsen dan?Leveren op de datums die worden genoemd bespaart namelijk een hoop gezeik, en vriendelijkheid? Want de klantenservice is klantvriendelijk? Klanten worden ook vriendelijk netjes op de hoogte gehouden?

 

Balen? Weet je wat balen is, dat ze jou als een clown voor hun kar spannen om leugens te verspreiden!