Beantwoord

Internet iPhone 4?

Zonder wifi krijg ik geen internet op mijn iphone 4.
Is dit een bekend probleem?
icon

Beste antwoord door Hajar 19 juni 2016, 11:00

Hi JPV14,

Welkom op ons Forum!

Goed dat jij je vraagt hier stelt. Ik heb je gegevens erbij gepakt en zie dat je zelf een blokkade hebt geactiveerd op internet. Hierdoor kun je dus geen gebruik maken van internet op je toestel. Ik heb de blokkade verwijderd, maar dit weekend vinden er werkzaamheden plaats aan onze systemen en dus kan het wat langer duren voordat de deactivatie van de blokkade is verwerkt.

Mocht je er morgen nog steeds geen gebruik van kunnen maken, trek dan even aan de bel dan zal ik dat voor je corrigeren. 🙂
Bekijk origineel

14 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi JPV14,

Welkom op ons Forum!

Goed dat jij je vraagt hier stelt. Ik heb je gegevens erbij gepakt en zie dat je zelf een blokkade hebt geactiveerd op internet. Hierdoor kun je dus geen gebruik maken van internet op je toestel. Ik heb de blokkade verwijderd, maar dit weekend vinden er werkzaamheden plaats aan onze systemen en dus kan het wat langer duren voordat de deactivatie van de blokkade is verwerkt.

Mocht je er morgen nog steeds geen gebruik van kunnen maken, trek dan even aan de bel dan zal ik dat voor je corrigeren. 🙂
Tot nu toe geen oplossing.
Gek genoeg springt mijn voicemail ook ongevraagd AAN terwijl ik dit niet wil.
Automatisch inloggen is een optie die niet wordt onthouden.
Een probleempje erbij...
Nog steeds geen internet...
Zelfs berichten naar t mobile lukken niet meer...
Reputatie 6
Badge +17
Hi JPV14,

Sorry voor de vertraging. De blokkade was nog niet volledig gedeactiveerd. Ik heb het verzoek nogmaals ingediend en het lijkt er nu op dat de blokkade is opgeheven. Zou je over 15 minuten je toestel opnieuw willen starten?

Ik heb ook gelijk een kijkje genomen naar je voicemail en deze staat nu uit. Let wel op dat deze automatisch wordt ingeschakeld als je zelf naar 1233 belt. Klopt het dat mensen die je bellen geen voicemail meer te horen krijgen?

Ik ben benieuwd naar je reactie!
Ik zal de telefoon over tien minuten opnieuw opstarten. Ik bel nooit het nummer van de voicemail. Iemand attenteerde mij een week geleden dat ze op de voice nail had ingesproken. Verbazing.
Wat een schrijffouten, grote vingers...
Zojuist een testbericht kunnen versturen, een wonder, tot nu toe, dank voor de actie!
Reputatie 7
Badge +20
Hi JPV14,

Fijn dat het vandaag wel is gelukt om de blokkade te verwijderen. Gister vonden er werkzaamheden plaats aan onze systemen vandaar dat het niet meteen is gelukt. Werkt alles weer naar behoren nu?

Als je nog andere vragen hebt, kun je altijd bij ons terecht! 🙂
Zoals gezegd, ik hoop dat het blijft. Internet via G3 is wel erg traag...
Mijn voicemail is ooit spontaan ingeschakeld terwijl ik al jaar en dag een hekel heb aan dit fenomeen.
Nu nog de optie automatisch inloggen inschakelen en ik geloof er weer in.
Vriendelijke groet...
Reputatie 7
Badge +20
Hey JPV14,

Daar gaan we natuurlijk wel vanuit!

Zou je kunnen aangeven hoe traag, traag bij je 3G is? Op onze dekkingskaart zie ik namelijk dat de dekking voor 3G zeer stabiel zou moeten zijn. Ik zou wel een speedtest aan willen raden, alleen kost dit behoorlijk wat data, zou zonde zijn als daar je bundel door verbruikt wordt.

Op het moment kunnen wij de voicemail nog niet voor je in z'n geheel uitschakelen, omdat je nog geen Voicemailbox hebt. Dit verhindert ons om dit voor je te blokkeren. Als je belt naar 1233 of AAN sms't naar 1233, dan activeer je de box, waarna wij deze uit kunnen schakelen.

Je bedoelt de automatische inlog voor je My T-Mobile, gok ik? Probeer je dit via de website of de app? Ik zie namelijk in ons systeem dat je de auto-inlog wel hebt ingeschakeld. Werkt dit alweer bij je?

We zien je reactie graag binnenkomen, dus houd ons op de hoogte!
Wat raar dat ik eerst een voicemailbox moet aanmaken zodat jullie die kunnen verwijderen.
Of begrijp ik het niet goed?
De autolog werkt niet; sterker nog mijn inlogcodes worden nu op mijn iphone niet herkent.
m.a.w. ik kan op mijn gsm niet inloggen bij T Mobile.
3G heb ik uitgezet omdat de batterij daar niet tegenkan.
Reputatie 7
Badge +20
Hi JPV14,

Nee, ondanks de ontbrekende logica begrijp je het goed. Als je voicemail ingeschakeld staat op je telefoon, maar niet aan onze kant dan moet eerst die voicemailbox geactiveerd worden.

Is dit via je My T-Mobile App of via de website? Heb je de laatste update van de My T-Mobile app als het om de app gaat? Als het over de website gaat, kun je dan even de cookies verwijderen?

Hoor graag of het gelukt is!
Zoals ik al liet weten via een returnmail:
ik hou er mee op.
De laatste vragen begrijp ik niet; auto-inloggen kan niet, tot nu toe geen voicemail overlast.
Ik vraag me wel af hoe dat bij andere providers gaat...
Maar ja, ik kan pas volgend jaar overstappen.
T Mobile Drachten blinkt ook niet echt uit in tips.

Reageer