Beantwoord

iPhone 11 pro(bleem) inschakelen

  • 16 januari 2020
  • 3 reacties
  • 482 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

HI,

wanneer ik mijn nieuwe iPhone 11 Pro wil uitschakelen en daarna weer wil inschakelen, dan gaat toestel  niet aan door de zij-knop ingedrukt te houden.

Alleen de door Apple geboden alternatief werkt, door eerst de volume knoppen in te drukken en daarna de zijknop lang ingedrukt te houden. Het toestel schakelt dan wel in.

 

Echter, het probleem bij het uitschakelen en daarna opnieuw inschakelen op de normale wijze, blijft bestaan.

Kan ik nog iets anders doen? Ik zit nog ruim binnen de garantietermijn…..toestel omruilen ….?

 

 

icon

Beste antwoord door Waqqas 16 januari 2020, 11:00

Hey @themull 

Heb je het al eens nagevraagd bij Apple support, misschien hebben zei een oplossing.

https://getsupport.apple.com/?caller=kbase

 

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +18

Hey @themull 

Heb je het al eens nagevraagd bij Apple support, misschien hebben zei een oplossing.

https://getsupport.apple.com/?caller=kbase

 

Reputatie 7
Badge +20

Beste @themull Welkom in de community van T-Mobile.

Volg het advies van @Waqqas Daar helpen ze je echt goed is mijn ervaring, of als je in de gelegenheid bent ga even langs een Amac store Zij kunnen je daar ook verder helpen.

Wat zijn de reparatiemogelijkheden bij Amac?

1. Reparatie aan Apple-producten binnen en buiten garantie, ongeacht de winkel van aanschaf. Onze medewerkers kunnen je voorzien van meer informatie omtrent de mogelijkheden specifiek voor jouw problemen en/of klachten. Kom langs in een Amac Store bij jou in de buurt of maak direct een afspraak.

 

Succes!

Toestel opgestuurd na overleg Apple Support….helaas toestel retour gekregen zonder reparatie.

Waarschijnlijk was de reparatie ticket die door de Apple medewerker aangemaakt is, niet duidelijk….

Reageer