Beantwoord

Inkomend gesprek direct naar voicemail

  • 6 maart 2018
  • 1 reactie
  • 1003 Bekeken

Volgens mij heeft T-mobile een groot probleem maar durven ze dat niet toe te geven. Zeer regelmatig gaat een inkomend telefoongesprek direct door naar mijn voicemail. En dat is heel irritant. Mensen denken dat je niet bereikbaar bent etc. We hebben het zeer vaak zelf uitgeprobeerd. Ik laat mij bellen door mijn man en dan gaat ie 4 keer de voicemail in en de vijfde keer niet.
Gelet op de enorme hoeveelheid vragen op dit forum over dit zelfde onderwerp hebben heel veel mensen hier problemen mee. Maar een oplossing wordt niet gegeven of helpt niet (instellingen/nieuwe simkaart etc).
Mijn contract loopt af en ik ga overstappen naar andere provider.
Dat is als ik alles lees op dit forum de beste oplossing.
Ik wil direct en overal bereikbaar zijn en dat kan T-Mobile mij niet bieden. Het irriteert me mateloos dat T-Mobile het probleem niet kan vinden.
icon

Beste antwoord door Bas 7 maart 2018, 11:38

Jeetje Monique, dat gaat dus niet helemaal zoals het hoort! Volledig begrijpelijk dat je overal en altijd goed bereikbaar wilt zijn. Ik wil er daarom alles aan doen om je negatieve gevoel op dit moment weg te nemen en het probleem proberen te verhelpen!

Je geeft al aan dat dat een nieuwe simkaart en het herstellen van de instellingen niet helpt, mag ik vragen welke tips met betrekking tot de instellingen je ondertussen allemaal hebt geprobeerd? Het eerste dat wij altijd vragen is of je toestel voorzien is van de meest recente update, is dit het geval? En heb je toevallig ook al de netwerkinstellingen hersteld? Bij het herstellen van deze instellingen en het herstarten van je telefoon, wordt er namelijk opnieuw verbinding gemaakt met ons netwerk! Ook kan het wel eens helpen om de telefoon terug te zetten naar de fabrieksinstellingen. Maak voordat je dit doet wel een back-up van je bestanden, het zou namelijk zonde zijn om deze bestanden kwijt te raken!

Goed dat je het bellen samen met je man getest hebt! Heel vreemd dat het vier keer fout gaat maar de vijfde keer wel goed.. Heb je toevallig al geprobeerd om jouw simkaart in de telefoon van je man te plaatsen? Hiermee kunnen we namelijk uitsluiten of het aan je toestel ligt!

Mocht je alle bovenstaande tips al geprobeerd hebben zonder effect, dan zal ik er persoonlijk voor zorgen dat het probleem wordt nagekeken door onze netwerkspecialisten!

Ik hoor het graag van je, Monique. Weet dat we jou enorm waarderen als onze klant en het zonde zouden vinden om je te zien vertrekken!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 4
Badge +13
Jeetje Monique, dat gaat dus niet helemaal zoals het hoort! Volledig begrijpelijk dat je overal en altijd goed bereikbaar wilt zijn. Ik wil er daarom alles aan doen om je negatieve gevoel op dit moment weg te nemen en het probleem proberen te verhelpen!

Je geeft al aan dat dat een nieuwe simkaart en het herstellen van de instellingen niet helpt, mag ik vragen welke tips met betrekking tot de instellingen je ondertussen allemaal hebt geprobeerd? Het eerste dat wij altijd vragen is of je toestel voorzien is van de meest recente update, is dit het geval? En heb je toevallig ook al de netwerkinstellingen hersteld? Bij het herstellen van deze instellingen en het herstarten van je telefoon, wordt er namelijk opnieuw verbinding gemaakt met ons netwerk! Ook kan het wel eens helpen om de telefoon terug te zetten naar de fabrieksinstellingen. Maak voordat je dit doet wel een back-up van je bestanden, het zou namelijk zonde zijn om deze bestanden kwijt te raken!

Goed dat je het bellen samen met je man getest hebt! Heel vreemd dat het vier keer fout gaat maar de vijfde keer wel goed.. Heb je toevallig al geprobeerd om jouw simkaart in de telefoon van je man te plaatsen? Hiermee kunnen we namelijk uitsluiten of het aan je toestel ligt!

Mocht je alle bovenstaande tips al geprobeerd hebben zonder effect, dan zal ik er persoonlijk voor zorgen dat het probleem wordt nagekeken door onze netwerkspecialisten!

Ik hoor het graag van je, Monique. Weet dat we jou enorm waarderen als onze klant en het zonde zouden vinden om je te zien vertrekken!

Reageer