[Info] Levertijden iPhone 12 Pro

[Info] Levertijden iPhone 12 Pro
Reputatie 7
Badge +9

 

Let op: Dit topic is verouderd. De actuele levertijden vind je in het nieuwe algemene levertijden topic: 

 

 

 

 

In dit topic vind je alle informatie over de levertijden van de waanzinnige iPhone 12 Pro! 

 

Actuele levertijden

Levertijden zijn aangepast op 24 februari 2021 om 14:49

 

Hoe kan het dat de leverdatum ineens verlaat is?

We proberen de leverdatum van je toestel zo nauwkeurig mogelijk te voorspellen. Het kan echter zo zijn dat ineens heel veel mensen hetzelfde toestel willen. Hierdoor duurt het langer voor we de toestellen bij iedereen geleverd krijgen.

 

Iemand die ik ken heeft het toestel al ontvangen, terwijl hij later besteld heeft. Hoe kan dit?

Onze regel is: bestel je de iPhone eerder, dan krijg je de iPhone ook eerder. Maar als bijvoorbeeld een bepaalde kleur enorm populair is, dan is een andere kleur sneller te leveren door ons. Zelfs als deze later besteld is.

 

Ik heb per ongeluk de verkeerde kleur/geheugencapaciteit besteld, kan ik dit nog wijzigen?

Je bestelling wijzigen kan helaas niet, omdat we jouw toestelkeuze hebben vastgelegd. Je bestelling annuleren en opnieuw plaatsen kan altijd, maar dan kom je wel achteraan de wachtrij te staan. Controleer je bestelling dus goed!

 

Voor de meestgestelde vragen kun je terecht in ons FAQ topic. Hier kun je veel informatie vinden over de nieuwe iPhones en ook al jouw vragen stellen!

Mocht je nog vragen hebben over jouw bestelling of de levertijden, laat het dan hieronder weten. We helpen je er graag bij verder!


This topic has been closed for comments

1401 reacties

Reputatie 3

Hoe kunnen er geen updates zijn voor 128 gb blauw als klanten al langer dan 8 weken wachten? Dan is 6-8 weken levertijd toch al gepasseerd? Waarom negeren jullie dit? 

kom eens met eerlijke antwoorden in plaats van dit geneuzel. 

Zelf ben ik ook al over de 8 weken wachttijd heen, iphone 12 blauw 128gb. Wanneer krijg ik hier iets over te horen? Het betreft een winkelbestelling die is overgezet naar een bezorg bestelling. Bestelnummer: (winkel) 51388617 (bezorg) 55625579

Reputatie 1

Goedemorgen allemaal,

Op dit moment heb ik geen update over de levertijden, maar wilde wel alvast een antwoord geven voor iedereen die een vraag of twijfel had over zijn/haar plek in de wachtrij nadat de order was omgezet. 

Ik wil nogmaals benadrukken dat jouw plek in de wachtrij niet veranderd is nadat je order is veranderd van ophalen in de winkel naar een bestelling die geleverd wordt door de koeriersdienst. Als je nummer 5 in de rij was, dan blijf je #5 na de wijziging, daar verandert niks aan. Mocht er een fout zijn gemaakt in jouw order, dan kan dit aangepast worden en ook dan blijft jouw plek in de rij hetzelfde.

Waarom dit door collega's via andere kanalen wordt tegengesproken durf ik niet te zeggen, maar ik heb gezorgd dat iedereen nogmaals dezelfde informatie krijgt, zodat er geen foutieve informatie wordt gegeven aan de telefoon of via welk contactkanaal dan ook en er geen verwarring/twijfel meer wordt gezaaid. 

Mochten er nog andere vragen zijn dan horen we het graag en anders tot de volgende update! :wave:

Beste @David ,

Heb niet echt het gevoel dat wat jij zegt klopt. Dit omdat ik 17 oktober een bestelling heb geplaatst en nog steeds geen bericht heb ontvangen qua omzetting. Terwijl anderen die na mij hebben besteld wel al zo’n bericht hebben ontvangen en zelfs een bezorg afspraak hebben kunnen afspreken.

