Vraag

iPhone 11 pro afgewezen

• 22 april 2020
  • 2 reacties
  • 188 Bekeken

Hi community! 

Sinds een paar jaar ben ik tevreden klant van Tmobile, zowel mobiel als thuis. Nu mag ik weer verlengen en wil ik graag de IPhone 11 Pro. 
Maar tot mijn verbazing kan ik, volgens de inkomstencheck, geen abonnement afsluiten met dit toestel. Ondanks dat ik, met een nieuw abonnement, nog lagere maandlasten zou krijgen dan mijn huidige abonnement. Daarnaast heb ik nooit betalingsachterstanden gehad en is mijn financiële situatie hooguit prima te noemen. 
Ontzettend vervelend dus, want als je eenmaal een nieuwe telefoon op het oog hebt, wil je deze natuurlijk graag ontvangen.

Wat kan ik hiermee doen om alsnog de telefoon die ik graag wil te krijgen? En waarom zulke strenge checks? 

2 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Lionyjansen 

Bij een toestelkrediet van 250 euro of meer worden er zulke vragen gesteld om te kijken of je kredietwaardig bent of niet.

Wat je kunt doen is de toestelkrediet naar onder de 250 halen en de rest éénmalig betalen als het mogelijk is voor je.

Reputatie 6
Badge +9

Hoi @Lionyjansen,

Goede suggestie van @Waqqas, maar ik kan me voorstellen dat je graag de reden van afwijzing wil weten.  Ik kan als mede-klant niet je gegevens of reden van afwijzing inzien, maar ik kan je natuurlijk wel doorverwijzen: Je kunt via deze website een formulier invullen — middels het formulier kun je de reden van afwijzing opvragen. Deze zal T-Mobile je toesturen nadat ze de aanvraag van je ontvangen hebben!

Mocht je na ontvangst van de reden van afwijzing nog steeds (aanvullende) vragen hebben dan kun je contact opnemen met het BKR  daar kun je je gegevens opvragen, zodat je kunt zien welke registraties er onder jouw naam staan.

Wellicht geeft dat wat meer duidelijkheid! 
Weet je zo voldoende, of kunnen we verder nog iets voor je betekenen?

Reageer