[Info] Levertijden iPhone 12 Pro

[Info] Levertijden iPhone 12 Pro
Reputatie 7
Badge +9

 

Let op: Dit topic is verouderd. De actuele levertijden vind je in het nieuwe algemene levertijden topic: 

 

 

 

 

In dit topic vind je alle informatie over de levertijden van de waanzinnige iPhone 12 Pro! 

 

Actuele levertijden

Levertijden zijn aangepast op 24 februari 2021 om 14:49

 

Hoe kan het dat de leverdatum ineens verlaat is?

We proberen de leverdatum van je toestel zo nauwkeurig mogelijk te voorspellen. Het kan echter zo zijn dat ineens heel veel mensen hetzelfde toestel willen. Hierdoor duurt het langer voor we de toestellen bij iedereen geleverd krijgen.

 

Iemand die ik ken heeft het toestel al ontvangen, terwijl hij later besteld heeft. Hoe kan dit?

Onze regel is: bestel je de iPhone eerder, dan krijg je de iPhone ook eerder. Maar als bijvoorbeeld een bepaalde kleur enorm populair is, dan is een andere kleur sneller te leveren door ons. Zelfs als deze later besteld is.

 

Ik heb per ongeluk de verkeerde kleur/geheugencapaciteit besteld, kan ik dit nog wijzigen?

Je bestelling wijzigen kan helaas niet, omdat we jouw toestelkeuze hebben vastgelegd. Je bestelling annuleren en opnieuw plaatsen kan altijd, maar dan kom je wel achteraan de wachtrij te staan. Controleer je bestelling dus goed!

 

Voor de meestgestelde vragen kun je terecht in ons FAQ topic. Hier kun je veel informatie vinden over de nieuwe iPhones en ook al jouw vragen stellen!

Mocht je nog vragen hebben over jouw bestelling of de levertijden, laat het dan hieronder weten. We helpen je er graag bij verder!


This topic has been closed for comments

1401 reacties

Reputatie 7

Goedemiddag allemaal,

Er zijn zojuist een heel aantal besteldatums aangepast, net als de levertijd van de iPhone 12 Pro Grafit 128 GB. De rest van de informatie uit de levertijdentabel blijft hetzelfde.

Houd er rekening mee dat het, in verband met drukte bij de koeriersdienst, langer kan duren voor jouw bestelling kan worden geleverd wanneer je een afspraak kunt maken.

Wanneer er weer een nieuwe update is dan horen jullie het gelijk!

Dank dat jullie de moeite nemen om inzicht te geven in de levertijd. Echter toch een vraagje. Ik heb een iPhone 12 pro Blauw besteld. In jouw schema staat dat de levertijd 6-8 weken is. Maar ...
 

  • Is dat vanaf dat ik hem besteld heb? Wat betekent dan de besteldatum in jouw overzicht?
  • Is dat van bestellen tot aan levering, of is dat wanneer hij weer op voorraad is, en dan moet hij nog de molen in bij AMP?

 

Hopelijk kun jij wat meer duidelijkheid geven. Dank!

Uit mijn eigen ervaring is het de levertijd + 1 week bij t- mobile en dan nog 3weken wachten bij amp dus in totaal 3 maanden levertijd ( ik hoop dat ze a.s zondag echt komen ) 

Reputatie 2

@David 

@Hajar 

 

Kunnen jullie aub nog eens kijken naar mijn bestelling met ordernummer 55636143, aangezien ik deze 5 november heb besteld en inmiddels staat besteldatum op 27 november?

Alvast bedankt!

Reputatie 7

Goedemiddag allemaal, 

De levertijd van de iPhone 12 Pro Zilver 128 GB is zojuist aangepast naar ‘Direct leverbaar’. 

Houd er rekening mee dat het, in verband met drukte bij de koeriersdienst, langer kan duren voor jouw bestelling kan worden geleverd wanneer je een afspraak kunt maken.

Mochten er nog vragen zijn dan horen we het graag! 

Reputatie 7

@EddyC 

Dit ga ik even voor je na en kom hier bij je op terug.

Dit spant toch écht de kroon hoor:

iPhone 12 pro 128 blauw, op 22 oktober besteld → op 7 januari geleverd = exact 11 weken.

T-mobile heeft slechte afspraken gemaakt met Apple. In Apple Store was levertijd constant ca. 3-4 weken.

Reputatie 1

Dit spant toch écht de kroon hoor:

iPhone 12 pro 128 blauw, op 22 oktober besteld → op 7 januari geleverd = exact 11 weken.

