Beantwoord

iOS 7.0 hoe ontgrendel je je simkaart?

Ik was vanochtend mijn iPhone 4 kwijtgeraakt, nu heb ik hem gezocht via Zoek Mijn Iphone en hem vanuit daar gewist. Ik heb hem inmiddels terug maar nu met het activeren krijg ik in beeld: Sim vergrendeld met pin.
Ik moet mijn simkaart ontgrendelen maar dat lukt niet omdat ik nergens mijn pincode in kan typen. HELP!
icon

Beste antwoord door Tom 2 oktober 2013, 14:57

@Beide wanneer je de pop-up krijgt dien je op ontgrendel te klikken in plaats van op 'ok'. Zouden jullie dit willen proberen? Als het goed is zou je dan je pincode in kunnen voeren om je simkaart te ontgrendelen. 🙂

Laat het even weten!

Bekijk origineel

4 reacties

ik heb dit nu dus ook hoe heeft u het opgelost
mvg
Reputatie 5
@Beide wanneer je de pop-up krijgt dien je op ontgrendel te klikken in plaats van op 'ok'. Zouden jullie dit willen proberen? Als het goed is zou je dan je pincode in kunnen voeren om je simkaart te ontgrendelen. 🙂

Laat het even weten!
Tom schreef:

Laat het even weten!

Ik heb dit probleem nu ook met mijn iphone 4.  Kan de pincode nergens intypen en krijg ook geen pop-up. Gisteravond functioneerde hij nog gewoon.
Via vind mijn iphone krijg ik te zien dat hij 6 uur geleden gewist is. (Heb ik ook niet gedaan, ik lag lekker te slapen)
Nu krijg ik de tekst : deze iphone is zoekgeraakt bel mij alstublieft met een nummer. Dit nummer heb ik gebeld en krijg een vrouw eraan die hier absoluut niets vanaf weet, haar eigen iphone zelf vast heeft en ook de persoon niet kent van wie ik hem overgekocht heb. Het nummer dat ik te zien krijg is ook niet het nummer van degene van wie ik hem overgekocht heb.

Help?
Reputatie 4
Dan staat je iPhone denk ik nog aangemeld bij iCloud van de originele persoon van wie deze is. Misschien is die van die persoon gestolen. Alleen de eigenaar (dus degene bij wie die op iCloud staat) kan Zoek mijn iPhone uitschakelen.

Ik raad je aan hier te kijken de volgende keer dat je een iPhone 2e hands koopt.

Reageer