Hoe zit het hiermee? 
Ordernummer: 50779170

Reputatie 4

Goedemorgen allemaal,

Op dit moment heb ik geen update over de levertijden, maar wilde wel alvast een antwoord geven voor iedereen die een vraag of twijfel had over zijn/haar plek in de wachtrij nadat de order was omgezet. 

Ik wil nogmaals benadrukken dat jouw plek in de wachtrij niet veranderd is nadat je order is veranderd van ophalen in de winkel naar een bestelling die geleverd wordt door de koeriersdienst. Als je nummer 5 in de rij was, dan blijf je #5 na de wijziging, daar verandert niks aan. Mocht er een fout zijn gemaakt in jouw order, dan kan dit aangepast worden en ook dan blijft jouw plek in de rij hetzelfde.

Waarom dit door collega's via andere kanalen wordt tegengesproken durf ik niet te zeggen, maar ik heb gezorgd dat iedereen nogmaals dezelfde informatie krijgt, zodat er geen foutieve informatie wordt gegeven aan de telefoon of via welk contactkanaal dan ook en er geen verwarring/twijfel meer wordt gezaaid. 

Mochten er nog andere vragen zijn dan horen we het graag en anders tot de volgende update! :wave:

 

 

Zoals eerder gevraagd door @RobbertF zou het wel zo fijn zijn om gewoon antwoordt te geven op de levertijden.. 

Nu we toch al aan het lijntje zitten kunnen jullie net zo goed al de levertijd van 6-8 naar 8-10 verplaatsen. Jullie kunnen momenteel dit alles toch niet meer nakomen (leveren voor 2021). Dus geef dan nog wat beter valse hoop, gezien we de afgelopen valse hoop al voorbij zijn.


 

  • iPhone 12 Pro 128GB Blauw

 

@MMoradi1 : 17 oktober 2020 besteld 

@Lorry75 : 22 oktober 2020 om 19:38

@DirkOntwerpt: 23 oktober 2020 om 10:34

@Eman010 : 23 oktober 2020 om 13:22 

@Le-kwaSon : 23 oktober 2020 om 15:05    

@michael : 23 oktober 15:46 geen bericht  

@A. Dahmani : 24 oktober 2020 besteld om 13:30         

@RobbertF : 25 oktober 2020 om 16:15 uur

@aminaarkhaoui : 27 oktober 2020 om 20:05 

@hans030 :  3 november 2020 om 14:44

 

  • iPhone 12 Pro 128GB Goud

@ctabiz : besteld zondag 8 november 10:37, bezorging op 23 december

@Batool : besteld donderdag 12 november, bezorging op 24 december 

 

 

 

  • iPhone 12 Pro 128GB Zwart

 

  

  • iPhone 12 Pro 128GB Zilver

I have ordered a Iphone 12 Pro 512GB Grey on 22 November with order number(53936496) and then it becomes a delivery order on 16 December with order number (55621201). I am in my fifth week and still no news. Will we be receiving them before the newer model released September 2021 next year?

Reputatie 7

Goedemiddag,

De besteldata van de iPhone 12 Pro Zilver 128 en 256 GB zijn zojuist aangepast. De andere data in de tabel blijven voor nu hetzelfde, maar hier verwacht ik ook zeer binnenkort een update over te kunnen melden. Wanneer deze update voor handen is laat ik het hier weer direct weten.

Reputatie 1

haha ik gokte met bestellen op de minst populaire kleur en koos antraciet, bleek toch grijs het minst populair te zijn (of bij toeval gewoon beste leverbaar).

Blauw is nieuw, dus velen willen die kleur hebben… en dan zal je wat langer moeten wachten :)
Ik knal die telefoon meteen in een hoesje dus zie niets van die kleur haha.

We wachten af David.

