Vraag

Iphone 11 / Pro max Camera Glare probleem

• 22 november 2019
  • 0 reacties
  • 1840 Bekeken

Dag t-mobile en gebruikers.

Vandaag introduceer in jullie een leuke toevoeging aan Jullie peperdure Iphone 11 / Pro Max. Het gaat dus namelijk over het gloednieuwe Pro Camera. De sensor en de lens zitten te ver van elkaar waardoor je een soort glare krijgt. Nou bij elke mobiel heb je dit wel met bij iPhone 11 is de probleem extra erg.

Ik denk zelf dat veel mensen het nog niet hebben gemerkt.

De iPhone 11 / Pro Max heeft een gloed probleem. Dus heel leuk is het als een kostbare moment wilt vastleggen. Zo zie je gauw na het foto maken een gloed in je foto en dan is je materiaal gelijk onbruikbaar!!

Ik heb mijn iPhone maar net 7 dagen en ik merk het ook net pas omdat ik zelf nog niet er veel foto’s heb gemaakt in low light dus bijvoorbeeld’s avonds even de straat filmen met lantaarnpaalen erbij. Eerst dacht ik dat in de enige ongelukkig ben uit duizenden maar na even simpel googlen zag ik dat honderden mensen die last hebben van de zelfde probleem. Sommige hebben zelf initiatief genomen om een forum aan te maken bij Apple en honderden last hebben van de zelfde probleem. Sommige mensen hebben na talloze afspraken met “Genius Bar” uiteindelijk toch een nieuwe toestel verkregen hierbij werden de problemen bij de meeste verholpen maar bij sommige werd het alleen een klein beetje verholpen.

Bekijk de forum ;https://discussions.apple.com/thread/250679985?page=11

Ik ben dus totaal ontevreden en kwaad. Ik zit er niet op de te wachten om uitgelegd te worden dat ik dit mijn iPhone moet updaten of verkeerd foto’s maak of filmpjes maak. Of dat ik niet genoeg licht gebruik bij het foto’s / filmpjes maak. Er bestaat geen excuus die dit probleem kan verhelpen. Actie is wat ik en zo veel andere mensen willen zien. Ik neem aan dat velen mensen in de komende tijd hun provider of Apple contact opnemen over deze probleem. En ik zit er zeker niet op de wachten op al die afspraken met de Genius bar.

Ik hoop dat iedereen dit voor zich zelf gaat testen.

1.Maak foto in de avond in je huis.
2. Op straat ‘s avonds van de lantaarnpaal en auto’s.
3. Maak foto in daglicht met redelijk zon licht van een object.

Als iedereen van zich laat horen over deze probleem zullen ze wel merken net als onze betrouwbare butterfly switch van de MacBook’s.

Morgen ochtend ga ik dus direct naar t-mobile vragen voor antwoorden. En anders retourneer ik mij iPhone 11 pro Max weer maar eens.

Ook zal ik er foto’s bij toevoegen. 

0 reacties

Geen reactie

Reageer