Beantwoord

iOS 7 op iPhone 4

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
Ik heb een iPhone 4 met 8GB. Ik heb gehoord dat de telefoon langzamer gaat werken als 
iOS 7 erop is geïnstalleerd. Klopt dit, of kan ik zonder enig probleem iOS 7 installeren?
icon

Beste antwoord door appieeeeee 20 september 2013, 17:03

Ik heb het nu op mijn iphone 4 staan en heb er geen problemen mee. Even snel/even sloom. Net hoe je het wil noemen. 😮

Bekijk origineel

19 reacties

Ik heb het nu op mijn iphone 4 staan en heb er geen problemen mee. Even snel/even sloom. Net hoe je het wil noemen. 😮
Reputatie 6
Badge +8
Bij mij ook niet sneller of langzamer geworden.
Is wel even wennen.
Ik heb ook geen problemen, heb een 16gb iphone 4.

Ik heb het overigens niet gehoord dat iOS7 trager zou zijn, ik heb hier wel een huisgenoot die niet aan de update wil vanweg de layout ;)
Die is even wennen inderdaad...
Kan na update ios7 geen email meer verzenden
Geeft smtp fout
Heb niks veranderd ofzo

Kan na update ios7 geen email meer verzenden
Geeft smtp fout
Heb niks veranderd ofzo

Hallo Jan211171,

Ik heb je in je eigen topic een reactie gegeven, het is niet nodig om twee keer dezelfde vraag op het forum te zetten, dat maakt de boel een tikkie onoverzichtelijk ;)

Groetjes,
Gwendolyn
Reputatie 6
Bij mij is het nog hetzelfde alleen vind ik de apps iets onduidelijker maar door de achtergrond te veranderen is dat ook weer beter dit is bij de iPhone ....bij de iPad is bij sommige apps de letters groter waardoor niet alle letters er op staan maar misschien komt daarvoor nog een update hoop ik
ik heb gehoord dat iphone 4 kan gaan crashen of exploderen door ios 7 er op te zetten al my vrienden raden het af om my iphone te updaten of is het bij iedreen anders ik zit erg in twijvel er mee kunne jullie mij duidelijk heid geven er over m.v.g quinten post😕
Bij mij geen enkel probleem, ik ken ook niemand die wel problemen heeft..

Een ontploffende iPhone.... Ik denk dat dat een broodje aap verhaal is.

Als er daadwerkelijk iets niet zou kloppen aan ios7, dan hadden ze allang updates uitgebracht om dat te verhelpen. Ios7 is al ruim 3 maanden uit.
Oke dan zal ik na vraag doen bij Apple binnenkort bedankt alvast
Reputatie 4
iOS7 is gewoon prima hoor. Het is langdurige getest door Apple en vele anderen.
Als je de laatste update, iOS 7.0.4 installeert, dan voelt de iPhone vast weer sneller aan omdat daarin een paar bewerkingen met de visuele effecten zijn doorgevoerd.
oke dan zal ik hem upgraden vandaag bedankt en mijn vriend uit alkmaar had het afgeraden om het te doen ik doe het toch m.v.g quinten post
Reputatie 5
Badge +9
quinten p 3gs schreef:

ik heb gehoord dat iphone 4 kan gaan crashen of exploderen door ios 7 er op te zetten al my vrienden raden het af om my iphone te updaten of is het bij iedreen anders ik zit erg in twijvel er mee kunne jullie mij duidelijk heid geven er over m.v.g quinten post😕

Hoi Quinten,

Crashen is mogelijk als bepaalde applicaties niet goed bijgewerkt zijn voor iOS 7 zodat ze instabiel zijn, dit ligt aan de ontwikkelaar, niet aan het toestel of aan Apple.