Reputatie 1

Het is echt te bizar voor woorden dat de 8 weken zijn gepasseerd, en T-Mobile steeds onze vragen ontwijkt. Waarom beloven jullie een levertijd wat allang verstreken is. Hoe gaan jullie om met jullie klanten? Continu slaan jullie de plank mis, en dan kan ik jullie niks kwalijk nemen over jullie levering vanuit Apple maar wel over jullie verdomd slechte service.

Ik wil nogmaals benadrukken dat jouw plek in de wachtrij niet veranderd is nadat je order is veranderd van ophalen in de winkel naar een bestelling die geleverd wordt door de koeriersdienst. 

 

Waarom dit door collega's via andere kanalen wordt tegengesproken durf ik niet te zeggen, maar ik heb gezorgd dat iedereen nogmaals dezelfde informatie krijgt, zodat er geen foutieve informatie wordt gegeven aan de telefoon of via welk contactkanaal dan ook en er geen verwarring/twijfel meer wordt gezaaid. 

 

Ik kan inmiddels zeggen dat ik een afspraak heb met AMP, gaat voor de meeschrijvers om de 12 pro 128 gb Zilver, 4 november besteld. 30 december is de afspraak.

Ik begrijp vanuit mijn eigen werk heel goed hoe er miscommunicatie binnen een bedrijf kan ontstaan. Echter ik zou wel adviseren om jullie callcenter, die vast extern is, met dit soort issues niet te laten pushen op upsell. Dat is hetgene wat me misschien wel het meeste irriteerde, wat een ontzettende ******** was dat. Nul empathie, en me wel allerlei andere zooi aan proberen te smeren terwijl de vraag was om de fout van t-mobile te corrigeren. 
 

Maar dank voor de feedback en hopelijk is de rest vd organisatie nu ook op dezelfde lijn

Waarom zeggen jullie 6-8 weken als je dat niet waarvan maken ik ben al dik over de 8 weken heen en heb nog steeds geen telefoon 

volgens mij kunnen jullie beter een eerlijke levertijd aan geven 

Ik wacht nu 7 weken (besteld op 6 november) op mijn iphone 12 pro blauw 256gb en na de vele reacties hier gelezen te hebben maak ik me zorgen over de levertijd. Kan ik mijn telefoon dit jaar nog tegemoet zien?

Reputatie 4

Ik wacht nu 7 weken (besteld op 6 november) op mijn iphone 12 pro blauw 256gb en na de vele reacties hier gelezen te hebben maak ik me zorgen over de levertijd. Kan ik mijn telefoon dit jaar nog tegemoet zien?

 

Ga daar maar niet vanuit, de meeste waaronder ik gaan de 9de week in. Zonder maar iets gehoord te hebben over AMP dat ze de telefoon in ontvangst hebben genomen en een afspraak willen maken. Daar gelaten dat als je deze week bericht zou krijgen, je niet nog een afspraak kan maken voor volgende week. (vorige week heeft iemand een afspraak weten te maken voor de 30st….)

Ik zie het allemaal somber in, en er is niets maar dan ook niets van empathie in de lucht te vinden vanuit t-mobile. Los van het beloven ons zo snel mogelijk te willen voorzien van ons toestel. 

 

Wanneer worden er weer iphone 12 pro oceanblue geleverd?
Op CoolBlue was van de week 30 a 40 geleverd en hoe zit het bij T-mobile? ik wacht al 8 weken op mijn mobiel.

Reputatie 4

Wanneer worden er weer iphone 12 pro oceanblue geleverd?
Op CoolBlue was van de week 30 a 40 geleverd en hoe zit het bij T-mobile? ik wacht al 8 weken op mijn mobiel.

 

Pas geleden via zakelijke kennissen gehoord dat nederland mondjesmaat wordt bevoorraad met dit model. Echter durft t-mobile dit niet te zeggen, en weten wij dus niet waar wij aan toe zijn. Tenminste… ik weet dat nu ik toch week 9 in ga de telefoon pas begin januari op zijn vroegst in mijn handen heb..

