Beantwoord

iphone 11 ruilen tegen iphone 12

• 22 februari 2021
  • 1 reactie
  • 30 Bekeken

Reputatie 2

Hallo 

Ik heb een abonnement met iphone 11 128gb.

en graag wil ik de iphone 11 ruilen tegen de iphone 12 128gb, ik gebruik ook veel de navigatie systeem. 

Mijn nummer bij t-mobile is : ***

Mijn email adres is : ***

Is het mogelijk om ook in de winkel te gaan ruilen? 

Met vriendelijke groeten,

Osman Cinar

[Persoonlijke gegevens verwijderd door Moderator. Plaats geen privégegevens in openbare berichten!]

icon

Beste antwoord door Hajar 22 februari 2021, 14:30

Hi @osman1980 

Ik geef je graag meer duidelijkheid over onze toestel inruil optie. Als je een nieuw abonnement aangaat in combinatie met een nieuwe telefoon dan kun je je oude iPhone inruilen. Je krijgt daar dan een mooi bedrag voor terug. Maar je kan dus niet je huidige iPhone 11 inruilen voor een iPhone 12. Ik zie dat je vanaf 15 december 2021 kan verlengen en dan zou je hier gebruik van kunnen maken. Op deze pagina kun je meer lezen over het inruilen van je telefoon. 

Ik hoop dat je nu meer duidelijkheid hebt.

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20

Hi @osman1980 

Ik geef je graag meer duidelijkheid over onze toestel inruil optie. Als je een nieuw abonnement aangaat in combinatie met een nieuwe telefoon dan kun je je oude iPhone inruilen. Je krijgt daar dan een mooi bedrag voor terug. Maar je kan dus niet je huidige iPhone 11 inruilen voor een iPhone 12. Ik zie dat je vanaf 15 december 2021 kan verlengen en dan zou je hier gebruik van kunnen maken. Op deze pagina kun je meer lezen over het inruilen van je telefoon. 

Ik hoop dat je nu meer duidelijkheid hebt.

Reageer