Vraag

ios 9.2 update iPhone 5c

• is een Master Poster
  • 10 reacties
Leuk.. :(
update gedaan ios 9.2 me hele telefoon doet et niet meer daar door..
me apple store doet et niet meer ik kan geen apps downloaden of gebruiken me tijd en jaar niet meer normaal
kunne zetten.. als ie oplaaad doet me touch het niet meer..
wat kan ik doen om alles weer te laten helpen.. want op dit opzicht ben ik best pist dat et altijd wat is et die update's.. nu l de tweede update die zorg dat niks het doet....

groetjes

5 reacties

Reputatie 2
Dat is balen lauuuu. Ik zou je adviseren de telefoon uit te doen, sim er uit, 10 minuten wachten, sim er in en opnieuw opstarten. Tenzij je dat al hebt geprobeerd natuurlijk, maar meestal is dit effectief. Laat je nog even wat horen? Groet, eM.
Reputatie 7
Badge +19
Hi lauuu,

Welkom terug op ons Forum!

Wat balen dat de iOs update voor kuren heeft gezorgd. Het is inmiddels een bekend probleem bij Apple. Ik wil je adviseren om deze website te bekijken. Hier staan een aantal oplossingen voor de problemen die je nu ervaart.

Laat je ons weten of dit heeft geholpen? Ben namelijk erg benieuwd. Durf zelf mijn iPhone ook niet te updaten als ik dit zo lees...:S
jammer genoeg heeft niks geholpen maar sprong ie naar een paar dagen weer aan.. en toen volgde het volgende probleem hy activeert hem niet!. Hij blijft op het scherm ; kan enkele minuten duren om uw iphone te activeren ; en vervolgens krijg ik het bericht dat het niet lukt vanwege het activeringsserver.. en ik krijg hem dus met geen mogelijkheid aan!! en itunes pakt ie niet staat er wel een telefoontje maar kan ik er niet op drukken of vind ie hem niet.. En dit begint aardig frustrerend te worden na die update! 😞

groejtes !
Reputatie 3
Beste lauuuu,

Je kunt nu het beste even contact opnemen met de "technische ondersteuning" van Apple zelf.
Deze afdeling van Apple, kent de iPhone als geen ander en zal je ook helpen dit probleem zo gauw mogelijk te verhelpen.

Hier bij de website van contact opnemen met Apple, waarop je het telefoonnummer vindt van deze afdeling.
Je vindt het juiste telefoonnummer onder "Productondersteuning en Technische ondersteuning".
Het is trouwens een gratis 0800-nummer, dus het kost je niets als je er heen belt.

Hopelijk is het probleem samen met Apple gauw verholpen!
Reputatie 6
Badge +17
Hoi lauuuu,

Begrijpelijk dat je hier gefrustreerd van raakt! Ik zie dat je toestel niet bij je abonnement zat, klopt het dat je je toestel los gekocht hebt? Zoals Michel al aangeeft wil ik je aanraden om even contact opnemen met Apple. Je kunt ook contact opnemen met het verkooppunt waar je je iPhone gekocht hebt. Houd je ons op de hoogte?

Ik hoop dat je ondanks dit toch kunt genieten van de kerstdagen. Fijne feestdagen toegewenst!

Reageer