Beantwoord

iOS 7

Weet iemand waarom andere mensen wel iOS 7 kunnen downloaden en bij mij bij nieuwe soft ware geen nieuwe update binnen komt ??
icon

Beste antwoord door Gwendolyn70 18 juli 2013, 20:57

iOS7 komt van het najaar pas officieel uit, momenteel zijn er alleen nog maar betaversies in omloop voor testen en evalueren, en zit nog bomvol kinderziektes.

Bekijk origineel

5 reacties

iOS7 komt van het najaar pas officieel uit, momenteel zijn er alleen nog maar betaversies in omloop voor testen en evalueren, en zit nog bomvol kinderziektes.
Reputatie 6
Badge +16
@MamavanNaomi

Zoals Gwendolyn70 aangaf zal de officiële versie van iOS 7 later dit jaar pas verschijnen. Mocht je hier al wel gebruik van willen maken dan kan je bij Apple een developers account kopen. Hierdoor kan je de beta versie van iOS7 gebruiken.
Raza, waar op die site kan je dat vinden ??
@razza waar op die site kan ik dat vinden??
Reputatie 4
Als je op Developers account klikt kom je op de betreffende site, echter als je verder klikt kom je tegen dat de site down is. 
Mogelijk zijn ze er bij apple mee gestopt of kan de website de vraag niet aan. 
Of ze zijn echt bezig met onderhoud en kom je er vandaag niet meer op, maar weet dus niet hoelang het duurt voordat het opgelost is of wordt. 

Ik denk dat het beter is als je dit via Apple zelf kortsluit, zij kunnen je direct vertellen hoe het werkt en of je het nog steeds kan en mag downloaden 😃
Groetjes Tribaltim

Reageer