T-mobile heeft slechte afspraken gemaakt met Apple. In Apple Store was levertijd constant ca. 3-4 weken.

Vanaf wanneer kon je de bezorgafspraak maken? Want zo ver komt ik niet eens na 10 weken

Zijn de levertijden die jullie hebben gepubliceerd nog actueel? Ik heb namelijk op 30 december een nieuwe iPhone Pro 128 gb ‘oceaanblauw’ besteld en nu al een afspraak ingepland via AMP. 
Zij gaven aan dat 21 januari de 1e levermogelijk was (gekozen voor de 25e omdat ik die andere dagen niet kon). 
Dat is bij lange na geen 6-8 weken zoals in jullie overzicht staat. 
Of heb ik gewoon geluk

Reputatie 7

Goedemiddag allemaal,

De besteldatum van de iPhone 12 Pro Oceaanblauw 128 en 256 GB, Goud 128 GB en 512 GB en Grafiet 512 GB zijn zojuist aangepast. De levertijden blijven op dit moment hetzelfde.

Houd er rekening mee dat het, in verband met drukte bij de koeriersdienst, langer kan duren voor jouw bestelling kan worden geleverd wanneer je een afspraak kunt maken.

We laten het weer weten wanneer er een nieuwe update te delen is!

@David @Hajar Hello, I was communicating via private message regarding my order 53772729 placed on 17-11-2020. I still haven’t received my iphone!!! Please help!

Reputatie 7
Badge +9

Hi @ellebyron 

I have send you a private message.

Reputatie 1

Ik wacht dus vanaf vandaag 12 weken; dit is echt niet normaal. Komt er nog een update of kan ik ‘m ergens anders gaan bestellen?

Hallo, ik heb een verlenging geplaatst op 9 januari. Een dag later heb ik via AMP een bezorgafspraak ingepland op 1 februari. Betekent dit dat de iPhone 12 256gb ocean blue wordt geleverd? Ik zie namelijk levertijden staan van max 6 weken. 

Ik hoor graag een reactie.

@David @Hajar Can I only get a help from you if I post on this public conversation? Please help!!

Ik heb op 9 januari verlengd. Op 10 januari heb ik een bezorgafspraak gemaakt. Amp komt langs op 1 februari. Klopt het dan ook dat zij direct het toestel bij zich hebben of wordt deze nageleverd? Omdat de levertijd normaliter tussen de 4 en 6 weken is. 

Reputatie 7
Badge +9

Hi allemaal,

De besteldatum van de iPhone 12 Pro Blauw en Rood zijn aangepast. En de besteldatum van de iPhone 12 Pro 512 GB Zilver en iPhone 12 Pro 512 GB Zilver zijn ook aangepast. 

Houd er rekening mee dat het, in verband met drukte bij de koeriersdienst, langer kan duren voor jouw bestelling kan worden geleverd wanneer je een afspraak kunt maken.

Mochten er vragen zijn dan horen we het graag!

Reputatie 2

5 november iPhone blauw 256 GB besteld en 11 januari afspraak kunnen maken voor levering vandaag. 

 

Je raad het al…. niets bezorgd. Bellen naar AMP  (90 cent per gesprek)

3 keer gebeld. Eerste keer 30 min in de wacht. Toen ik aan de beurt was werd verbinding verbroken. Weer gebeld. 15 min in de wacht en weer verbroken toen ik aan de beurt was. Pas bij derde keer uiteindelijk gelukt. 

Bezorging zou tussen 15:00 en 17:00 zijn. Om 18:00 e-mail ontvangen dat bezorging niet was gelukt terwijl ik thuis was. Chauffeur beweert dat hij aangebeld heeft. Hij heeft mij ook niet gebeld want het was hem ontschoten. Vrouw aan telefoon was super vriendelijk en behulpzaam. Niets dan lof voor haar. Heeft nog geprobeerd het eerder te laten bezorgen maar helaas. Hoop dat het maandag nu wel goed gaat. 

 

Reputatie 7

Goedemiddag allemaal,

De besteldatum van de iPhone 12 Pro Oceaanblauw 256 GB is zojuist aangepast. Ook de levertijden van de Pro Zilver en Grafiet 128 GB zijn aangepast.

Houd er rekening mee dat het, in verband met drukte bij de koeriersdienst, langer kan duren voor jouw bestelling kan worden geleverd wanneer je een afspraak kunt maken.