Reputatie 1

Like als je over je levertijd heen bent. en je een compensatie wilt. bijvoorbeeld aansluitkosten+toestelbetaling terugstorten.

Reputatie 4

Like als je over je levertijd heen bent. en je een compensatie wilt. bijvoorbeeld aansluitkosten+toestelbetaling terugstorten.

 

Hahaha zou mooizijn, echter had ik geen aansluitkosten.. En gaan ze nooooooooit mijn toestel aanbetaling terug storten 😂😂.

Reputatie 1

Like als je over je levertijd heen bent. en je een compensatie wilt. bijvoorbeeld aansluitkosten+toestelbetaling terugstorten.

 

Hahaha zou mooizijn, echter had ik geen aansluitkosten.. En gaan ze nooooooooit mijn toestel aanbetaling terug storten 😂😂.

 

iedereen die wacht moeten gewoon met ze allen hoofdkantoor mobiele bezetten.

Reputatie 2

Like als je over je levertijd heen bent. en je een compensatie wilt. bijvoorbeeld aansluitkosten+toestelbetaling terugstorten.

Dan liever de iPhone 12 pro (max) 128GB blue, die wel direct leverbaar is hahaha

Reputatie 1

Die moderators hier verkondigen al weken lang leugen na leugen en iedereen slikt t voor zoete koek.. Betaald worden om mensen voor te liegen, ongekend.. En dan zijn sommige idioten nog blij hier dat ze hun telefoon na 10 weken mogen verwachten.. De omgekeerde wereld gewoon. Probeer jij maar eens je factuur 10 weken later te betalen.

Wordt dit nog wel bijgehouden?

Reputatie 2

like als je meerdere keren per dag je mail en je spam checked, of je niet toch een mailtje van AMP hebt gemist… en maar niks hoort van T-Mo… #frustrerend

Reputatie 3

Ik twijfel al weken of ik mijn tmobile order zou annuleren of niet.
Maar dat is precies wat er gaande is : T-Mobile is niet concreet en houdt ons allemaal aan het lijntje.

Ik zou 3-4 weken levertijd hebben. Inmiddels is het 7.
Hoeveel komt er nog bij ? Als ik nu bij Apple bestel is de levering 12-19 januari.
Als ik nu bij KPN bestel staat er “leverbaar vanaf begin januari” 

Wat is wijsheid….

Reputatie 3

“Beste klant, geen zorgen, we zijn je iPhone bestelling niet vergeten! Doordat de iPhones enorm populair zijn, wacht je langer op je toestel dan je misschien verwachtte. We houden je graag op de hoogte. Zodra je toestel op voorraad is, laten we het je meteen weten. Bedankt voor je geduld! Groeten, T-Mobile”
 

hahahaha wat een grap. “We houden je graag op de hoogte”, daar merk ik niks van. De 9e week is ingegaan. Dit smsje had begin vorige week moeten komen.

maar, nog steeds geen updates hier op de community, waar T-Mobile steeds naar verwijst als zijne de “Golden Source of Information”. 
 

Het is dat ik geen zin heb bij een andere provider weer achteraan in de rij aan te sluiten waardoor ik de levertijd hier maar uitzing, maar na aflopen contract zijn jullie me kwijt aan de concurrent. 

23-10 besteld, nog niets gehoord. Het call center; “ga het intern voor u nakijken, we bellen u morgen terug”.

Nooit meer teruggebeld natuurlijk, dat zou wel heel klantvriendelijk zijn. 

Wat een grap is dit, T-mobile kruip uit je slachtofferrol en kom met een duidelijk statement!

Reputatie 3

Wow.. onverwacht: zojuist sms van AMP gehad en afspraak gemaakt voor woensdag 6 januari. Ik kon 31 december als eerste datum kiezen, maar die was ineens vrij snel verdwenen. 
 

25-10 besteld, 128gb blauw. 
 

Ik mag hopen dat degenen die eerder dan ik hebben besteld inmiddels ook een afspraak hebben gemaakt.