Een "explosie" (in onze termen een swollen battery) kan nooit softwarematig getriggered worden, dit kan overkomen als er een hardwarefout in het toestel zit of de schade word extern veroorzaakt, maar dit kan net zo goed op iOS 5 als 6 en 7 gebeuren.
Oke het is bijgewerkt en ik zal kijken hoe lang het goed gaat bedankt voor al het advies
Mijn iphone 4 werd extreem langzaam na installeren iOS 7. Nu iPhone 5 besteld, omdat ik niet terug kon naar oude besturingssysteem. Niet iets waar T-Mobile iets aan kan doen, maar ik raad wel iedereen af iOS 7 op een iPhone 4 te nemen.
Reputatie 5
Badge +9
Wimpie87 schreef:

Mijn iphone 4 werd extreem langzaam na installeren iOS 7. Nu iPhone 5 besteld, omdat ik niet terug kon naar oude besturingssysteem. Niet iets waar T-Mobile iets aan kan doen, maar ik raad wel iedereen af iOS 7 op een iPhone 4 te nemen.

Hey Wimpie,

Zowel op mijn 4 als 4S heb ik geen problemen van traagheid. Wel is het zo dat iOS7 softwarematig groter is, dus het kan zijn dat je dichtbij het geheugenlimiet zit.
Mijn iphone 4 geeft na update ios 7, sim vergrendeld re boven in. Kan niets meer... wie weet de oplossing?

Mijn iphone 4 geeft na update ios 7, sim vergrendeld re boven in. Kan niets meer... wie weet de oplossing?

erg vreemd had je er een pincode op ? of heb je een pincode ingevoerd ? dan moet je die code telkens invoeren om de sim vergrendeling er af te halen ) als het goed is krijg je eerst een venster met Sim vergrendeld en daar onder rechts ontgredel (mbv van de tijdens de ios 7 opgegeven code van 4 cijfers ) en dan zou ie het moeten doen

Elke telefoon die niet gejaolbraiked is is gewoon te updaten het verstandigste is eerst via itunes een reserve kopie te maken op de computer die OOK gebruikt wordt voor het overzetten van gegevens etc

zorg ervoor dat de batterij minimaal 50% vol is beter nog helemaal vol en wacht de installatie af (via wifi updaten is het beste )

zelf heb ik geen iphone meer maar heb nog nooit last gehad dat ie ineens trager werd (alleen met een hele oude gammele 3gs ) maar zowel de 4 als de 4s moeten ios 7 aan kunnen
Reputatie 6
@Tesssenna

Welkom hier op het Forum!

Vervelend dat je dit ervaart! Is het opgelost inmiddels? Ik zie dat je contact hebt gehad met onze klantenservice, zij hebben je geadviseerd om naar de Apple Store te gaan. Ik hoor het graag van je! 🙂
@ Chris076 (en alle anderen met hetzelfde probleem)

Dank voor je reactie! en Ja heeeeeeeeeeeel vervelend 3-4 dagen onbereikbaar en maar hopen dat mijn tel waar alles in staat weer aan de praat raakt! Heeft nix te maken met T-mobile maar alles met de ios7 update van apple

Sim vergrendeling na 2 dagen op kunnen lossen door sinmkaart in andere telefoon te stoppen waarna de sim-vergrendeling opgeheven was. Maar nog altijd de melding Iphone geblokkeerd!
Alle resets: van uit-aan, via homeknop en tegelijk uitknop tot thuis via de homeknop ingedrukt houden, totdat appeltje verschijnt en dan tegelijkertijd verbinding maken tegelijkertijd met je kabelin comp,  via Itunes een reservekopie downlaoden.....maar omdat blijkbaar de Ios al geinstalleeerd was kwam Itunes tot iets van 98% en vervolgens geheugen vol... omdat ie kopie op kopie probeerd te zetten. Uiteindelijk via apllestore /My Com shop hebben ze mijn tel toch nog een andere reset kunnen geven... They made my day!! & uitteindelijk via de Icloud en Itunes toch weer alle data binnen... duurde wel een uurtje of 10 maar dan ben je uiteindelijk toch wel weer Happy:)🆒

Reageer