iOS 7 beta5

• Doet lekker mee
  • 38 reacties
Hallo,

Is het veilig om ios7 beta5 te installeren op een iphone?

En heeft iemand hier op het forum al slechte ervaringen? Bijv batterij eerdere leeg of dat je toestel langzamer werkt?

Tot nu toe heb ik van vrienden namelijk alleen goede dingen gehoord.

1 reactie

Reputatie 7
Hoi Ridge :),

Ik heb ook van anderen positieve berichten gelezen. Ook op het Developer Forum (ik ben iOS Developer en Mac Developer) staan positieve berichten. Vooral in de eerste beta's zaten dat soort bugs. Ondanks dat beta 5 steeds meer op de Golden Master gaat lijken, raadt Apple aan om Preview Software alleen te installeren op devices die niet je primaire devices zijn.

De beste manier van installeren is door je iPhone in de DFU-modus te zetten en vervolgens met behulp van iTunes op je computer te herstellen naar iOS 7 beta 5. Ik zou daarna geen back-up terugzetten, om corrupte bestanden (die o.a. kunnen veroorzaken dat je accu snel leeg loopt) te voorkomen. Maak wel van tevoren een back-up voor de zekerheid!

Ik wil je er ook even van bewust maken dat preview software alleen door officieel geregistreerde Apple Developers geïnstalleerd mag worden. We kunnen en mogen niet helpen bij het installeren van preview software op de niet-officiële manier.

Ben je iOS Developer? Zo nee, dan kan je het iOS Developer Program hier voor €80/jaar aanschaffen.

Reageer