Beantwoord

Inlog problemen iPhone SE

• 13 juli 2016
  • 8 reacties
  • 361 Bekeken

Help a.u.b. ik heb bij het inloggen op een paar sites problemen. Dit had ik al op mijn iphone 4s bij vodafone, maar dacht dat ik met een nieuw toestel en andere provider ervan af zou zijn. Helaas! Gegevens van de 4s zijn wel overgezet op de iphone se. Ik krijg bij een aantal sites de melding: Token field cannot be empty, terwijl ik echt wat invul en op inloggen druk. Iemand op het werk zei dat het aan mijn instellingen zou liggen, maar wat dan? Snap er niks van, op deze sites kan ik op de ipad gewoon inloggen! Zou iemand mij dus please stap voor stap kunnen uitleggen wat te doen, want ik snap er niks van pfffffffffff
icon

Beste antwoord door Rosan 16 juli 2016, 18:11

Je geeft aan dat je een back up heb terug gezet dus eigenlijk verwacht ik dat het probleem dus in de back up van je vorige iPhone is meegekomen.
Zeker omdat je aangeeft dat je het probleem niet heb oo de iPhone 5 van je man.
Er is een manier om daar achter te komen en dat is om de iPhone SE ene fabrieks herstel te geven en dan deze ge gebruiken als nieuwe iPhone dus zonder back up.
Op die manier kan je dat uitsluiten maak wel ervoor even een back up van de telefoon nu zodat mocht het niet helpen je je toestel weer naar de situatie van nu kan terug zetten.
Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 3
Wat voor toestel heb je nu in bezit? Wat voor sites gaat het om? Het is nu redelijk abstract, dus het is bijna onmogelijk om een stappenplan voor dit probleem op te stellen.
Heb nu een Iphone se. De site die dit probleem geeft is ledengcrvn.nl. Ik heb hier een code en wachtwoord voor en op de ipad kan ik zo inloggen, ook vanaf een computer lukt dit prima, behalve dus op mijn iphone se helaas. Zou je zeer dankbaar zijn als je de oplossing hebt hi hi
Reputatie 1
Probeer het een met Chrome voor iOS (gratis in de app-store) of een andere mobile browser.
Controleer de instellingen van Safari en kijk of javascript aan staat (Instellingen->Safari->Geavanceerd), het kan ook geen kwaad om je cash te legen (Instellingen->Safari->Geavanceerd->Websitedata->Verwijder alle websitedata).
Probeer het eens met een mobiel met Android.
Als dit alles niet helpt is het waarschijnlijk een probleem met de site (meestal betekend dat alleen IE onder Windows officieel word ondersteund).
Helaas helpt dit alles niet. De site kan wen ingelogd worden op de iphone 5 van mijn man, dus daar ligt het niet aan. Pffffffff help iemand!!!
Badge +13
Je geeft aan dat je een back up heb terug gezet dus eigenlijk verwacht ik dat het probleem dus in de back up van je vorige iPhone is meegekomen.
Zeker omdat je aangeeft dat je het probleem niet heb oo de iPhone 5 van je man.
Er is een manier om daar achter te komen en dat is om de iPhone SE ene fabrieks herstel te geven en dan deze ge gebruiken als nieuwe iPhone dus zonder back up.
Op die manier kan je dat uitsluiten maak wel ervoor even een back up van de telefoon nu zodat mocht het niet helpen je je toestel weer naar de situatie van nu kan terug zetten.
Badge +9
Graag nog geen fabrieksreset uitvoeren alsjeblieft!

WIl je eens proberen naar Instellingen te gaan.
Hier de optie "Safari" te kiezen, en in dit menu "Wachtwoorden" te openen.

Verwijder hier de sites waarop jij dit probleem hebt (of eventueel allemaal) en kijk of dit probleem zich nogsteeds voordoet.
Beste Lodan, had gelukkig nog niks gedaan en net gelijk jouw oplossing uitgevoerd. Helaas had dit ook niet de gwenste uitwerking 😞. Begin de moed al op te geven hi hi. Als ik op de site ledengcrvn.nl probeer in te loggen op mijn telefoon moet ik en code en wachtwoord ingeven en dan inloggen aantikken, de site springt dan over naar een andere site: api.e-golf4u.nl en krijg deze foutmelding in beeld: {"status":"error","code":-1,"developer":"Token field cannot be empty","user","Token field cannot be empty"} Ik kan op ieder ander apparaat of telefoon wel gewoon inloggn, behalve dus op mijn eigen telefoon. Heb al niet al te veel verstand van telefoons en apple is voor mij de makkelijkste, alleen niet met dit soort dingen pfffffffff
Badge +13
Dan is de kans aanwezig dat het probleem toch in je back up zit.
Je zou dan dus mijn optie nog kunnen proberen dus een back up maken en dan dus de iPhone herstellen.
En dan dus kijken of je dan wel de sites normaal kan bezoeken en dan weet je dat het probleem echt in je back up zit.

Reageer