Zodra we weer een update hebben dan melden we ons weer!

Reputatie 7
Badge +9

Hi allemaal,

De levertijden van iPhone 12 Pro Blauw 256 GB een iPhone 12 Pro 127 GB Grafiet zijn aangepast. De besteldatum van de iPhone 12 Pro 128 GB Zilver en Grafiet zijn ook aangepast

Houd er rekening mee dat het, in verband met drukte bij de koeriersdienst, langer kan duren voor jouw bestelling kan worden geleverd wanneer je een afspraak kunt maken.

Als er nog vragen zijn, dan horen we dat graag van jullie!

Reputatie 2

Hoi! Ik bestelde een 12 pro zilver, 256 gb. Die zou volgens jullie schema direct leverbaar zijn, maar mijn bestelling hangt op “wacht op voorraad”. Enig idee hoelang dat gaat duren? 

Reputatie 7

Hoi @Silliegirl,

Dit is afhankelijk van de drukte bij de koeriersdienst AMP. Door de drukte kan het zijn dat het langer duurt dan normaal voor je een afspraak kunt maken. Je krijgt direct bericht van AMP zodra er plek is om jouw toestel te leveren!

Reputatie 2

Hoi @Silliegirl,

Dit is afhankelijk van de drukte bij de koeriersdienst AMP. Door de drukte kan het zijn dat het langer duurt dan normaal voor je een afspraak kunt maken. Je krijgt direct bericht van AMP zodra er plek is om jouw toestel te leveren!

Hoi,

 

Dat lijkt het niet te zijn hoor. Een bekende bestelde ook een iphone (later dan ik), in een andere kleur, en kreeg vrijwel direct een mail van de koeriersdienst. Kan natuurlijk; dan is “mijn” kleur niet op voorraad, maar dat is dan gek gezien hier “direct leverbaar” staat…? 

Reputatie 7
Badge +9

Hi allemaal,

De levertijd van de iPhone 12 Pro 128GB Grafiet is aangepast. 

Houd er rekening mee dat het, in verband met drukte bij de koeriersdienst, langer kan duren voor jouw bestelling kan worden geleverd wanneer je een afspraak kunt maken.

Wanneer er weer een nieuwe update is dan horen jullie het gelijk!

Reputatie 7
Badge +9

Hi allemaal,

De besteldata van de iPhone 12 Pro 128 GB Blauw. 128 GB en 256GB Goud en 128 GB Zilver zijn aangepast.

Houd er rekening mee dat het, in verband met drukte bij de koeriersdienst, langer kan duren voor jouw bestelling kan worden geleverd wanneer je een afspraak kunt maken.

Wanneer er weer een nieuwe update is dan horen jullie het gelijk!

In dit topic vind je alle informatie over de levertijden van de waanzinnige iPhone 12 Pro! 

 

Actuele levertijden

Levertijden zijn aangepast op 3 februari 2021 om 15:48

 

Hoe kan het dat de leverdatum ineens verlaat is?

We proberen de leverdatum van je toestel zo nauwkeurig mogelijk te voorspellen. Het kan echter zo zijn dat ineens heel veel mensen hetzelfde toestel willen. Hierdoor duurt het langer voor we de toestellen bij iedereen geleverd krijgen.

 

Iemand die ik ken heeft het toestel al ontvangen, terwijl hij later besteld heeft. Hoe kan dit?

Onze regel is: bestel je de iPhone eerder, dan krijg je de iPhone ook eerder. Maar als bijvoorbeeld een bepaalde kleur enorm populair is, dan is een andere kleur sneller te leveren door ons. Zelfs als deze later besteld is.

 

Ik heb per ongeluk de verkeerde kleur/geheugencapaciteit besteld, kan ik dit nog wijzigen?

Je bestelling wijzigen kan helaas niet, omdat we jouw toestelkeuze hebben vastgelegd. Je bestelling annuleren en opnieuw plaatsen kan altijd, maar dan kom je wel achteraan de wachtrij te staan. Controleer je bestelling dus goed!

 

Voor de meestgestelde vragen kun je terecht in ons FAQ topic. Hier kun je veel informatie vinden over de nieuwe iPhones en ook al jouw vragen stellen!

Mocht je nog vragen hebben over jouw bestelling of de levertijden, laat het dan hieronder weten. We helpen je er graag bij verder!

Geldt de levertijd dan vanaf de datum die onder de besteldatum staat of vanaf wanneer je hem zelf besteld?