Vraag

iPad pro 2020

• 25 maart 2020
  • 4 reacties
  • 339 Bekeken

Hoi,

Is er al iets bekend over vanaf wanneer de nieuwe iPad pro 2020 verkocht wordt bij t-mobile?

4 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hallo @rbtrbt In de Apple shop staat dat ze tussen 6 en 9 gaan uitleveren. (Als er niets tussen komt)

Ik vermoed zo dat ze dan bij TM later uitkomen. 
Ik ga het even voor je vragen of er iets bekend is.

Je hoort (lees)nog van mij zodra ik antwoord heb.

Ben namelijk zelf ook geïnteresseerd 😅 

Groetjes.

Reputatie 7
Badge +20

Hallo @rbtrbt Inmiddels weet ik iets meer. Als het allemaal gaat zo als het moet gaan zou het mogelijk moeten zijn om hem vrijdag te bestellen. 
Gaat dus sneller dan dat ik dacht😂 

Ha @CrisTien, thanks! ja ben benieuwd! binnenkort kan ik mn huidige verlengen :D

Reputatie 7
Badge +20

Goedemiddag @rbtrbt Heb je de nieuwe iPad Pro 2020 al in de  Shop zien staan?
Ga je hem ook kopen? 

Je krijgt dan ook nog een jaar lang Apple TV cadeau van Apple.

Ontvang 1 jaar Apple TV+ bij aankoop van een in aanmerking komend Apple device en kijk naar het beste van de allerbeste tv- en filmmakers. Activeer je gratis Apple TV+-abonnement van 1 jaar in de Apple TV-app, met ingang van 1-11-2019.

Hoe activeer je Apple TV+?

1. Schakel je nieuwe iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV of Mac in en log in met je Apple ID.
  2. Open de Apple TV-app op 1-11 of later. Zorg dat de nieuwste versie van iOS, iPadOs, tvOS of macOS is geïnstalleerd  op je in aanmerking komende device.
  3. De aanbieding verschijnt direct nadat je de Apple TV-app opent. Verschijnt de aanbieding niet? Scrol dan in ‘Nu kijken’ omlaag totdat je hem wel ziet.
  4. Tik op Eén jaar gratis. Mogelijk moet je het wachtwoord van je Apple ID invoeren, je factuurgegevens bevestigen of een geldige betaalwijze toevoegen.

Kjik voor meer informatie omtrent Apple TV+ op deze pagina.  
Groetjes

Reageer